Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 401 .. 720 | ||
nimbini am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) danke palchen! | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 20.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) WOW cool Nimbini, ich war noch gar nie in New York, stelle mir die Reise im Winter aber auch um so schöner vor. Glaube würde auch im winter gehen wollen. Mach bitte viele Fotos und zeig uns dann wie schön NY an Weihnachten ist | ||
nimbini am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ja es wird zwar saukalt sein, aber ich zieh meine fette winterjacke und die stiefel an und freu mich riesig, dick engemummelt durch die strassen zu schlendern, ich hoffe einfach noch auf schnee das wäre cool! klar mach ich bilder... und von vegas an silvester auch freu mich mega! | ||
Palchen am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja unbedingt Fotos machen | ||
PrinzessinN nicht registriert am 20.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: Wow....dini Reis tönt super . Wot au | ||
nimbini am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, wow die sind aber churz det gsi! aber chan mir guet vorstelle, dass er kaputt isch, isch eus nöd andersch gange ! ja freu mich mega uf eusi reis, gaht zwar no drü mönät, aber zyt rast ja wie verruckt... | ||
Schlumpf79 am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini: da hesch öpis schöns wo die chasch druf freue! Wiehnachtsshopping in New York, das wurd mech au mal reize!! Viel Vergnüege!! | ||
nimbini am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @schlumpf, danke dir vielmal! ja freu mich jetzt definitiv fescht uf de dezember.... isch irgendwie so chli min nächste liechtblick! ich läbe irgenwie eifach fürs reise | ||
chiccalina am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich freu mi au uf de dezember au ohni wiahnachtsshopping in ny, däfür in zh abr diar viel spass in ny | ||
Romana82 am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hallo Nimbini | ||
1 .. 40 .. 77 78 79 80 81 .. 401 .. 720 |