Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 404 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ui Nikki das isch blöd Mini schwö laht sich grad die Wuche ihri Auge operiere- Linse implantiere- huere geil nach de op grad am nächste Tag het sie perfekt gseh, ohni Brille und Linse- es seg en Traum- hüt het sie s zweite Aug | ||
| ||
Proeschu am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Bride | ||
sniffi am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey livipivi - ich bin dänn ä winterthurerin | ||
bride81 nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @proeschu: hans mer au lang überlait, aber jetz wo i so problem han mit da linsa, isch es echt ds besta. und i kenna inzwüscha schu mega viel wo's gmacht händ und alli sägend ds glicha; wieso hani das nit schu früahner gmacht. vu dem här; i freu mi eifach nur, wenn is denn hinter miar han. | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Bride hesch d Alternative mit em chline Implantat (wie mini Schwö) au in Betracht zoge? S isch mega en chline igriff- völlig Schmerzfrei und sofortigi Wirkig. mini Schwö het ebe au beides abklärt. z St.Galle hends en super Spezialist wo sit 20 Jahr Erfahrig het. | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Sniffi- hi hi ich ha gege niemert öpis und gege kein Dialekt- mues mengisch au echli Zünde well ich immer dra mues glaube | ||
bride81 nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) livipivi, jo das hani au schu agluagt. aber ehrlich gsait isch mer ds lasera liaber, wett nit öppis in mim aug dinna ha.. han schu mol as gspröch kha mit amena arzt, und er hät mer au d'laservarianta empfohla und nit ds implantat. aber schlussendlich hät jo beides dia glich würkig; bim lasera goht's au max. a stund und denn gsesch alles scharf. | ||
sniffi am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi - hans au nöd bös ufgfasst wott aber ganz klar darlege, dass mich zur Oschtschwiiz und nöd zu Züri ghöret!!!!!!! | ||
Vikunija am 22.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich han vor paar Jahr au welle mini Auge lasere lah. Han au immer Problem mit de Linse ka und ich gsehn mich eifach nöd so gern mit de Brülle. | ||
livipivi nicht registriert am 22.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Vikunija, mini Sis het au uf eim Aug Hornhuutverchrümig das gaht gliech und sie heg au mega grossi Pupille, es chön si das sie i de Nacht wie es biz de Rand vo de Linse gseht, aber mer gwöhni sich dra und bi de Brille gseht mer dä ja au..., also ich weiss ned wiesos bi dir ned söll gah... wo hesch abklärt? | ||
1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 404 .. 720 |