Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 352 .. 702 703 704 705 706 .. 713 .. 720
saerli  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ou Steph, das duet weh... gueti Besserig...

I glaube mer blüeht das au ergendwenn no. Würd mi au interessiere wie das esch met dem Nagelbett... I ha nämli emmer Problem, dass de Nagel zwenig Platz het zum usewachse ond den dueni au sälber gusle.......

Mer händ deför im Gschäft kei guete Start gha... I erspare euch jetz dEinzelheite. Aber i säge so vell. Ergend en Volldepp vo eusem Gschäftsgebäude het wohl am Wocheänd dIdee gha Schrädderpapier is WC ine loh... sResultat händ mer höt i eusem Büro vorgfonde.

Aber hey!!!! I wönsche allne en schöne Mäntig!



Proeschu  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Denn sägi bi der au "wäääähhhh........." god jo gaaaaaar ned met dem Papier im WC.... das esch definitiv kei guete Start id Woche... aber hey: es cha nome besser werde

Ich froie mich esooooooooooo: ha am Samstig min 1. Märt woni mis "Züüg" duene verchaufe ond be mega gspannt, wies ächt usechonnd ond wie mini Kreatione so achömed... wenn öpper Loscht hed döfer gern cho luege



saerli  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wo go luege, wo esch das?
Mer händ de ganz Oktober scho vollgstopft met Termine. Am 1. November esch sKosheen Konzert (JUHUUU!!!) ond am 16. November Brütliträffe, do freu i mi au MEGA!

Danke, es cha wörkli nome besser wärde
I weiss au ned wie mer so blöd chan sii ond Schrädderpapier is WC schmeisst. Muess jo ganz es wichtigs Dokument gsi sii, dass sSchrädere allei nüt bringt. Die hättes gschiter verbrennt............



Proeschu  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli
Hihi... gschieder verbrennt...
Aber denn hättets wohrschindli no meh abgfacklet ond denn wäris no schlemmer usecho....

Aso de Märt esch de Handwerkermarkt in Zug Be no nie gsi ond ha mi "eifach mol" agmeldet, zom go schnuppere, wie das so esch ofeme Märt



saerli  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah in Zug... Das wird chli knapp... Aber wird sicher en tolli Erfahrig. Herzigi Babysöckli ond so Sache chömed doch emmer guet a :)

Mer händ au scho Füralärm gha, well de Awalt obe a eus so blöd gsi esch ond Züg verbrennt het. I glaube es esch er gsi met em Schrädderpapier........... psssssssssst!!! Dörf jo niemert verurteile, wenn is ned cha bewiise. Aber de esch eus sowieso unsympatisch.



Proeschu  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Soso, Bewiise vernichte..... ehr händ jo "loschtigi" Lüüt bi oi im Huus...



Steph

nicht registriert

am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Proeschu

Tschuldigung aber esisch wirklich wähhh, so nocheme schöne Thema wie Schoggi
Das mit em Nagelbeet, wird eifach am Ecke d`Wurzle entfernt. Es wachst den scho no dr Nagel, eifach den ganz grad und er ka den uf dr Site nümmi ihne wachse.
I grieg zwei lokali Sprützene wo das betäut wird. Mehr weiss ich nonid
Kunnt guet........



Steph

nicht registriert

am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ saerli
Dangge vielmo. Jä es duet mega weh. Aber i bi froh, wenn d`Wurzle uf dr Site usegschnitte wird, den ka das nümmi passiere.
Ich ha jetzt scho lang problem ka udn ha ebbe au immer sälber ummegusslet. Nur isch es jetzt eimol zviel gsi und ha so lang gmacht bis es Bluetet het und jo eso d`Entzündig entstande isch.
Ich weiss nid genau wie die das mache, aber dr Nagel wachst, eifach nid uf dr site, nümmi eso, dass er ka iwachse. ka dr den nach dr OP verzelle wies gmacht wird.
Ka jo den s`ergäbnis am 16.11 zeige chchchchchch

Was Schräderpapier ins WC, super sach s`Ergäbnis ka ich mir guet vorstelle
hihi, i stell mir das grad Bildlich vor, so e Pfoste



angiyves  am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

iiiiiiiih, Steph

Hey aber trotzdäm (): Gueti Besserig!

Bääääh, die Wuche foht mi Usbildig a und i muess uf Olte. Am Mi Obe muessi denn grad no Zobe go schaffe Und nekscht Wuche heissts länger schaffe und denn no es paar Mol am weekend Und was mi so richtig, richtig asch..... am 17.11 muessi am 9i am Morge im Gschäft si!!! De winter isch scho gnue schlimm und denn isch är immer no so voll mit Termin! Bääääh!!!
Aber ich ha uns allne e Motivation aghängt



dia

nicht registriert

am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh jööö angi, sie sind eifach zum knuddle!!!!!!

Ich hass es au, wenn mini wuchene so voll gstopft sind! Sit ich nume no 50% schaff isch es no schlimmer worde...

Ich hoff, ich ka die wuche bi dir mol verbi ko!

Lg, dia



 1 .. 352 .. 702 703 704 705 706 .. 713 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.