Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 404 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ui Nikki das isch blöd Mini schwö laht sich grad die Wuche ihri Auge operiere- Linse implantiere- huere geil nach de op grad am nächste Tag het sie perfekt gseh, ohni Brille und Linse- es seg en Traum- hüt het sie s zweite Aug
Isch zwar tüür, aber sie het mit de Linse mega Problem gha und ned gern Brille treit.
Wenn ich Geld het würd ichs au mache

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Bride
Uiuiui, lasere...hani mer au scho es paar Mol öberleid, aber ich ha chli Schiss vor dem ganze Prozedere ond ganz günstig esches jo ned.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey livipivi - ich bin dänn ä winterthurerin

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



bride81

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu: hans mer au lang überlait, aber jetz wo i so problem han mit da linsa, isch es echt ds besta. und i kenna inzwüscha schu mega viel wo's gmacht händ und alli sägend ds glicha; wieso hani das nit schu früahner gmacht. vu dem här; i freu mi eifach nur, wenn is denn hinter miar han.

günstig isch es zwar nit (wür jetz nia irgendwo hära reisa und das dött loh macha), aber dafür gsehni nocher wieder scharf, ohni an fremdkörper im aug oder dia blöd brilla (han sie eba nit so gärn ah).



livipivi

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Bride hesch d Alternative mit em chline Implantat (wie mini Schwö) au in Betracht zoge? S isch mega en chline igriff- völlig Schmerzfrei und sofortigi Wirkig. mini Schwö het ebe au beides abklärt. z St.Galle hends en super Spezialist wo sit 20 Jahr Erfahrig het.
Es het um die 10'000.- kosted- sie isch mega happy

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi- hi hi ich ha gege niemert öpis und gege kein Dialekt- mues mengisch au echli Zünde well ich immer dra mues glaube

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



bride81

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi, jo das hani au schu agluagt. aber ehrlich gsait isch mer ds lasera liaber, wett nit öppis in mim aug dinna ha.. han schu mol as gspröch kha mit amena arzt, und er hät mer au d'laservarianta empfohla und nit ds implantat. aber schlussendlich hät jo beides dia glich würkig; bim lasera goht's au max. a stund und denn gsesch alles scharf.



sniffi  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi - hans au nöd bös ufgfasst wott aber ganz klar darlege, dass mich zur Oschtschwiiz und nöd zu Züri ghöret!!!!!!!

Han gar nöd gwüsst, dass mir än komische Dialekt hend

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Vikunija  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich han vor paar Jahr au welle mini Auge lasere lah. Han au immer Problem mit de Linse ka und ich gsehn mich eifach nöd so gern mit de Brülle.

Han den en Termin abgmacht und bide Abklärige isch den leider uscho, dass ich e zdünni Hornhut han und da ich sehr schleht gsehn ( -7.75) hetteds nöd gnueg chöne abträge, das ich denn au würkli guet gsehn. D Option wär halt gsi, s glich zmache und denn eifach viel besser gse, aber das hani nöd welle, da bruchi ja doch na Linse oder e Brülle und s Geld isch weg.

D Linse implantiere gaht bi mir aunöd. Weiss nüm gnau, han glaub e zgrossi Nachtpupille oder was und vorallem au weg de Hornhutverchrümmig. Da hets aber au e Alternative ge. Lasere und denn d Linse implantiere. Super Sach, das wär guet gsi, ABER das het mi au s Doppledte Koschted also um di 20'000...


Han jetzt aber en super Optiker gfunde und han Hammertolli Linse, sind au biz tüürer, aber irggendwie viel meh luftdurchlässig wie die "normale" und ich fühl mich mega wohl, ich spürs nüm sit ich die han!


Aber operiere wär halt scho min Traum gsi!



livipivi

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija, mini Sis het au uf eim Aug Hornhuutverchrümig das gaht gliech und sie heg au mega grossi Pupille, es chön si das sie i de Nacht wie es biz de Rand vo de Linse gseht, aber mer gwöhni sich dra und bi de Brille gseht mer dä ja au..., also ich weiss ned wiesos bi dir ned söll gah... wo hesch abklärt?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 43 .. 83 84 85 86 87 .. 404 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.