Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 405 .. 720
nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe ja s'budget schonts uf all fäll! aber ich hans no gern a, unter eme schöne chleid, han dänn amigs s'gfühl, es hebt alles zäme und es schwabblet nüt *g*! isch halt eifach alles schön kompakt



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels,

ich ha au en Scheisstag- nerv mich aber mal usnahmswies über min GG. Eimal bitt ich ihn um öpis und denn laht er das dihei ligge- er het ja nur kurz zwei hüser übere müese das für mich abgeh und lahts ligge. Debi hani na extra gfragt wo ich s anelegge söll...

Grrrrr und die Deppe vo de Sunrise chönd anschiinend ned mal intern mitenand telefoniere- behauptet die Geiss am Tel. Also das chan doch ned si, die mues doch kurz det chöne alüte und
dene sägä das min Maa hüt das doofe Kabel vergesse het und ihre ned chan bringe- wie abgmacht.

Grrrrrr also echt- nur Vollidiote und min Maa... grrrr ich hol immer Päckli für ihn i de Post und seckle überall ane für ihn und jetzt hani eimal was vo ihm welle und er het sin Kopf ned binenand. Wenns
um sies Züg gaht denkt er immer dra. Bin voll hässig- und au na müed dezue und eifach - en Scheisstag

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh livipivi, das känn ich! isch bi mim maa genau s'gliche! a sini sache dänkt er immer, aber wänns mal was für mich wäri, dänn wirds eifach vergässe! das isch so obermüehsam! da wäri also au sauer....



Franziska

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Männer, i chas mim onter sis Portmone legge, er vergessts!!!!!
Egal was...gloub das esch chronisch Männerkrankheit!!!

Oder letscht Samschtig, er hett müesse schaffe am morge enere Bäckerei, i han en den bette Brot heizbrenge, das i ned äxtra wäge dem mues s Auto vörenäh...(meer händ nome en chline Lade am andere ändi vom Dorf)...er chont hei, s zmorge, Zmettag (Brunch) esch parat, i am Kafi mache, er setzt häre ond seit, s Brot esch noni ofem Tesch....Hääää.....Ich,ond wo häsches...er, was i be gsi go schaffe... ich, ha doch gseit sölsch Brot brenge vom Beck..., er i cha ned emmer a alses dänke

26. Juni 2010, unser schönster tag....



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@franzsika, ou nei, das isch au so cheibe müehsam! vor allem hät er ja s'brot de ganzi morge vor de nase gha und er vergissts, hä?!!?! also mängisch frög ich mich scho, was die amigs studiered... nöd würklich viel, oder?!



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

OOOHHHH grrrrr- ja also Franziska, ui da wär ich mega gstiegä

Gelled, die Mannä, mengsich sinds doch sooo herzig- aber meistens wenns en Gfallä wär- uuuuhhhh!
Guet ich mues wieder echli abecho und relativiere. Er isch mich ja au nach mim Polteri am Morge am 6-i vom Bahnhof cho hole... und s Auto isch ihm und ich dörfs immer ha...

Ha mich eifach mega gnervt hüt morge, aber IMMER isch es ja scho ned so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Vikunija  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

he nei, die Manne. Aber es isch beruhigend dases allne glich gaht
Er sait den amix scho: Ich han im Fall nöd extra gmacht!

Ja das hoffi ja wohl, aber nütze tuet mer das au nüt!



Sony

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Und trotz alle dem: mir liäbä sä eifach

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau Vikunija, er het mir nacher au es eMail gschriebe : Sorry has ned extra gmacht aber ich weiss gar ned obs überhaupt na det glägä isch wie abgmacht Ja logo- wo söss??? A de Decki isch es sicher ned kläbt
Ach ich bin wieder echli abecho- aber im erste Moment het er Glück gha isch er ned grad nebed mir gsi du!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sony: Jaaa aber i dene Moment chönt ich ihn trotzdem erwürgä Da interessiert mich d Liebi grad gar ned

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 44 .. 85 86 87 88 89 .. 405 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.