Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 354 .. 705 706 707 708 709 .. 715 .. 720
saerli  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Läck Angi besch du en Frässsack Ich will doch au Berliner!! Go glaub grad schnell id Bäckerei abe go luege obs het

Freu mi seeehr uf Basel und druf euch zträffe :) Juhuu!

Nämed er öpis met??? Wärde sicher einigi met iPad bewaffnet cho ond eri Bilder zeige. Aber i ha keis iPad! Nur es netBook ond das lauft ned lang ohni Strom, haha

Sniffi, gratuliere zum Gottibueb :)

Ooh Wiehnachte, das esch no so wiit weg ond doch gohts schnell bes es sowiit esch. Muess de no es Gschänk für de GG ha... Was schänked er euche Manne?
Für mini Eltere hani via ProJuventute Kinoguetschine bstellt. Die unternämed sälte öpis zäme ond so schicki sie eifach mol furt. Mer händ en Bezug zu ProJuventute und darom händs sicher Freud dra :) Hoffentlich lauft den mol en Film für die bitz ältere Semester im Kino
Jooo ond den muessi/wetti no en Kalender för min Gottibueb mache. Ha mer höt öberleit obi da met em Götti zäme sell mache, so dass mer eus abwechslet ein Tag es Gschänkli vo ihm und am andere vo mir usw. und a Wiehnachte chonnt er den vo beide was öber. I schohs am Götti mol vor...
Ond den chonnt jo au weder dLebkuchenzeit, juhuiiii!



angiyves  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huhuuuu

Jo gäll Ich iss im Momänt glaub 12h am Dag!

Also ich könnt am 16te scho e Ipad mitneh (wenns öper interessiert).

Ich schänk mim Männli e Adväntskaländer. Dä wird zwar zimli tür aber darum fangi jetzt scho a Und denn bekunnt är Gutzi, Grätimänner und so wenni back.

D Idee füre Göttibueb findi suuuper!!!

tschüüüüüss



saerli  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihihi, i ha letscht Wuche so en Fresszit gha... Jetz esch zum Glück weder besser.

oh stimmt, i ha letscht johr gg au en adventskalender gmacht. mol luege obi da nomol mache. get doch viel gschänkli ond de ufwand esch gross... hesch rächt, dass scho agfange hesch :D

tsschüüüss



angiyves  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
hihihihi, i ha letscht Wuche so en Fresszit gha... Jetz esch zum Glück weder besser.

oh stimmt, i ha letscht johr gg au en adventskalender gmacht. mol luege obi da nomol mache. get doch viel gschänkli ond de ufwand esch gross... hesch rächt, dass scho agfange hesch :D

tsschüüüss


Bi mir isches siti zrugg cho bi

Jo, ha scho 4 Gschänkli fertig



sniffi  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu
mir gahts supi - han morn min letschte Arbetstag und fange am Dunnstig am neue Ort a. Denn no Gotti worde und hüt Abig gahts is Musical "Ich war noch niemals in New York" - freu mich riesig!!! Also im Moment gahts mir tiptop

Und Dir? Hoffentlich au so guet?

@saerli - dankeschön ich han sooo Freude



Proeschu  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Wow, du hesch jo wörkli en super Lauf das gönn' ich der vo Herze! Duesch mer denn verzelle, wie das sMusical gsi esch? Nemmt mi wonder!
Ha gar ned metöbercho (oder scho weder vergässe ) dass du en noii Stell afohsch! Schön, das froit mech för dich!
Mer gohts guet, händ ois ide noie Wohnig guet igläbt (au wenni das cheibe Puff womer emmerno händ nömme wörkli cha gseh.... ).
Be au fliessig för mini Homepage ond för dMärt am lisme ond nähe, damet ich au chli War ha zom verkaufe



Venus81  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zäme - bi mir isch au mal nöd so streng - bi eus im Gschäft hed dWiehnachte gstartet - das heisst für mich isch si dure Gang aber sicherlich au no chli go pöschtele. Mir händ scho letscht Wuche Event gha - und Lebkueche - hm, fein...

Ich freu mich au u uf Basel - han au ein ipad woni chan mitnäh. @Saerli dini Foti chani ja druf tue.
Han min GG dezue bracht, dass mir früeh gnueg heireiset wäge euch

Zum Adväntskalender: Mache au jedes Jahr eine für de Göttibueb - mach so gern Gschänkli.

Liebi Grüess
Venus81



saerli  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Huhu Venus :)

I hät jo gnueg zdue, aber ebe... dAngi het mi zum Frässe verleitet, also beni in Beck abe. Es het leider kei Berliner gha, also hani en Sack Guetzli kauft

I ha no dänkt, dass de Stress chli dore esch bi der, ha nämli de neu Newsletter öbercho :)
Ah darom het mer mini Cousine es Föteli vome Lebkuchen gschickt! Det beni schön niedisch gsi!
Hesch ufem iPad so viel Platz? Hmm mer luege no... Freu mi, dass met uf Basel chonnsch ond freu mi ufe Samstig!



angiyves  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Huhu Venus :)

I hät jo gnueg zdue, aber ebe... dAngi het mi zum Frässe verleitet, also beni in Beck abe. Es het leider kei Berliner gha, also hani en Sack Guetzli kauft


Hesch ufem iPad so viel Platz? Hmm mer luege no... Freu mi, dass met uf Basel chonnsch ond freu mi ufe Samstig!


Hihi, soooorrryyyy

Weiss nit, sag mim Ma, wasi bruch und är machts



LucyLu  am 25.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@Lucy
Hesch dr Staubsuger jetzt gwunne mit dim Kätzli?


Hallo dia
De Wettbewerb gaht na bis endi Monet, aber leider simer ufem dritte Platz abe grutscht, glaub das klappet nüd. Schad, het de Staubsuger soooo guet chönne bruche

Grüessli



 1 .. 354 .. 705 706 707 708 709 .. 715 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.