Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 353 .. 703 704 705 706 707 .. 714 .. 720
dia

nicht registriert

am 15.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@steph
Dir wünsch ich ganz gueti besserig! Tönt scho nid grad appentitlich!!
Vorallem will ich allgemein füess hass und grusig find! Mi gg darf nie ko füessle... Ihhhhhhhhh!!!!!

Lg, dia



Steph

nicht registriert

am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Angi

Oje, das tönt aber au nid grad so toll, voll verplant! Jä, jetzt kunnt die unschöni Zyt, dähei ikuschle
Ich schaff jetzt au am Samstig, d`Radsaison fangt aa und alli wänd halt ihri Winterräder druf mache.
Aber es isch jo no schön, mol öppis anders, wenns nid jede isch!

Wünsch dr e gueti Zeit und nimms nid zu sträng!



Steph

nicht registriert

am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Dia

Danke vielmol........ ! Kunnt guet!
Ich hass Füess, ich find das so öppis vo unästhetisch! Mi GG darf nid mol nur dra dänke, dass er will ko füessle....... i ka das au nid, i find das nid so prickelnd.

Hey en Guete Daag



angiyves  am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Oh jööö angi, sie sind eifach zum knuddle!!!!!!

Ich hass es au, wenn mini wuchene so voll gstopft sind! Sit ich nume no 50% schaff isch es no schlimmer worde...

Ich hoff, ich ka die wuche bi dir mol verbi ko!

Lg, dia

gäll (obwohl, im Momänt spinne si voll).
Ich bi die Wuche MI und DO in Olte und am Fritig erscht ab de 12.30 umme
Jo sags nit! Ich schaff jo eigentli au nur 70%- bi aber viel mehr im Gschäft. Am Mo und Fr Morge hätti jo frei aber denn bini ufem Velo, ptze und Hünd und schowider ischs verbi



saerli  am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Es esch doch meistens so, dass die wo teilzit schaffed, meistens meh schaffed als sPensum wär...

Ich bin voll ned fit höt, total ausgelaugt............ cha chum Tastatur drücke
Hüt esch mer scho einiges an Bode gheit, i be in Türrahme gloffe, vergisse grad wasi ha welle säge und be eifach ned so produktiv. Muess glaub go Vitamintablettli hole...........



lululuana  am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli, isch gloub o chlei z Wättr.
Hüt morge, so arschchalt, brrr.... da isch mini Motivation o grad rapid gsunke.

Ig ha mi Batch daheime la lige, z erschte Mal und bis üs chasch di chuum bewge ohni Batch...naja



angiyves  am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Haha, Leute, uns gohts Allne glich!



Proeschu  am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
iiiiiiiih, Steph

Hey aber trotzdäm (): Gueti Besserig!

Bääääh, die Wuche foht mi Usbildig a und i muess uf Olte. Am Mi Obe muessi denn grad no Zobe go schaffe Und nekscht Wuche heissts länger schaffe und denn no es paar Mol am weekend Und was mi so richtig, richtig asch..... am 17.11 muessi am 9i am Morge im Gschäft si!!! De winter isch scho gnue schlimm und denn isch är immer no so voll mit Termin! Bääääh!!!
Aber ich ha uns allne e Motivation aghängt

Danke Angi



Steph

nicht registriert

am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir gohts öppe glich wie dr saerli.......... nur bi ich nonid in Türrahme gloffe
s`Wätter isch scho am dr Winter istimme! Leider hüt am moorge scho minus 2 grad ka und miesse Schiebe Kratze und das am halb 7i am moorge, bääääääähhhhhhh

Aber ich wünsch Euch trotzdem e super, sunnige, kalte Daag!!



lululuana  am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

da bini meeega froh hei mier z Outo ir Ischtellhalle, o weni am Morge no 5 Minute mues loufe abr liebr das als Schibe chratze.
Gäge z Wucheänd wots ja de ume ä Bitz warme, zum Glück.
Wär de öppe nache zum Wintrpneu montiere, dummerwiis si die uf em Hof vom Schwigervatr uf 1200 m....hahaha... probiere sit 6 Jahr z vrschtah WIESO die dert obe si, will aktuell chiemte mier gar nid bis ufe, ussernd dr Schwigervatr chämt us mit em Traktor cho ufezie



 1 .. 353 .. 703 704 705 706 707 .. 714 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.