Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 358 .. 713 714 715 716 717 .. 720
soraya1  am 29.11.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Oh, wie schön. Wen söll s Gschenkli den parat sie zum Uspackt werde welle?
@Jusi: Schnee he mir da. De ganz morge dure hets bi üs Gschneit. Chranz binde wür i jetzt au mega gern. I glaub das wird warschinli dasjahr nüt vor Zit. Chasch es bitzli für mi mitgnüsse? Jep, es paar Föteli me hani Becho. Ha au es paar hie ufeglade:
http://www.heiraten.ch/forum/board/verschiedene-themen/meine-traumhochzeit/soraya-s-crystall-wedding-15_180_22.html
De allergrösti Teil fehlt jedoch no. U natürli s Hochzitsvideo. Aber es set am Wuchenend abgschickt werde u so he mers in 1-2 Wuche. Chas chum erwarte.
T Dankeskärtli he mer jetzt mal gmacht mit dene Föteli wo mer becho hend und am Weekend werde mer t Dankeskärtli u t Hochzitsazeige abhole.

jusi  am 30.11.2012

soraya: i mach no ein für mi schwimu, denn mach ig ein für mi und bim zwöitä dänk ig denn nur an di
jä, diä föteli im forum hani all gseh... ha nur nit gwüsst, öb dir immer no uf es paar meh wartet

dia

nicht registriert

am 01.12.2012

@soraya
Also mis gschänkli sött am 24.12 parat si zum uspacke!!
Aber do ich sooooo wunderfitzig bin möcht ichs lieber scho früener uspacke...

soraya1  am 01.12.2012

Jö es chlises Wienachtsengeli

saerli  am 10.12.2012

Hey Fraue!!!

Was laaauft so?
Mer liest nüm so viel vo euch.

I be total im Stress im Büro und ha ned so viel Zit zum im Forum schneuge. Hoffe es goht euch allne guet ond dass er euch uf dWiehnachte freued und dass er au so schöne Schnee händ wie mer :)

Solang i ned met em Auto use muess esch es jo schön :)

Wünsche allne en schöni Wiehnachtszit, de nächste Brüüt no en schöni Vorbereitigsziit! Ich würd gern grad weder hürote

angiyves  am 14.12.2012

Huhu

Jo gäll, bi uns ischs au grad mega sträng! Aber ire Wuche ha ich es Wücheli Ferie!
Die Wuche ha i no 2 Däg Witerbildig ka und die nekschte 3 Däg dueni backe.

Mir hänn zum Glück kei Schnee aber Glattis! Mi Ma isch gescht no umkeit

LG

saerli  am 14.12.2012

Oh cool Angi!

Ich han leider kei Ferie me das Johr. Die meiste Ferietag sind das Johr wäg der Hochzit druf gange
Esch jo geil, 3 Tag backe!! Das würdi au grad mache :)

Bi eus esch gester Obig so glatt gsi. Be go twilight luege... Huuuuuuuuuuch! het paar hot hot hoti Scene gha

Kate82  am 14.12.2012

hey Angi, hoff, di Maa het sich nid fescht weh do bi sim Glattiis-Sturz.. Bi uns het's gescht no chli gschneit und es isch ir Nacht no relativ rutschig gsi uf dr Strooss, aber hüt isch ei Pflotsch *bääh*
3 Tag bache? mmmmh, ich bi zwar nid soone backfreak, aber wenni gnueg Zyt ha, findi's schono öpis tolls Ich versuech mi hüt Obe und am Weekend mol mit Praliné z'mache...

Ich wünsch allne es schöns Weekend, versuufet nid im Räge und tauende Schnee...

jusi  am 14.12.2012

hello ladies... äääh, s lauft sooo vill im momänt und denn si mir grad no im ändspurt mit dä dankeschärtli...

angie: sau toll, würdi au gärn machä... chum glaub wider nit drzuä diä wiänacht...
ou näi, hoff isch nüt passiert... min isch geschter au fascht gflogä, isch spiegelglatt gsi... zum glück nur fascht...

mmmh, kate, feiiin vill spass und nit z vill "teig" probierä süscht hesch denn nüt meh zum machä...

nimbini  am 14.12.2012

aaaaangi, gits für mich au es säckli mit guetzli ? dörfsch defür nächst jahr uf mini terrasse cho go grilliere

ich han jetzt no gnau e wuche, woni muess abhocke i dere bude! da gahts drunter und drüber, jetzt händs doch uf ändi jahr no lüüt entlah, unglaublich! saftlade

ich han letschte fritig no en chline unfall gha, bin bim stägelaufe in es loch unter em schnee gstande, umknickt, gschwullne fuess, notfall, zum glück "nur" e zerrig... jetzt hani so e doofi schiene und mit dere chumi i fascht kei schueh *heul* nur so hässlichi schneeschueh und hüt abig sötti an en geburi und das mit dene schueh scheissendreck.....

jetzt hani dänn aber fiirabig und dänn ebe, nächst wuche no 5 täg abhocke,d änn hani ferie bis auf weiteres *freu* am 31. gahts dänn los uf mis reisli

1 .. 358 .. 713 714 715 716 717 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.