Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 356 .. 709 710 711 712 713 .. 720
Daninici10

nicht registriert

am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angi: de hund isch ja mega. de blick so süess

Ja so en Horror-Fan han i au dihai



nimbini  am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja hey mädels, de 5er und s'weggli dänk

@prinzessin



PrinzessinN

nicht registriert

am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: tzzzzz



nimbini  am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin ja isch no nüt sicher, villicht bini au allei, villicht simer au öppe 5 lüüt



PrinzessinN

nicht registriert

am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: hmmm jetzt bini chli verwirrt...



nimbini  am 31.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, hihi macht nüt



Steph

nicht registriert

am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zämme

Ich hoff es goht allne guet ? Ich muess mi grad kli ablängge und bi wieder mol ko schneugge, was es so z`läse git -> viellllll
Angi seht eifach Genial us! Hammer!

Oh ich weiss gar nid wo ich söll afnage! Es isch jetzt imene kurze Moment so viel passiert und doch het s`Johr so guet agfange mit plane vor unserer Hochzyt und mittlerwile sindscho 2 Monet vrbi.

Vor paar Wuche ha ich no gjömmerelt, dass mi GG nonid so wit isch, beträffend Kinderwunsch. Vor 2 Wuche plötzlich e Übberaschendi Wändi, er het sich nomol gedangge gmacht und er möcht gärn das mr uf ändi Johr starte. Ha natürligg e riese freud ka, bi überwältigt gsi. So schön.
Ja leider isch dr Traum nid lang bliebe. Am Mäntig vore Wuche kunnt er hei, ich bi Krank gsi und scho dähei gsi. Jo er het mr mitteilt, dass er per sofort kei Job me het. Sie händ im paar schwerwiegendi Sache aghängt, was alles nid stimmt! Aber so hei sie ihm e fristlosse könne geh und händ jetzt 2 habasche igstellt. 2 für 1!!! Bi stinkesauer gsi! Aber er kas nid bewiese das er mit däm nüt ztue het! Und er het blöderwis e klausler miesse unterschriebe, dass er nüt gege dFirma ka unterneh! Voll die frächheit! Jänu, so isch es. Er het wieder e Job aber nur temporär, jetzt ka er go Rädli wächsel inere Werkstatt. Er isch eigednligg kei Schruuber me! Aber er het vorübergehend öppis, dass isch super und es kunnt Lohn ihne und mir miend unser erspartes nid abruche.
Und das mit em Kinderwunsch muess halt jetzt warte, das het jetzt halt nid Priorität!

Sorry für wieder dr langti Text, aber het jetzt grad guet do.



jusi  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh je steph, dasch übel... hoff, dass es gli wider mit ärä feschtastellig gklappt und alles für öich passend witergoht...



Steph

nicht registriert

am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hoffs au, dangge Jusi



nimbini  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui steph, das isch dänn verschisse! wieso hät er dänn das papier unterschriebe? da hett ich mich gweigeret... ich meine, das zeigt ja scho, dass da irgendwie was fuul isch! ich hetti dir jetzt vorgschlage, mit em rechtsschutz dehinter z'gah und kündigung afechte, evtl chunnt er dänn no es paar monatslöhn über! mim maa isch mal was ähnlichs passiert vor jahre und am schluss hät ihm d'bude no müesse 6 monatslöhn zahle und es aständigs zügnis gäh.......

@me, mir händ hüt euses 11jährige und glichzitig de 2. zivili hochzytstag... es isch nöd normal, wie schnäll die zyt vergaht *seufz*



 1 .. 356 .. 709 710 711 712 713 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.