Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 354 .. 706 707 708 709 710 .. 720
sniffi  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu - also s' Musical isch dä Hammer gsi - han bi jedem Lied luut chönä mitsinge und d'Story isch eifach nume herzig und hett viel zum Lache debi empfehls also jedem zum gogä luege!

Hend ihr immer no Züügs umestah i dä Wohnig? Oohhh ich kenne das, bim letschte Mal zügle hemer aber ziemlich Gas ghe gha, wenn d'Schachtlene eimal afanget umestah, denn han ich amigs gar kei Bock meh zum die usruume, ganz schlimm!!!

Hey ich wünsche Dir für morn ganz viel Wärmi und vorallem viel Spass am Märt und dass Du viel Sache verchaufsch ich tuen au grad chli uf Dinere Homepage umegüggsle, han ja jetzt schliesslich än chline Göttibueb won wärmendi Sache brucht



Proeschu  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Guete Morge! sMusical tönt jo wörkli super! Nemmt mi wonder, öb mini Eltere au so Froid dra händ! Hihi, dSniffi voll am metsenge
Danke för dini Wärmi, ich hoffe, dSonne chonnd schön vöre! Esch "zom Glöck" erst abem Nomittag, denn settis nömme sooo chalt si.. (deför gohts bes am 7 )
Due denn brichte, wies gsi esch ond wie erfolgriich dassi gsi be!
Ou jo stemmt, din Göttibueb brucht veeeell warmi Sache ond Wiehnachte esch jo au gli

@Dia

Danke



nimbini  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

laaaadies, ich bin also au no da! muess no e wuche schaffe und dänn gahts aaab uf d'maledive *freu* momentan bini grad no am luege für de flug für mini reis im januar.... min maa hät mich mega hässig gmacht, han am mittwoch en mega geile flug gseh, er hät gmeint, ich söll warte mit b ueche, geschter hetti chönne bueche, de flug es mill türer! ja okey, de hiflug wär i de business, aber das bruuchi echt nöd, das mill chani andersch usgäh....

zudem hani welle am ändi vo minere reis e wuche uf las vegas (ja ich weeeeiss, ihr müend nüt säge *g*) han ja welle allei gah und jetzt wänd uf eimal alli mitcho! wänni öpper sueche, wo mitchunnt, findi niemer und wänni allei will gah, chömed uf eimal alli.... scho e verkehrti welt mängisch, ts......

lg nimbini



Proeschu  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Huhuuuuuu
Schön, dass du dich wederemol mäldisch! Ha scho dänkt, segsch ide Versänkig verschwonde!
Ui, nomeno en Woche schaffe! Wie lang besch denn dete? Muesch denn nochher no schaffe? Oder "besch fertig"?
Das metem Flug esch natürli vooooll doof.... aber immerhin hed er sich chönne entscheide! Was möched ehr jetzt öber Wiehnachte / Noijoohr?



nimbini  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, nei nei, scho no da, eifach viel anders um d'ohre momentan mir gönd nur für es wücheli uf d'maledive, freu mich aber sehr! nachher schaffi no 5,5 wuche und dänn bini fertig! wiehnacht/neujahr bliebed mer jetzt da, min maa hät gfunde, es seig ihm z'stressig... für mich okey, hani welle am 1. januar abflüge, jetzt isch ebe de flug so tüür! jetzt hani dänkt, ich chan am 31. dezember flüge,... und jetzt isch mer no die glorrich idee cho,d ass ich doch über las vegas chönnti flüge, silvester schnäll in vegas fiire und dänn witer uf hawaii... hahahaaa und ich han soooo en geile billige flug gfunde weiss nur nöd, wie ich das mim maa söll bibringe usser er isch sponti gnueg und chunnt für 4 täg mit uf vegas.....



Proeschu  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Denn esch jo guet, dass du nochli do besch!
Aso dini glorrichi Idee tönt guet, vor allem wenn denn de Flug nochhli günstiger esch! Ond dim Maa muesch eifach klar mache, dass das dini beschti Idee ever esch oder so



nimbini  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu haha mängisch machi mir sälber angscht mit mine hunderttuusig idee, wo ich immer han *g* aber ich finds ebe no geil.... bin gspannt, was er meint, er lütet mir a, wänn er vom meeting zrugg isch, hehe!



jusi  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

halli hallo zämmä

dia/angie: hihi, dir sit jo verruckt jetzt scho wiähnachtsdeko ig wart no ä bitz
jetzt chunnt z erscht mol z herbschtmäss *yammi*

apropos adväntskaländer… find das sooo schön, hani au scho gmacht. und chinder häi doch erscht rächt fröid an so sachä! gg wird das johr 40ig am 24.12. ig wett ihm ä tortä machä us 40 päckli, in jedem öbbis dinn isch aber noni ganz sicher, hoff, es machä alli gäscht mit… hihi, süscht schaff ig das niä…

16.11.: i fröi mir au riesig! wird sicher ä coolä obä… wäg dä föteli, ha läider käi so ding, aber ä laptop… aber do gohts mir wiä dr saerli, ohne strom nix los aber mir wärdä ä online-gallerie machä, denn cha ig öich jo dr link und s passwort schickä…



Proeschu  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi
machsch ehm denn so öppis?

http://3.bp.blogspot.com/_gk3bu2sqkVo/TC...rtontorte02.JPG

aso notürli no i andere Farbe



dia

nicht registriert

am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu
Bitte, äntlich han ich se bstellt! has immer wieder vergässe...
Vill erfolg am märt, nimmsch e riese kanne voll heisse punch mit!

@nimbini
Also ich wär bi dinere geile idee sofort drbi!!! Hoff di maa au! Druck dir dr dume!!
Mi gg het au gluegt was las vegas so im winter kostet und het e super agebot gseh für ändi nov. Für mich isch es e chli e z heisse und d fluggsellschafte nämme sicher keini mit wo ändi 8 monet schwanger isch!!
Tja, evt nägst joor und die klei gän mir dr grosseltere ab....

@jusi
Jaaa ich gniess scho au erst d herbstmäss, aber die vernissage isch halt leider scho hüt im interio...
Ich lieb d vorwiehnachtszyt, aber wenn denn d wiehnacht isch, ha ich scho d nase voll und möcht d früehligsdeko füre näh!!

Lg, dia



 1 .. 354 .. 706 707 708 709 710 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.