Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 398 .. 720
Franziska

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini, hab kurz nachgelesen, das nennt man wohl Ausnahmezustand der Gefühle....
Aber sei mal ehrlich, du schreibst ,"villicht chunnt ja vo ihm öppis?!"

Und wenn etwas kommt, ein Mail und er läd dich ein, sagen wir unverbindlich zu einem Abend-Essen...was dann??? Gehst du hin? Sagst du es deinem Mann? Gehst du NICHT hin und machst dich weiter verrückt?
Wie weit würdest du gehen???

keine Angst du musst mir die fragen nicht beantworten, aber stell sie dir mal...oder schreib es auf...ich bin ja glaub einiges älter als ihr und auch ich habe gerne mal mit dem Feuer gespielt,( sonst wäre ich jetzt nicht verheiratet)
Ich würde es echt nicht riskieren,denn wenn du dich nur schon auf ein Essen oder nen Drink egal einlässt, wirst du noch gwunderiger, glaub mir...

Schau dir doch lieber eure Traumbilder von eurer Winterhochzeit an und träum da etwas....

Ich will echt, weder Spassverderber noch Moral apostel spielen, aber pass auf dich auf..Livipivi hat es richtig geschrieben, schon manche Ehe ist an sowas zerbrochen...Lg Franziska

26. Juni 2010, unser schönster tag....



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja livipivi, das isch scho so! ich glaube, mir händ eifach irgendwie beidi gägesitig chli welle abschätze, wie d'gfühlslaag isch, ob meh sich no attraktiv findet und ob meh anenand dänkt hät die letschte jahr! er hät dänn no gmeint, er seig sehr enttüscht, dass ich ihm kei hochzytsiladig gschickt heig, mir heiged doch das damals abgmacht.... er hät mir übrigens eini gschickt und ich weiss, dass er sie mir nur gschickt hät, dass es mich wurmt.... wänn mir die letschte jahr amigs kontakt gha händ, hät er au immer gfrögt, ob ich scho ghüratet bin oder schwanger oder wie au immer.... ich han aber nöd gross über min maa verzellt und er suscht au nöd vo sinere frau... isch no schräg gsi! isch würklich schräg... ou mann, sorry, dass ich dich da so uf trab halte mit dem ganze... isch das doof!

aber gäll, das sind manne und ich muess dir ehrlich säge, ich gange halt au würklich gern uf so spieli i, ich spiel sie ja sälber (suscht hetti mich nöd so ufbrätzlet).... das isch halt eifach würklich de widder i mir, de hät halt gern e chli risiko und e chli gränze usteschte und luege, wie wiit meh sich chan vorwage..... so bini halt scho immer gsi... wobi ich scho muess säge, so extrem hani das die letschte 10 jahr nie gha! ame andere ex hani eifach liebend gern unter d'nase griebe, dass ich hürate und zwar sozsäge sin nachfolger und dänn isch guet gsi für mis ego....



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@franziska, ja ich weiss, ihr habt alle recht! und eigentlich bin ich ja echt die treue in person, eben, ein bisschen spielen und gut ist's... aber dieses hibbelige gefühl in mir?! das kenn ich echt nur von frührer... die fragen hab ich mir auch schon alle gestellt und ich würde sie alle mit ja beantworten nur die letzte, tja, ich weiss es nicht.... ou mann, ich mach mir irgendwie selber verrückt! ist dann wohl noch der nachteil, wenn man nichts zu tun hat im büro.... es beschäftigt mich!

ich sollte mich wohl eher mal dem ferien buchen widmen



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also wenn das typisch Widder isch mues ich min GG echli im Aug bhalte

sorry- ha nur grad müese schmunzlä Ja es isch echt e doofi Situation und ich glaub au das es dir u schwer fallt de Ball flach z halte. Aber ich glaube du kratzisch scho scharf a de Grenze zu ZUVIEL Interesse a dem Typ.

Ja wie d Franziska seit: Lueg euri Traumhochziit a- mit dem Typ hetisch du das alles ned was du mit dinere grosse Liebi jetzt hesch. Ihr hend ja au de Kinderwunsch und sind doch am üebe..., überleg dir was du alles würdsch riskiere.
Isch es das Wert, de Nervekitzel? Also ich glaube ich chan s mir zmindest vorstelle das du dirs ned eifach machsch und das so e Situation ned eifach isch z handlä und mer scho saumässig in Versuechig chunt.
Ich glaube die meiste vo üs chömed irgendwenn i ihrem Lebe a so Pünkt a wo mer tested wird- wo mer chönt alles hieschmeisse und alles anders mache.
Wendepünkt wo mer entweder sin Weg wieterlauft und d Krüzig hintersich laht oder wo mer abbiegt us gwunder was chunt.
Leider sind die Überraschige meistens vo kurzer Freud- natürlich gits Usnahme! Aber ich glaub mir werded eifach testet und müend standhaft si- ussert es git triftigi Gründ, wieso mer unbedingt öpis sött ändere s sim Weg.

Ich wird ganz philosophisch sorry, am liebste würd ich i din Kopf spaziere und en riese Radiergummi mitneh und de Typ useradiere- für immer. De stört dis Glück und das macht mich verruckt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja livipivi, pass uf mit dim liebschte ;o)! nei nei, sind sicher nöd alli so, aber ich bin halt würklich en typische widder....

ja das häsch du jetzt würklich guet gschriebe und ich gib dir recht! vermuetlich isch das eifach so e situation, wo ich jetzt vo mim schicksal teschtet und usegforderet wird und ich will ja mini ehe gar nöd ufs spiel setze, es gaht eus ja mega guet und ich weiss au, dass es würklich nur vo churzer duur wär und ich weiss ganz genau, dass wänni ihn chönnti ha, er nüme interessant wär (mängisch dänki, det dure isch bi mir en maa verlore gange, die sind doch suscht d'jäger?!)..... ICH WEISS DAS ALLES!!!... und trotzdem häts da no es tüüfeli uf minere schultere, wo versuecht, lüüter z'schreie als mis engeli....



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nimm Tesaklebband- das klebt s grössti Muul zue Die choge Tüfeli- das sind sicher au Männer Meinsch denn das wenn er interesse achünde würdi, er denn nüme interessant wäri? Wenns da demit erledigt wär- wärs ja weniger es Problem... Aber wenn denn erst recht DU INTERESSE bechunsch .... denn hesch es gröbers Problem

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi ja oder ich schupf de cheib mal ab minere schultere

ja ich weiss es nöd, wär möglich, ich würds gern usprobiere! aber ich bin scho so chli die, wo dänn s'spielzüg nüme spannend findt, wänn sie's hät.... ach ich warte jetzt mal ab, kommt zeit, kommt rat....



Kate82  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

genau PrinzessiN, das wär doof...
@nimbini: gib dim Tüüfeli e Schupf und dänk ad Gschicht vo dr Fallenbride... au wenn's bi dir nie so wit würd cho, würd's di GG jo sicher verletze, dass du so ame andere umestudiersch. Und din Liebschte verletze isch jo sicher s'letschte wo du wöttsch!



dia

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhuuuu, ha äntlich e Gschänk für mi GG!
Ich ha hüt im Gschäft bastlet
Und zwar: Ich ha 12 Zündholzschächteli kauft, die in hellblauem Papier umwicklet und vom Nov bis Okt nägst Joor beschriftet. Ha die untere nander ufe e Blaue Karton kläppt! In de Zündholzschächteli hets Zetteli dine. Er darf ab sim Geburtsdaagsmonet jede Monet eins ufmache. Uf dene Zetteli stoht immer öbbis druf wo er vo mir dä Monet bekunnt! Z.b Velotour mit Picknick, Badespass am See, Massage, Candle nigth dinner, Aromabad mit Kerzeliecht etc... Bis wieder Oktober isch und er Geburtsdaag het... (kömmet ihr drus, wie ichs mein???) hihihihihi...
Ich hoff ich ka das guet in Koffer mitnäh, er het jo in unsere Flittis Geburtsdaag!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Kate82  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

cooool dia! Das find ich e sehr schöns Gschänk. Und eigentlich isch jo das denn fascht e chli e "Flitterwucheverlängerig", will er sich in de Flittis uf jede Monet cha freue



 1 .. 37 .. 71 72 73 74 75 .. 398 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.