Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 355 .. 708 709 710 711 712 .. 720
Daninici10

nicht registriert

am 28.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow angi du häsch ja mega usgseh. Ganz geil



angiyves  am 28.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gäll, hann au mega Freud ka! Mi Ma het mi gschminkt und är isch halt e Horrorfilm-Fan und Zombie und so Gsindel
Jo im Zic Zac. Uf däm Bild seht me no d Farbe chli besser. Und no e Luschtigs (uf de Strümpf hets denn au no Bluet ka spöter). In dem Sinne: Guet Nacht



Proeschu  am 29.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN

Wellkom bäck!
Jo, de Winter esch aso met Vollgas ide Schwiiz acho! Ich hoffe, ehr händ alli scho dWinterrädli droffe?

@Angi
Cool hesch usgseh, aber ich hätt dich ned kännt, gsehsch so gaaaaaanz andersch us!



nimbini  am 29.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

gooood morning ladies

wooooow isch das nöd traumhafts wätter *freu*? ich bin wieder wie es chlises chind, es isch soooo mega schön! hüt morge, woni ufgstande bin, hani fascht 30cm schnee gha uf de terrasse und dänn hät d'sunne no dri gschune und dänn isch mer mega warm ums herz worde, wils mich a euse hochzytstag vor zwei jahr erinneret hät mir händ gnau so wunderschöns wätter gha wie hüt, eifach no chli meh schnee han natürlich geschter au müesse use go spaziere, es isch eifach nur herrlich gsi..... juhuuuuu! vo mir us chans eso bliebe bis ändi märz!

aber ich han ja guet rede, dörf ja hüt inere wuche uf d'maledive abflüge uuuuund han am fritig min flug buecht für mis reisli im januar! am silvester gahts los mit stopover in veeeegas, baaaaabyyy.... wuhuuuuuuuu

@prinzessin, welcome back! oh ja, s'encore und s'wynn sind eifach de hammer! aber ja, sind halt scho eher wiit obe! händ ihrs aber guet gha? d'ferie gnosse? ich bin grad hotels am aluege für silvester in las vegas... tendiere momentan aber zum venetian, wil das isch im winter mega schön dekoriert mit iisfeld, riese christbaum etc... hät mer sehr guet gfalle letscht jahr.......

lg
nimbini



PrinzessinN

nicht registriert

am 29.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all: D Ferie sind mega gsi und d Zit isch viel z schnell verbi gange. Mir hends in volle Züg gnosse und hend e super Zit zäme gha . Üsen 1. HZ-Tag hemer in Chicago verbrocht. Döte isch es mega chalt gsi und mir hend es Hotel usserhalb gha. Drum hemer üs nöd so chic chöne mache (mir sind mit em Zug id Stadt ine und das het ca. 20-25 Min. brucht). Es heti sich nöd glohnt, zerst is Hotel go, umzieh und wieder id Stadt fahre. Denn simer halt in Jeans und dick ipackt ines Resti...hend mega fein gesse...isch super gsi.

Leider hani hüt wieder müesse go schaffe. Han würklch Müeh mit em Jetlag. Immer, wenn ich söt schlofe, bini hellwach und wenn ich schlofe chan, muesi ufstoh...uff hoffentlich pendlet sich das gli wieder i. Bin mir gar nöd gwöhnt, nöd chöne z schlofe .

Min Ma het s Encore buecht, wil ihm d Zimmer besser gfalle hend als die vom Wynn. Ich bin eh baff gsi...wil ich bim Hotels Sueche gseh gha han, wie tür d Übernachtig döte isch, hani ihm gseit ich wot is Cosmopolitan oder is Aria. Wo s Taxi denn vor em Encore ghalte het, bini sprochlos gsi. Ich han bis zu dem Zitpunkt nöd gwüsst, was er buechet gha het.

S Venice gfallt mir mega guet...und wenns im Winter so schön dekoriert isch, das wird sicher cool. Ich han diesmol wieder gmerkt, wie witläufig das cheibe Las Vegas isch. Bin Mol vom Encore is Caesars gloffe zum go Shoppe...uiii du...e halbi Weltreis. Aber ich wot mich nöd beklage

Aber bin au froh, wieder i de CH z si. Und jetzt isch fertig mit Steaks, Pommes, Burger usw...mues mini überflüssige KGs wieder verlüre



nimbini  am 29.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, du glaubs es nöd, aber ich nimm immer ab i de usa! obwohl mir au dasmal wieder gfuetteret händ wie die wahnsinnige mit de mädels, so hani zwei kg abgnoh, kollegin sogar 3 *g* finde das also super

ja es isch scho wiitläufig, aber mir mached im fall fängs alles nur no zfuess in vegas, es git immer soviel z'gseh und darum macht mir das au nüt us.... laufe immer mindestens eimal de ganzi strip ufe und abe..... bin dänn amigs wie es chlises chind, wil ich us em luege nüme usechume jetzt im august isch natürlich no perfekt gsi, wils eso heiss gsi isch, hämer dänn am morge früeh chönne d'highheels abzieh und barfuess is hotel watschle



dia

nicht registriert

am 30.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Jeahhh hesch könne dr Flug bueche????
Vill Spass bim Hotel ussueche, ich bi immerno begeisteret vom Aria, aber isch halt kei Theme Hotel. Aber wenn s Venetian so dekoriert, würd ich au dört ane go...

Lg, dia



nimbini  am 30.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, jaaaaa han chönne bueche, han mega freud! jetzt bim hotel bini chli zwüsched cosmopolitan und venetian am werweisle! aber da ich ja afang januar det bin und ändi januar nomal, chani ja i beidi gah *freu* wobi ändi janaur weiss ich ja nonig, ob ichs zimmer allefalls allei han oder nöd



PrinzessinN

nicht registriert

am 30.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Geil...wieso sich entscheide, wenn me beides chan ha . Aha, nöd allei...verzell



Kate82  am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey PrinzessiN, wünsch dir, dass di Jetlag gli ume isch

tzz, nimbini, grad beides...



 1 .. 355 .. 708 709 710 711 712 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.