Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 356 .. 710 711 712 713 714 .. 720
Steph

nicht registriert

am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir hätte jo rächtschutz, vo däm här wers kei problem. Aber ebbe, er isch so unter schock gstande und het gar nid realisiert was grad abgoht und den wo ich dähei das züg agluegt ha (er het jo au grad alles usghändigt beko - Arbetszügnis - Austritterklärung ) und ebbe uf dere Austritterklärung wo er nid richtig duure gläse het, isch das drin gstande. Jä es isch öppis im Busch, aber dere Sach gömmer den scho no noch........! Aber jetzt kli Gras drüber wachse loh und den agriffe

Es goht uns jo guet und das isch d`hauptsach!

Oh so toll, 11-jährigs - Wow. Gratuliere zum 2. zivile Hochzytsdaag.

Händr öppis schöns vor?



nimbini  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hm das sind meg sausieche sorry! aber die händ das alles voll durchdacht! also wänni eu wär, würd ich mal bim rechtsschutz nachfröge, ob sichs lohnt zum no chli fighte... wänn sie säged, es bringts nöd, dänn würdi ihne das glaube und suscht luegt villicht no chli was use.... finde so züügs mega zviel! da rissisch dir de arsch uf für e bude und das isch nachher de dank defür, ts.... drum mach ich da i dem saftlade bi mir nur s'nötigste ;o)

ja danke vielmal! die zyt isch so mega schnäll verbi gange... mir gönd eifach fein go ässe und chli zyt zäme gnüsse... gönd ja dänn am mäntig für e wuche uf d'maledive! zerscht hämer welle is schloss laufe go ässe, wo mer hochzyt gfiired händ, aber das mached mer dänn am 18. dezember, wil das ja eigentlich de grossi hochzytstag isch.....



Steph

nicht registriert

am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch eso, er het ebbe sehr sehr viel für die Bude gmacht. immer freiwillig am Samschtig go schaffe und sache ufarbeite, den händ die zwüsche Wiehnacht / Neujohr Betriebsferie gmacht, er isch go schaffe. Het sinne Mitarbeiter in dr Malerei, neue Bode verlegt neui Grät und eifach alles neu gmacht, alles während au sinne Ferie, nur um sinne Mitarbeiter e freud zmache!
Jo mir luege den mol wies witer goht.........! Aber dört setz ich kei Fuess me ihne!
Ich mach au nur das was ich grad muess, wie alli bi uns in dr Bude - eigendlich truurig, aber wenn de mehr willsch mache oder hälfe, hesch den trotzdem wieder s`2 ufem rugge!

Oh toll. Das isch jo au schön. Ich weiss has gläse, Du Feriekind! Hesch / händ jo rächt.
I würds wenn i könnt nid anderst mache.
Ah, Du hesch e Winterhochzyt ka. Isch sicher au schön gsi. Kalt aber das ha ich jo au im September ka



nimbini  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja das isch leider so, sie verlanged immer meh und als dank setzed dänn d'lüt vor türe! das isch ebe scheisse..... und danke seit der eh keine! tragisch gäll! guet, ich han eh kündt und mach nur no s'nötigste, aber au vorher hani immer gluegt, dass ich zu mine recht chume....

ja bin dänn villicht chli bruun bi eusem träffe, hihi! nei ich bin fies, gäll..... ja chalt isch es gsi, -4 am tag und -10 i de nacht, aber gspürt hanis nöd! und die wo letschte samschtig ghüratet händ, händ ja au e schoni winterhochzyt gha



Steph

nicht registriert

am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja das isch wirklich leider eso. Aber Du es goht wieter, irgendwie und für uns sowieso

Sags nid, mit so viel Schnee am Samschtig, isch sicher au traumhaft gsi, für die wo händ dörfe hüroote

Macht nüt, i mag dr d`brüni gönne. So weiss i sicher grad wer de bisch

Also, den wünsch ich Dir hüt oobig e ganz e schöne romantische oobe, gniessets und löhnd Euch verwöhne.
I dängg den a Euch



nimbini  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@steph, ja würd de chopf au nöd hange lah wäge dene! ich säg immer, irgend en grund häts und irgendwo gaht es anders türli uf und dini maa findet sicher was bessers......

hihi ja guet, ich bin eh die mit de grosse klappe *lach*

danke dir vielmal, mir werdeds sicher gnüsse! dir au en schöne abig......



PrinzessinN

nicht registriert

am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: oh so schön...wow 11 Johr..d Zit lauft. Gnüsset de Obig!



nimbini  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessinn, danke dir



Proeschu  am 01.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Steph
DAS esch jo wörkli voll verschisse... god jo gar ned!! Hoffe, er fendet schnell öppis, wo ehm au weder Spass macht! Jetzt ide Rädliwächselziit werds ehm "wenigstens" ned langwilig!
Drocke oich dDuume, dass er schnell weder en Festastellig fendet!

@Nimbini
Wow, jetzt esch das scho 2 Johr her... scho verruckt, wie die Ziit lauft! Mer händ imene Monet oises 1.5 Jährige
Hoffe, ehr händ en schöne Obig ond gnüsseds



Muus  am 05.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Steph: Nume ganz churz, ha per Zuefau mau wieder hie ine gluegt. Göht uf jede Fau mit dere Sach zu eurer Rechtsschutzversicherig!!! O wener das Papier hett underschriebe! Löhnt nech nid la iischüchtere!

Viu Glück!

Und alle andere es liebs Grüessli,
Muus



 1 .. 356 .. 710 711 712 713 714 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.