Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 359 .. 716 717 718 719 720 | ||
angiyves am 07.01.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: Wow- tönt toll!!!! Isch au guet zum surfe Jo mir wänn im Oktober uf bali und äntwäder im April oder im Dezämber uf NY. Mol luege wie das usseht mitem Gäld, da mir in de Ferie immer soviel Gäld usgänd! Eigentli wämer z Bali au wider is Hyatt aber es isch so tür Mol luege! Ich könnt de ganz Dag ässe Fänd das super, wennd wider i Di Bruef zruggosch!!! | ||
| ||
saerli am 08.01.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jo i werde no Surferin | ||
angiyves am 08.01.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) saerli: YEEEEEEAAAAHHHH, Du als Surferin Mit NY simer noni witercho, resp. mienn no luege, wenn mir gönn, das goht nit so vorwärts Bali miemer halt no luege, wenn de Katalog denn kunnt. Aber irgendwie hani nit so Luscht, s ganz Joor zspare und das denn nur fürd Ferie! Also ich iss immerno seeeehr viel Haha, schlimm! Letschts weekend Schoggi-Dreikönig-Kueche und das weekend e Motivtorte | ||
jusi am 10.01.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihi, dankä öich… är het fröid kha und isch völlig überfordert mit uspackä gsi | ||
cosa87 am 25.04.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hallo Mädels... | ||
elea am 25.04.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) wie wers met thailand? hesch sonne ond meer! ond es esch ned so tür! Zuletzt bearbeitet am 25.04.13 09:22 | ||
LucyLu am 25.04.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hei cosa, ooohhhh ich wot auch id Ferie... Wie wärs mit Zypere, Kos oder sust ä griechischi Insle? Oder ebä Thailand, Djerba, Sharm el Sheik... | ||
Larinya am 25.04.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) für kleines budget sonne und meer im september kann ich kreta empfehlen. ist glaub eine der günstigsten griechischen inseln... und griechenland ist ja der absolute hammer ;-) | ||
cosa87 am 25.04.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ohh super... danke.. den tue ich mol griecheland und sardiene i die enger uswahl... | ||
valey am 25.04.2013
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Rhodos isch traumhaft :))) | ||
1 .. 359 .. 716 717 718 719 720 |