Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 398 .. 720
cosa87  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

da isch jo cool.. hesch e Föteli????

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mega cooli Idee Dia- wie en Adventskalender eifach en Geburikalender- da freut er sich sicher megamässig

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Aso sones Gschänk wörd ich au gern öbercho
Ond es Föteli wäri natürli s'gröschte (cha mer das zwor rächt guet vorstelle, aber so zor Sicherheit )

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

JO genau, vom Adventskalender ha ichs abgluegt!

Ohhh Sorry Mädels, ich has scho ipackt!!!!
Wenns no ganz a kunnt, kann ich jo no eins mache wenn ichs nid vergiss!
Ich möcht au mol so e Gschänk beko, fänd ich au no witzig... Aber mi GG isch do nid so ifallsrich! Maa halt!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

viellicht guckt ers jetzt vo dir ab für später irgendwenn? Min Schatz isch bi Gschenkli au erst einmal i üsere Beziehig richtig Ifallsriech gsi. (bim erste Geburi wo mir zämä gsi sind- det het er na müese beidrucke )
Het mich damals mitere Karte abgspiese wo er druf gsi isch miteme riese Fragezeiche i de Hand und em Text : Er het öpis plant er chön aber ned sägä wenn das es passiert. Ich mües eifach na Geduld ha.
2 Monät später i üsere erste Wuche Ferie, het er mich am Mäntigmorge am 07.00 gweckt !!!

Ich so: Spinnsch- es sind Ferie!

Er: Leg dich a- pack öpis für Schön und grusig i und denn chum mit. Ja und denn het er mir im Auto es wieters Kärtli geh, im glieche Layout und det drin isch denn gstande er entführi mich für 2 Täg nach Locarno.
Mega!
In Locarno het er mich denn na mit Tickets für s Alicia Key's Konzert Moon& Stars überrascht.
Das isch die schönsti Überraschig die ich jemals becho han. Hammer gsi!

(glaub ich mues ihm mal wieder echli stürme- wie schön ich das gfunde han)

Ups- obwohl vorletzt Jahr het er mich namal für es Wucheend is Seedamm Plaza entführt- ups ha nüt gseit

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh schön!!! So Überraschige lieb ich!!
Ich ha mir mol gwunsche, dass er min Daag gstaltet (an mim Geburtsdaag) Mir händ beidi frei gno, denn sind mir au am 7ni am morge abgfahre und sind nach Interlake go Riverrafting mache. Isch mega cool gsi!!! Het denn auch no es Picknick gäh. Denn sind mir nach Thun chli go lädele und Zoobe wieder uf Basel in mis lieblings Restaurant! Das isch mega cool gsi.... Und au scho es paar Joor här. Sit däm ha ichs ihm immer eifach gmacht. Meistens ha ich scho e Wunsch ka, oder mir sind an mim Geburi in de Ferie gsi und er gseit, ich darf mir öbbis ussueche! Sehr ifallsrich...
Egal, ich glaub ich machs wie du, due au wieder mol stürme wie toll so Überraschige sind...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wow Dia, die Überraschig wär au na ch mim Gschmack gsi- ich liebä Riverrafting voll en kuule Tag het dir din Schatz da bereitet Ja d Mannä bruched mengisch en Wink mit em Zaunpfahl, söss schnalleds das ned.
Wie min mit em Verlobigsring- ha ihm 2 Jahr lang Bilder zeiget und min Ring umeligge lah damit er d Chance hätti en Ring nach mim Gschmack z organisiere- und was seit er bim Atrag: En Ring hani ned, weiss ned was dir gfallt guet bin ich ned soooo versässe gsi druf. Sis Gschenk isch au schön gsi, aber ha scho denkt- Mensch eifacher hettisches nüme chöne mache

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh nei wie gemein!!!
Bi dazumal au mit ihm go Schaufänstershoppe wägem Ring. Ha mir immer so e klassische Amerikanische Verlobigsring gwünscht. Schlussäntlich hets e andere gä, au sehr schön, aber nid mi Wunschring. Egal, hauptsach ich ha äntlich dr Atrag beko!

Was ich no vergässe ha, wäge kreativ:
Er isch Handwärklich sehr begabt, er Sprürzt mir mis Rennvelo um in PINK! Hahahahhaha
Ich lieb en!!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PIIINNNNKKKK - was chönts au anders si- voll geil und en handwerklich begabte Maa het ja me als ein vorzug- wend weisch was ich meine *he he he* *unanständigigedankedenk*


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihihihihihihi, genau du seisch es!!!

So, ha Fürobe! Wünsch euch no e schöne Nomi!!!



Tschüsssiiiii.....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 37 .. 72 73 74 75 76 .. 398 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.