Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 352 .. 701 702 703 704 705 .. 713 .. 720
Steph

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
Läck, da isch mer mal schnäll 3 stund im mittag und scho muess meh soviel nahläse *g*



"chchchchch"
goht mr sehr oft nid anderst und den getrau mi gar nid zwüshce dri z`schwätze/schriebe



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@steph, hihi aber für das isch ja s'forum da... zum alle möglich seich dri zschriebe... wie z.bsp. das:

ICH HAN DE MEGA ASCHISS HÜT UND BIN SOOOO FROOOOOH, DASS BALD WEEKEND ISCH! SOMIT HANI E WUCHE WENIGER WONI MUESS I DERE BUDE HOCKE UND MINI FERIE SIND AU E WUCHE NÖCHER GRUCKT

in diesem sinne happy weekend to all of you, falls ich eu nüme lies!!!!



dia

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Tzzzz me het au nid 3h mittag und am 5i fürobe!!!!



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ähm bin am 9i cho und mach am 4i fiirrabig *g* okey, villicht halbi 5i



Steph

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihi, so isch es wohl

Gib ich Dir vollkomme rächt, ich könnts fast nid besser sage! Weekend......... yeappiiiiii
s`einzig isch das ich sicher no länger, wie Du in dr Bude bi

I ka au gli ins Weekend starte und zwar ganz genau 12 ab 5i

Morn isch grosse Autoputz Tag -> Ricardo und Auto Scout lässt grüssen
Und den mit em GG ganz schön, gmietligg im Classisco go ässe -> romantik pur

Zuletzt bearbeitet am 12.10.12 15:58



dia

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Tja, ich due jetzt au no chli spienzle: 100% lohn aber schaff nume 50%, immer nur am morge und ha spötischtens am 13.00h fürobe!! Nägst wuche sogar am 11.30h

Wünsch euch e schöns weekend, ihr händs verdient!!!



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all

Schöns Weekend metenand ond ich möcht denn am Mentig feini Föteli gseh vo oine Schoggifondüüüüüüüüs



Steph

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schöns Weekend Euch allne

Liebs Griessli



Steph

nicht registriert

am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Mädels

So und händ alli e schöns Weekend ka? Ich weniger ha eigendligg nüt gmacht und bi nur umme gläge!

Ich bi am Samstig moorge in Notfall gsi, will ich nümmi ha könne laufe, also nümm ha könne uf dr Zeche stoh. Ich ha am Fritig e igwachsne Nagel am Zeche ka und ha kli sälber dökterlet.
Leider isch das nid eso useko, wie ich mir das erhofft ha. Es het sich nämlich e grosse Bolle bildet und natürligg mit Eiter gfüllt. Sorry, dass ich das so schrieb und das am Mäntig moorge
Dr Doc het nüt könne mache, will d`entzündig zu gross isch, jetzt muess ich am Mittwuch zur Nachkontolle und den bekum ich e Termin für d`Wuche 43 für e OP
Jetzt miend sie mis Nagel Beet entferne
Ha Antibiotika Tablette sowie Creme und Betadine beko - Antibiotika muess ich 3x täglich neh
Jo das heisst ich muess warte und hoffe, dass die Schmerze bald wäg sind.
Dr Doc het gmeint ich dörf keini enge Schueh azieh, naja isch no schwierig, ich ha keini gfunde unsser Pinkigi Crocks - aber das ka ich im Gschäft nid zuemuete, das sich so umme lauf. Jetzt ha ich halt e Turnschueh aa und unterem Tisch ha ich den halt kei Schueh aa, muess jo nid viel umme laufe und ufstoh.

So was wüsse Dir zum verzelle

Griessli



Proeschu  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Steph

Aso s'erscht wo mer ifallt zo dim Biitrag esch "wäääääääähh...:"
do hed mer das vo letscht Woche so met Schoggibronne ond so besser gfalle
Aber das tönt cheibe schmerzhaft... autsch...
Hoffentli schlod das Antibiotika guet ah ond du hesch ned allzu grossi Schmerze... Wenn sie der düned sNagelbett useoperiere, denn wachset dete kei Nagel meh? Oder wie lauft das?

Wönsche der gueti Besserig!



 1 .. 352 .. 701 702 703 704 705 .. 713 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.