Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 714 .. 720
danihani

nicht registriert

am 16.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Für alle die einen Aufsteller gebrauchen können:

[url]http://smsvongesternnacht.de/?page=8

SMS von gestern Nacht ... höchst amüsant! ;)



danihani

nicht registriert

am 17.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo?

Ich wollte Euch nicht zum schweigen bringen... nur ein bisschen aufmuntern!

Ich hoffe, Heute ist ein besserer Tag - immerhin scheint die Sonne und es geht schon einen Tag weniger bis zum Wochenende



jusi  am 17.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

buuh, steph, guäti besserig au vo mir no tönt jo gruusig

hihi, saerli, voll doof, mein gott, wiä chunnt mä nur uf so ideä hoff, dass es wider aständig usgseht in öichnä büros…

proeschu: vill spass am märt, goht jo nüm lang bis samschtig isch! chunnt sichr guät

@all: sorry, i weiss, aber ig liääääääääääääääääb dr winter und i fröi mi so uf ä schneeeeee sits nüm warm isch, isch es mir füdeliwohl



Steph

nicht registriert

am 17.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Jusi
gruuusiiiig chchchchch, ich weiss
hüt zoobe weiss ich mehr und bekum dr Termin wo ich ka go Operiere!

Hauptsach i bi am 16. drbi



LucyLu  am 17.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

HILFEEEEEE!!!!!!!

Hallo ihr Liebe

Ich möcht niemed nerve, aber ihr sind mini letzt Rettig Momentan simer uf Platz zwei bim Miele Wettbewerb und leider chumi fast kei Stimme meh über will all mini Fründe scho ahgschriebe sind... Es wär sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo de oberhammer wenn mer würdet gwünne, mir bruchet dringend en neue Staubsuger und ich ha na nie gwunne und das wär echt de Brüller. Wär Mega wenn die wo nanig abgstumme händ mir würdet helfe!

http://www.miele-catdog.ch/de/waehlen.php
Und fürd Lucy stimme (git KEI Werbige nachher).

Danke viiiiiiiiiiel mal!

*miauuuu*
Grüessli LucyLu

Zuletzt bearbeitet am 17.10.12 22:00



dia

nicht registriert

am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhuuuuuu, do isch au gar nüd me los...

Es isch gli dr 16.11, *freu* *freu* *doppelfreu*!!! Bi so gspannt uf euch, vorallem uf die wo ich nonig kenn! Was guet isch, ich muess mi dasmal nid z erkenne gäh mit Pinkige Kleider/Accessoirs, ich bi eifach die mit em dicke Buch!!!!

Morn gang ich in Interio, git jo immer vor dr Wiehnacht so e Vernissage mit Häppli und gaaaaaanz viiiiielllll schööööni Deko! Juhuuuuu... Ich ha jo zum Glück scho zügglet, jetzt ka ich wieder zue schloh. Leider hän mir e kleinere Käller wie vorhär und es sind scho 3 Säck verstaut mit W.deko! Mi GG bekunnt e Krise, aber er findet mini Wiehnachtsfänster immer schön!

@Lucy
Hesch dr Staubsuger jetzt gwunne mit dim Kätzli?

Bi uns fangt am Samstig d Mäss a. Juhuuuuu, do kasch d Büch richtig voll frä....!!!
Trotz minere SS Diabetes, das loss ich mir nid näh!
Am Sunntig gön mir no an d Wyymäss, mir gön jedes Joor go degustiere und sind immer seeehr lustig useko. Tja, jetzt schnuppere ich halt nur dra, aber ei Cüpli liegt scho drin!

Lg, dia



Proeschu  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Hihi, fende das guet, dass du dich so ofs dekoriere froisch! am Nomittag hesch dänks ami scho chli Ziit "för settigs"
Wärs ächt möglich, dass ich denn chönnti Föteli gseh vo oiem Träffe? Wörd oi jo scho gern mol "gseh" ond dich met dim Buuch

Ond wenn de grad so am dekoriere ond so besch, denn chasch jo grad es paar Föteli mache, hed scho lang kei Föteli meh geh i dem Threat



angiyves  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huhuuuuuuuuuuuu

Hihi, Dia, mir sinn au die Einzige wo scho Wiehnachtssache kaufe ich bi scho flissig Sache am kaufe für de Adväntskaländer

Hihi, ich ha am 16te denn au e dicke Buch- aber kei Baby-buch und vorallem nach dr Herbstmäss!!! Ha hüt scho 3 Berliner, 2 Sandwich und e Schoggigipfeli gässe

Also ich gang am Sa and Halloweenparty im Zic Zac natürlich verkleidet!

Dia: Boah, mir hänn uns au sit 3 Mönet nümm gseh!!!



sniffi  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallöchen zämä

Juhuiii....ich bin geschter min Gottibueb gogä bsueche, won am Mäntigabig uf d'Welt cho isch.........er isch soooo süäss - chans chum erwarte ihn wieder zgseh

@Wiehnachtsdeko - bin geschter in Migros innecho und es hett mich fast erschlage vor Wiehnachtsdeko finds schochli früäh



Proeschu  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huhu Sniffi

Schön, luegsch au wederemol ine
Wie gohts der so?

Naja, Wiehnachte esch i 2 Mönet... aso das heisst i 1 Monet chamer scho avo Guetzli backe ond wörkli dekoriere
Ou, du besch Gotti worde? So schön, gratuliere!



 1 .. 353 .. 704 705 706 707 708 .. 714 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.