Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 403 .. 720 | ||
trinidattli am 21.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey livipivi ou eg drück di, das wirsch du scho guet überstoh. Cha der e Bitz nochefühle.(Bi mir isches zwar jetz verbi, aber muess no fertig uskuriere, Sport gits no immer nid :-() Kopf hoch u düre, je eher je besser, de hesches när hinger der! U stöu der vor, när kei so blöds Buuchweh meh! isch doch ou was. Dänke de chli a di u drück der d Düme, dass aues guet chunnt. | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 21.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ha Ha so geil Proeschu, so geil! Liebi Trinidattli, danke dir. Du seisch es richtig- danke dir! | ||
Schlumpf79 am 21.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi, wirde au fest a dich dänke! Hoffe es esch därmal (met Betäubig) echli agnehmer für dech! | ||
nimbini am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu, ich hans hüt morge au ghört im radio! han nüme chönne | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Schad im DRS 3 chunt das ned | ||
Proeschu am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hi hi hoffe ihr hends fest gnosse- iiihhh Mayo, da demit chasch mich jage I wellem Sender lauft das denn amel? | ||
Proeschu am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ah so, mal luege ob ich dä chan empfangä Ui nei du, Mayo findi schlimm- denn lieber na Ketchup, aber wenn glaub doch am ehste Senf. | ||
nimbini am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu bisch en grüsel, bratwurscht mit mayo gaht also gar nöd! | ||
1 .. 42 .. 81 82 83 84 85 .. 403 .. 720 |