Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 401 .. 720 | ||
nimbini am 20.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @chiccalina, danke, ich liebe wiehnachte ebe au, finde de dezember eh eine vo de schönste mönät im jahr | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hab schon wieder so Magenschmerzen und es Sch..... mich mega a das ich jetzt gliech na e Magespieglig mues mache, wells jetzt Verdacht uf Gschwür geh het. | ||
nimbini am 21.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, oh je, das tuet mir leid! isch nöd cool so e magespieglig! ich hoffe, du häsch keis gschwür... huere müehsam so züügs! | ||
livipivi nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) oje Nimbini- aber söss nüt ... du weisch? Danke dir, ha letzt jahr ebe scho 3 Gschwür gha und 2x e Spieglig müese mache- gar ned lässig. | ||
nimbini am 21.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) waaas? scho 3 gschwür? woher chömed dänn die? | ||
livipivi nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja frag mich ned, sind eifach plötzlich da gsi, immer schön begleitet vo starke Mageschmerze. | ||
Proeschu am 21.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ach Livipivi.... gar ned guet, was du do schriebsch.... | ||
livipivi nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Danke Proeschu, ha scho echli Angst devor. Letzt mal isch recht schlimm gsi. Das mal bestah ich uf e Narkose. Im Fall. Ich mach das nie me mit Bewusst si. | ||
dia nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oh je oh je, das tönt jo gar nid guet! | ||
Stella83 nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ou livipivi wa mue i do lese . . . tuet mir mega leid das dir nöd guet goht. Denk fest a di | ||
1 .. 40 .. 78 79 80 81 82 .. 401 .. 720 |