Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 44 .. 86 87 88 89 90 .. 405 .. 720
nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha ja sony genau! mir chönd nöd mit ihne, aber ebe au nöd ohni sie läbe



sniffi  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ach Mädels - ich chan Eu so guet verstah min Maa vergisst defür immer alles - er chängi sich schliesslich nöd alles merke müsst eigentlich amigs än Mega-Zettel ad Huustüre hänke, damit ers dänn gseht...........am Morge würd ers wahrschinlich selbst denn nöd gseh

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Sony

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi: i kennä das. minä het ä unpünktlächkeit, das chöit dir euch nid vorsteuä, ds lengschtä wo ig gwartet ha, si 2 stund. sry, bi chli spät

nimbini: ja so wirds si.

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

AAAAHHHH Sony, das isch au öpis wo mich uf d Palme bringt- also gottseidank ned bim GG. Dä isch sehr pünktlich. Aber ha so e Kollegin- ui chönt sie amel wätschä.
Aber 2h sind ja scho uhuere lang. Ohni Info oder het er sich mal gmeldet und dir gseit das es später wird. Ich tue det amel na differenziere- wenn ich Bscheid weiss isch es weniger Tragisch.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Stella83

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Männer sind glaub echt alli glich. Die chönd übers züg überekaie und vergesseds na. Sogar min Vater isch na so. Er het mir sölle e Glas fürs Badzimmerschränkli bstelle. Sött i inere Wuche ha. Het er nonig gmacht. Das Glas liet aber guet sichtbar uf em Bürotisch.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



sniffi  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uiihhh nei Sony hetts dettä no kei Natels ghe gha zum sich melde?

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sony, oh ja, mine isch au die unpünktlichkeit in person! ich HASSE das.... wänn mir abgmacht hädn, muess ich immer säge, mir händ e halb stund früehner abgmacht, damit er dänn au parat isch! also de vo wäge, meh muess immer uf d'fraue warte, stimmt bi eus gar nöd... ich warte IMMER! und ich bin ebe det dure en typische widder, lieber 5 min zfrüeh als ei minute z'spat....



dia

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uhhhh do bin ich au grad froh, dass es nid nume mir so goht!
Und Franziska, dä isch jo dr Hammer: "S Brot isch nonig ufem Tisch" hahahhahahaha, ich hätt ihn gwürgt!!!
Mine seit denn amigs: " Oh, ha ich wieder emol nume angelost anstatt zueglost"
Grrrrrrrr das ka ich nüm ghöre!!!!!
Mine isch so im Hushalt. Ich muess ihm immer sage was er muess mache, vo elei würd er nie der Staubsuger führe näh! Denn kunnt ihm sicher öbbis gaaaanz wichtigs drzwüsche und het denn kei Zyt me zum putze. Schlussäntlich mach ichs denn wieder, wills mi so närvt wenns dräckig isch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Sony

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also, i ha im scho mängisch gseit, mir isch doch das glich, wenn är heim chunt (stimmt zwar nid ganz, aber glich) d houptsach isch, das ig es sms überchumä, das äs speter wird. aber das het är ids innerhaub dänä 3 jahr immer no nid tschegget aber ja... i machä ihm ke vorwurf. är het niä müässä sägä wo är isch, wo är no jünger gsi isch, wi söu ärs de iz chönä!? chli schwierig.....

Aber für mich, als überpünktlächä mönsch... isch das eifach unakzeptierbar

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



Kate82  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

s'isch wiedermol Fritig.... und sone super Tag.. Ich hock do vorme Stapel Papier und sött öpis drmit mache. Aber ich weiss nid rächt was?!? . Es muess eifach bis am Zyschtig fertig si.... öööhm, ich chum eifach nid drus Und d'Motivation hani irgendwie au noni so ganz gfunde, weiss nid wo sich die versteckt....
Aber ich gang gläb übere Mittag go jogge, das git amigs chli besseri Lune (eigentlich göhn mir am Fritig übere Mittag is Fitness, aber mi reut's ine z'goh und denn isch es so statisch's, nid bsunders spannends Langhanteltraining...)

@livipivi: dorum het är's am Morge vergässe, de bisch du bis zobe nachem Schaffe wieder beruhigt
@nimbini: ou jo, es Bett wäri cheibe schön , aber ich gseh's cho, dass das liebe Bett no lang uf mi muess warte....



 1 .. 44 .. 86 87 88 89 90 .. 405 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.