Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 356 .. 709 710 711 712 713 .. 720 | ||
Daninici10 nicht registriert am 31.10.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @angi: de hund isch ja mega. de blick | ||
| ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja hey mädels, de 5er und s'weggli dänk | ||
PrinzessinN nicht registriert am 31.10.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: tzzzzz | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin ja isch no nüt sicher, villicht bini au allei, villicht simer au öppe 5 lüüt | ||
PrinzessinN nicht registriert am 31.10.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: hmmm jetzt bini chli verwirrt... | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, hihi macht nüt | ||
Steph nicht registriert am 01.11.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hallo zämme | ||
jusi ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) oh je steph, dasch übel... hoff, dass es gli wider mit ärä feschtastellig gklappt und alles für öich passend witergoht... | ||
Steph nicht registriert am 01.11.2012Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hoffs au, dangge Jusi | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ui steph, das isch dänn verschisse! wieso hät er dänn das papier unterschriebe? da hett ich mich gweigeret... ich meine, das zeigt ja scho, dass da irgendwie was fuul isch! ich hetti dir jetzt vorgschlage, mit em rechtsschutz dehinter z'gah und kündigung afechte, evtl chunnt er dänn no es paar monatslöhn über! mim maa isch mal was ähnlichs passiert vor jahre und am schluss hät ihm d'bude no müesse 6 monatslöhn zahle und es aständigs zügnis gäh....... | ||
1 .. 356 .. 709 710 711 712 713 .. 720 |