Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 355 .. 707 708 709 710 711 .. 720
jusi  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

proeschu: aaaah, das gseht au no cool us... aso ha mir eher überlegt, dass ig 40 viereckigi (15x15x15 oder so...) schachtlä chauf und denn ä mehrstöckigi tortä drus baschtlä... und denn no cherzli und so...

haha, dia, du bisch diä geilscht früählig an wiähnachtä und was isch mit dr fasnachtsdeko?!



lululuana  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mische mi da o mal i...hehe

Proeschu, die Turte gseht ja super us!

Bi o scho flissig am Adväntskaländer mache für z Gottemeitschi, ha jetz ändlech fasch alli Päkli zäme und die wo no fähle also 5 Schtück da tueni no chlei öppis Schläckzüüg dri.
Deko gluschtet mi hüür grad gar nid, o bini übrhoupt nid motiviert zum chranzne. Abr z Tanneböimli für uf z Grab vo mi Grosi das macheni widr, das isch Pflichprogramm und bräzele natürlech...

Vorwiehnachtszyt isch ja guet und rächt, abr irgendwie mitti Oktober scho di ganze Läde gschtosse voll mit Wiehnachtssache, das brucheni de doch no grad nid.



dia

nicht registriert

am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Die isch in dr früehligsdeko inbegriffe...:laugh
Obwohl ich das joor kei fasnacht mach...

Also, dass mir uns do richtig verstöh: ich lieb d vorwiehnachtszyt ab em 1 advent, alles was vorhär scho git, find ich au übertriebe!! Aber die vernissage isch halt hüt und wenn ich die ganze schöne sache seh, denn wird ich sicher au scho öbbis kaufe, aber dekoriert wird bi mir immer am 1. Advent wucheänd!



angiyves  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihi, also ich ha halt scho miesse Sache bstelle für de Kaländer damit si pünktlich do sinn. Und denn muessi si eifach grad ipacke
Aber eigentli bini jetzt eher mit Halloween beschäftigt Alli Basler: Lueget denn mol is Mädona-Schaufänschter wenn Ihr das weekend scho and Herbstmäss gönd. D Meitli hänn Kürbis gmacht
Juhuuuuu, morn isch Halloweenparty! Ich gang als Zombie-Dorothe



jusi  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, dia, käi problem
ou jo, stimmt... ganz fasnachtslos drfür chasch mit dim chnopf goh... s git so geili chopfhörer, diä si super, und aaaaachtung, in PINK und grüän

uh angie, do muäss mi achtä, wiä lö dir s si?!



angiyves  am 26.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jusi: Si sinn im Schaufänschter und belüchtet



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Mädels

Ich bin au wieder zrugg vo mine 3 Wuche Ferie. D Zit isch eifach viel z schnell ume gange . Und was isch denn do los? Es het scho Schnee? Mir sind vo 30 Grad Wärmi cho...brrrr was für en Empfang do in Züri.

Und ich söt eigentlich no chli schlofe...nur chani nöd. Bin irgendwie müed. Aber wenn ich is Bett liegge, chani nöd schlofe. Doofe Jetlag

@nimbini: Bin 2 Nächt in Vegas gsi...mis Geburigschenk...2 Übernachtige im Encore . Bin sprochlos gsi...Luxus pur...nur isch es chli ab vom Schuss

@16.11: Freu mich druf, eu z gseh



angiyves  am 28.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Prinzässin: Härzlich Willkomme!!!! Ich weiss genau wie Du Di fühlsch! Am Beschte zrug i Bett und Di an Di GG kuschle


Soooo, Halloweenparty isch supi gsi Phöteli im Ahang



dia

nicht registriert

am 28.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinN
Hey, schön bisch wieder do. Die zyt isch jo schnäll verbi gange! Hesch sicher vill z verzelle!! Cool s encore, mir het s wynn scho super gfalle. Bisch im encore au in dene pool-hüsli gsi?
Ich hoff du muesch morn nid grad wieder go schaffe und kasch di no 1-2 däg aklimatisiere!

@angi
Wooow mega hesch usgseh!!! Bisch im zic zac gsi? Hammer....
Lg, dia



LucyLu  am 28.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hei Angi

häsch ja super usgseh, zum fürche schön



 1 .. 355 .. 707 708 709 710 711 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.