Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 405 .. 720 | ||
nimbini am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hehe ja s'budget schonts uf all fäll! aber ich hans no gern a, unter eme schöne chleid, han dänn amigs s'gfühl, es hebt alles zäme und es schwabblet nüt *g*! isch halt eifach alles schön kompakt | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Mädels, | ||
nimbini am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) oh livipivi, das känn ich! isch bi mim maa genau s'gliche! a sini sache dänkt er immer, aber wänns mal was für mich wäri, dänn wirds eifach vergässe! das isch so obermüehsam! da wäri also au sauer.... | ||
Franziska nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Männer, i chas mim onter sis Portmone legge, er vergessts!!!!! | ||
nimbini am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @franzsika, ou nei, das isch au so cheibe müehsam! vor allem hät er ja s'brot de ganzi morge vor de nase gha und er vergissts, hä?!!?! also mängisch frög ich mich scho, was die amigs studiered... nöd würklich viel, oder?! | ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) OOOHHHH grrrrr- ja also Franziska, ui da wär ich mega gstiegä | ||
Vikunija am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) he nei, die Manne. Aber es isch beruhigend dases allne glich gaht | ||
Sony nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Und trotz alle dem: mir liäbä sä eifach | ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Genau Vikunija, er het mir nacher au es eMail gschriebe : Sorry has ned extra gmacht aber ich weiss gar ned obs überhaupt na det glägä isch wie abgmacht Ja logo- wo söss??? A de Decki isch es sicher ned kläbt | ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Sony: Jaaa aber i dene Moment chönt ich ihn trotzdem erwürgä Da interessiert mich d Liebi grad gar ned | ||
1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 405 .. 720 |