Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 365 .. 720 | ||
chiccalina am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) das isch s'objekt der begierde :-) | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 10.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Schick Chiccalina, ich bin ja au ned soooo die typisch Frau. Ha scho es paar Täsche, aber glaub i de letzte Jahre nur 2 neui kauft. bin eher Jacke-Fetischischt. Det chönt ich jedes Mal im Lade drü neui kaufe | ||
Proeschu am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Chiccalina | ||
sniffi am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Chiccalina - cooli Täsche gseht echt chic us!!! Ich bin au nöd so dä Täsche-Fan, han jede Tag die gliich debi, bin zfuul zum sie jedesmal umruume defür lieb ich SCHUEHHH.....min GG vertreit amigs nur no d'Auge wenn ich än Schuehlade gsehne aber er hett ja au öppis devo | ||
Schlumpf79 am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Chiccalina, die gseht super us! Wurdi au grad näh!! Drückdr dr Duume dass sie nächst Monet chasch gu chaufe! | ||
livipivi nicht registriert am 10.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Schlumpf- SUPER freu mich für dich. Das chunt super | ||
Proeschu am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Schlumpf | ||
chiccalina am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich wett eher ä kliners modell, womer ebe nöd ganz sooooooo viel kann innetua, i minere grosse täsche woni bim schaffe däbi han, isch ebe alles mögliche dinne, sogar poschtizetteli woni nümm bruuch :-) | ||
PrinzessinN nicht registriert am 10.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) cooli täsche. gsieht doch schick us | ||
livipivi nicht registriert am 10.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Was isch denn das für es dämlichs Wetter- am Morge frührt mer sich d Nasespitze ab und jetzt verschmachtet mer wieder im Büro- das ewige Hie und Her macht mich ganz Kirre | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 365 .. 720 |