Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 404 .. 720
nikki  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo lasere wär wörkli au en option woni wet i betracht zieh e früehschter zuekonft.. aber mom. fählt leider sgäld dezue zodem muess s'aug glaub usgwachse si oder ned? wen esch das öppe so wiit? ha mol nöime gläse das da erst ab 28i möglech esch..

- 2.9.11 - hand in hand... ein leben lang - 2.9.11 -



dia

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mini Fründin goht jetzt ihri Auge in Bankok go lasere für ca 3000.-
Es sig schiens e super Klinik wo das macht, sie muess zerst Test's mache, wenn sie guet druf reagiert, ka sies mache es paar Däg spöter...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi. Ich weiss de gnaui Grund nüm genau, das isch das wo mir na bliibe isch. Aber ebe, sie händ mir ja scho gsait ich chas glich mache, halt in Kombi mit lasere. Chent aber au na es anders Problem gsi si und weiss es eifach nüm so genau, isch scho 4 Jahr her. Ich mein, die händ ja kein Grund mir en Saich z verzelle...


In bin in Binningen im Laser Vista gsi. Das het eigentli en guete Ruef.

Leider chunt das momentan sowiso nüm in Frog. Mit de Hochziit und denn na 2 Mönet reise han ich kai Geld me... :-( Mini Hornhutverchrümig isch ebe au sehr stark gsi, momentan wird si stetig biz besser. Han scho sit am 1. Kindergarte e Brülle

Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011



Seechind84  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nikki: mini Schwö hät sich mit 20i d'Auge lasere loh. Soviel sie mir erklärt hät, mues sich e gwüssi zit d'Stärchi nid verändere. Es macht jo kei Sinn, wenn mes operiert und denn wirds wieder schlechter. Sie isch mega zfriede. Ich glaub das chunt uf dich persönlich aa.. Ich bin z.b. jetzt 27i und mini Auge werded jedes Johr 0.5 bis 1.0 Dioptrie schlechter, so das ich spöteschtens jedes 2. Johr neui Gläser bruche. Ich chans deshalb zur Zit gar nid mache loh.
Ich würd mich aber vomene guete Augearzt berote loh. Üsen Augearzt (also de vo mir und minere Schwö) tuet nebed de Praxis no operiere im Laserzentrum in St. Galle.

Ich selber will mini Auge aber eh nid lasere loh. Ich han eifach viel z'viel Angst das öppis schief lauft wie bi minere Mitarbeiterin. Diä brucht zwor noch de Operation "nur" immer no e Brülle, aber es chan au schlimmer usecho. Ich find eifach, dass s'Augeliecht eis vom wichtigschte isch, wo mir Mensche händ und ich würds mir nie verzeihe wenn ich weg de Eitelkeit das würd verlüre. Ich bin scho Nachtblind, do bin i froh, wenn i am Tag öppis gseh.



nimbini  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

übrigens gits chrankekassene, wo öppis as lasere anezahled, am kolleg händs bi beidne auge je d'hälfti zahlt, also nöd vergässe abzkläre....



Seechind84  am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau Nimbini, bi minere Schwö händs au was dra zahlt. Guete Iwand!



livipivi

nicht registriert

am 22.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Glück hend die wo gueti Auge hend, das choge Geld und de Ufwand immer

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete morgäääähn

mein gott, bin ich uf de frässi, ich chönnt sogar im stah penne! bin sooo froh, wänn de tag hüt ume isch und wänn ändlich, ändlich weekend isch und ich chan schlaaaaaafe *gääääääähn* das git en lange tag hüt.....



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

phuuu chans nöd si oder? git en elend lange tag hüt möcht doch eifach nur hei und is näscht....

das wird dir scho no gah, wäge eim kg oder so isch es ja sicher nöd grad z'eng! chunnt guet! und suscht chaufsch der no so spanx-formhose, die moglet no zwei kg weg



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja spanx heissed die, gits im jelmoli i de unterwöschabteilig (beldona glaubi au).... sind so formhose, wo alles schön zämehebed ich finde die super, gits mit beinli, ohni beinli, bis zu de bruscht ufe, nur über d'hüfte, als shirt, als body.... mit cupilage, ohni cupilage.... sind eifach nöd sehr sexy, aber ebe, nach some lange tag spielts au nüme so e rolle, ob drunter no sexy bisch oder nöd



 1 .. 43 .. 84 85 86 87 88 .. 404 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.