Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 351 .. 699 700 701 702 703 .. 712 .. 720 | ||
saerli am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Nimbini, i ha de au scho live gseh. De esch vo Lenzburg (falls er no det läbt). Er esch de Nochber vo minere ehemalige Oberstiftin gsi. De esch super ond mega luschtig! Het secher guet to so zlache :) | ||
| ||
Steph nicht registriert am 12.10.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: Jo mir händ es Papa Joes in Basel. Ganz Zentral, am Barfüsserplatz! -> seid dr wohl eher nüt...... Lohnt sich au suscht mol nach Basel z`koh....... stoht nonid fest, wo mr göhnd go ässe. Git au no paar anderi gueti Lokal | ||
dia nicht registriert am 12.10.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @saerli | ||
jusi am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ou jooo, wo anä göh mr äigentlich am 16.11.?! ideä? | ||
sniffi am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) seggets nöd - nümm vo Schoggi schriebe han grad mini Zäh putzt und muen nachher id DH - dörf kei Schoggi meh ässä defür gahn ich hüt Abig dänn fein gogä ässä, das passt wieder | ||
saerli am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) I ha au nonie Schoggifondue gha :) mmmh da esch secher fein. Alles met Schoggi esch fein. I hät no mint-m&ms... Ha ned tschegged dass da mint esch. ha eifach gseh, dass sie grüen send ond dänkt, ooh cool, die chaufi. debi sends ned fein............. | ||
jusi am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: haha, so guät | ||
Steph nicht registriert am 12.10.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: Mir händ letschte Samschtig Raclette gmacht und zum Dessert Schoggi Fondue, hmmm isch super gsi. Hämmer extra organisiert, do minni Trauzügin Schwanger isch und voll uf Schoggi abfahrt. 2 Pfännli voll hämmer verschlunge schad hets keini Erdbeeri me gäh Also due mi nid drfür hafte, aber i has scho ka im PJ, aber weiss nid, obs das wirklcih no git. Bi scho ewigs nümmi gsi........! | ||
Proeschu am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: iii... met Mint? Was esch denn das före Special-Edition??? | ||
Proeschu am 12.10.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jusi: @Jusi Aso ich scho verschedeni Schoggi gno ond es hed emmer klappet... muesch mängisch eifach no chli Rahm inedue, damets flössig esch | ||
1 .. 351 .. 699 700 701 702 703 .. 712 .. 720 |