Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 351 .. 699 700 701 702 703 .. 712 .. 720
saerli  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nimbini, i ha de au scho live gseh. De esch vo Lenzburg (falls er no det läbt). Er esch de Nochber vo minere ehemalige Oberstiftin gsi. De esch super ond mega luschtig! Het secher guet to so zlache :)
Jo er gseht ned schlächt us.. esch scho chli älter, aber attraktiv......

Ooh Schoggibrunne :) hihi...

Steph, hets zBasel es Papa Joes? I be doch fast nonie in Basel gsi.........



Steph

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:

Steph, hets zBasel es Papa Joes? I be doch fast nonie in Basel gsi.........


Jo mir händ es Papa Joes in Basel. Ganz Zentral, am Barfüsserplatz! -> seid dr wohl eher nüt......
Lohnt sich au suscht mol nach Basel z`koh....... stoht nonid fest, wo mr göhnd go ässe. Git au no paar anderi gueti Lokal



dia

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli
Mmmhhhh danke für das föteli!! Jetzt goht mir dä brunne nüm usem kopf!!! Und so glüscht sind für schwangeri ganz schlimm, wenn me se nid ka stille! Mach glaub e glockezug bi dr nimbini verbi und lächle lieb, dass sie mir ihre schoggibrunne in betrieb setzt!!!
Wär au miteme schoggifondue z friede!

Söll ich euch öbbis verrote?! Ich ha mis aller erste schoggi fondue vomene joor in australien ka!!! ha das vorhär no nie gässe... Und dört hets so e restaurantketti ka, wo me eins zum dessert het könne ha. In jedem neue ort ha ich gluegt, öbs das restaurant git...hihihi

Ah jä, im papa joes gits das au???

Lg, dia



jusi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou jooo, wo anä göh mr äigentlich am 16.11.?! ideä?

höret mol uf vom schoggi schribä süscht muäss ig mir nachr goh ä schoggistängeli chaufä

oh, schoggifondue... cha mä do alli schoggi inä duä wo mä gärn het, oder muäss mä ä speziellä näh? hani no niä kha/ gmacht...



sniffi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

seggets nöd - nümm vo Schoggi schriebe han grad mini Zäh putzt und muen nachher id DH - dörf kei Schoggi meh ässä defür gahn ich hüt Abig dänn fein gogä ässä, das passt wieder

weiss das öpper - giits da im Papa Joe's in Züri au?



saerli  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I ha au nonie Schoggifondue gha :) mmmh da esch secher fein. Alles met Schoggi esch fein. I hät no mint-m&ms... Ha ned tschegged dass da mint esch. ha eifach gseh, dass sie grüen send ond dänkt, ooh cool, die chaufi. debi sends ned fein.............



jusi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
...ha eifach gseh, dass sie grüen send ond dänkt, ooh cool, die chaufi. debi sends ned fein.............

haha, so guät



Steph

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

Söll ich euch öbbis verrote?! Ich ha mis aller erste schoggi fondue vomene joor in australien ka!!! ha das vorhär no nie gässe... Und dört hets so e restaurantketti ka, wo me eins zum dessert het könne ha. In jedem neue ort ha ich gluegt, öbs das restaurant git...hihihi

Ah jä, im papa joes gits das au???

Lg, dia



Mir händ letschte Samschtig Raclette gmacht und zum Dessert Schoggi Fondue, hmmm isch super gsi. Hämmer extra organisiert, do minni Trauzügin Schwanger isch und voll uf Schoggi abfahrt.
2 Pfännli voll hämmer verschlunge schad hets keini Erdbeeri me gäh


Also due mi nid drfür hafte, aber i has scho ka im PJ, aber weiss nid, obs das wirklcih no git.
Bi scho ewigs nümmi gsi........!



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
I ha au nonie Schoggifondue gha :) mmmh da esch secher fein. Alles met Schoggi esch fein. I hät no mint-m&ms... Ha ned tschegged dass da mint esch. ha eifach gseh, dass sie grüen send ond dänkt, ooh cool, die chaufi. debi sends ned fein.............

iii... met Mint? Was esch denn das före Special-Edition???



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
ou jooo, wo anä göh mr äigentlich am 16.11.?! ideä?

höret mol uf vom schoggi schribä süscht muäss ig mir nachr goh ä schoggistängeli chaufä

oh, schoggifondue... cha mä do alli schoggi inä duä wo mä gärn het, oder muäss mä ä speziellä näh? hani no niä kha/ gmacht...

@Jusi
Aso ich scho verschedeni Schoggi gno ond es hed emmer klappet... muesch mängisch eifach no chli Rahm inedue, damets flössig esch



 1 .. 351 .. 699 700 701 702 703 .. 712 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.