Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 397 .. 720
nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja ich weiss, das hät mer mini kollegin geschter au gseit, wies mir würd gah, wänn er so würdi mit em füür spiele! ach ich weiss doch, dass ihr alli rächt händ und ich weiss ja au, dass ich de richtig maa ghüratet han und ich ihn liebe.... aber ebe, ich bin so unruhig im momänt, sitze wie uf eier....

@proeschu, föteli gits sicher, aber sicher keis, wo ich mit ihm pose, eher so dass eus öpper gföteletet hetti unter allne, aber posed hani nöd mit ihm!



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ich umarm dich i Gedanke ganz fest und hoffe sehr das du de richtig Weg gahsch. Wo düre das de führt waag ich mich ned z prognostiziere, aber ich glaub mir all wünsched dir das du de Typ chasch vergesse und din Maa de Weg zrug i dini Gedanke findt.
Das was d Cosa und Prinzessin sägäd isch scho echli so, was würdsch du dim Maa rate, wenn er i dere Situation wär? Oder wie würdsch du dir wünsche würd er sich verhalte, viellicht git das dir echli en Richtig- wo düre das du laufe söllsch!
Glg liebi Nimbini

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jö danke vielmal livipivi, ich dänke, es chunnt scho alles so wies muess *seufz*! ich bin mir ja sicher, dass min weg vorgäh isch und dass ich de so wird gah, ich wird da sicher irgendwie glänkt....villicht gseht inere wuche die ganz welt scho weider andersch us... ich weiss es nöd.....



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

min Typ- muesi ch jetzt na loswerde- isch choge alt worde vo nächem. hi hi- gseht vo wietem immerna sauguet us- aber vo nächem voll verbrucht. Min Schatz het viiiiiieeeeel besser usgseh. He he he. Das het mich mega gfreut, er isch immer voll s Frauemagnet gsi. Und er isch elai am Hochziit gsi. He he he. Ich bin ja scho fies. Aber das ha ich jetzt z.b. huere geil gfunde

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

de isch guet...er gseht verbrucht us. Uiiii do hesch du definitiv de besser Fang gmacht mit dim GG. Aber hesch recht...isch scho chli fies...aber ebe

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



dia

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Eure Storys hören sich ja interessant an!
Aber ich würde auch nicht mehr hinterfragen nimbini! Lass die Finger davon! Flirten war ja toll an diesem Abend, das darf man ja auch, aber noch mehr kitzeln. Mann kann wirklich die Finger verbrennen. Und was bringts das, wenn du mehr weisst und er evt immernoch etwas für dich empfindet? Ich denke das ist ein blöderes Gefühl... Das ist meine Meinung!

@livipivi und kate
Danke für den Tipp mit dem Lockenstab. Wärde es mal ausprobieren, sonst kann ich noch genug üben bis August nächstes Jahr!

@Vikunija
Mega schönes Avatar!!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hehe das isch ja super! gäll s'alter hinterlaht halt bi de meischte spure... nur, bi mim ex-lover ebe nöd.... er isch ja zwar scho 10 jahr älter als ich, aber er hät immer no so usgeh wie damals und immer no so en knackarsch oh je.....



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: knackärsch sind ned alles agleit gsehnd ja die meiste guet us- ebe min Ex het Figurtechnisch also au na knackig usgseh- Aber min Schatz ja mindestens so guet
Isch denn din Ex au elai det gsi oder het er sini Frau debi gha?
Wie isch es eigentlich für dich mit dim Schatz jetzt über s Weekend gsi? bisch glich kuschelig gsi mit ihm oder hesch irgendwie e Blockierig em gegeüber gha? Das wär ja au na es wichtigs Zeiche- für din Gmüetszuestand.
Hesch d Nächi vo dim GG chöne zuelah oder bisch ihm usgwiche?
oje du lahsch mich jetzt nüme los Nimbini, mach mir grad echli Sorge!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, also früehner hät sich sin knackarsch ebe cheibe guet agfühlt nei er isch au allei det gsi, isch ohni partner gsi das träffe! und er isch ja au scho sit 8 jahre ghürate, aber leider mit unerfülltem chinderwunsch... aber han eigentlich gar nöd gfrögt, ob er glücklich isch (ich frög so sache nöd, finde das schräg, dass ich vo allne gfrögt worde bin)....

nei nei, mit mim maa isch alles bestens gsi, mir händ es weekend gha wie immer! ich han ihn au es paar mal agluegt und mir würklich bewusst gmacht, wie guet ich's mit ihm han und wie sehr ich ihn liebe und trotzdem händ sich die andere gedanke immer wieder igschliche.... aber nei, bin ihm nöd us em weg gange...

de ander hät mir dänn no verzellt, dass sinere frau schön de lade abegange seig, wo sie mich zum erschte mal gseh hät... ich mag mich gar nüme erinnere, isch vor öppe 10 oder 11 jahre gsi mal im kino oder so.... hans irgendwie no schräg gfunde, dass er mir so züügs verzellt....



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini, also scho mal guet das zwüsched dir und dim Maa alles guet isch und du ned hesch müese komisch zu ihm si! *erlichteret*
Ja die choge Deppemannä- sorry, aber ich ha au en andere Ex, mit dem telefonier ich amel ab und zue und de weiss und kennt min Maa au und finds super das mir so glücklich sind. Aber
denn mues er immer devo afange vo wege mir heged ja scho choge guet zämä passt im Bett und weisch na wo üs mal dini Nachbare beobachtet hend durs chli Fenster im Schlafzimmer...
ich finde amel er mues doch ned so Züg mit mir rede und ich gang amel ned druf i- als obs wend luege ob MIR sie echt namal würded zrug neh.
Also au das dine da dir seit - sinere Frau seg de Lade abe wo sie dich gseh het, er chönt ja au eifach sägä, ich find dich hübsch! Das isch typisch so zum luege ob du druf reagiersch- evtl. isch er iversüchtig und wett nur luege ob du echt din Maa würdsch verlah für ihn.
Evtl. het ER SIN Warewert welle abteschte und dich so us de Reserve locke...
Ach mich nerved so dummi Sprüch. Was söllsch da druf sägä? Ja ich bin halt e geili Sau??? *pfffff*

chan ich amel gar ned nahvollzieh. Ich würd doch NIE ame Ex sägä, min Maa het also scho Mühe gha wo er dich gseh het, well du so super usgsehsch. Also au wenn- das isch ja scho wie betrüge wenn ich das gange go verzelle! Würd min Maa ja mega unsicher anestelle und de ander id Luft lupfe. Das macht mer doch als liebe Ehepartner ned!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 36 .. 70 71 72 73 74 .. 397 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.