Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 406 .. 720
sniffi  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihihi.....@nimbini - ich kenn das au - min Maa hett meistens länger als ich im Bad debi han ich die längere Haar und bin ä Frau.........mer sött meine Manne sind da schneller und unkomplizierter - denkste ich gibe fengs au a, dass mir ä viertelstund oder so vorher parat sind....meistens gömmer dänn pünktlich (also mitere viertelstund verspötig) *grins*

Da söll Maa mal no öppis über Frau läschtere

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Sony

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi: oh doch

@ nimbini: ja das kennä ig. minä isch o so i wartä im gang, für ds ga, u är, isch säch ersch am alegä. hihi.


Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



dia

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mine wär eigentlich schnäll im Bad! Aber wenn mir öbbis abmache und ich gang mich mol go parat mache e halb stund früener, dass ich denn uf d Zyt fertig bin, denn wartet er bis ich fertig bin, erst denn macht er sich parat und so wart ich uf ihn und kömme z spot. Er git denn mir d schuld, dass ich z lang im Bad ka han, drbi hän mir 2 Bäder!!!! Anstatt, dass er sich au zur Zyt parat macht...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Sony

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia: das tönt fasch nach mim. we mir beidi müässä duschä, de ga zersch ich, nimä mis schminkzüg mit i sis bad u machä mi dert fertig. ig bi i 20 Minutä fertig und zum Huus us. är bruch numä soviu für ds duschä und sich adslegä.

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



Leanda  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hehe...min isch genau glich I sag au immer e friehneri Zyt als mr abgmacht hän damit mr pünktlich zum Huus us kömme. Und ich bi scho e Mensch wo gärn pünktlich isch. Ha das gar nit gärn wenn me z spoht isch Und ich bi schnäller trotz desse dasi unsere Sohn no parat mach und sini Sache pack etc. Männer halt

*** 30.06.2012 ***



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahhaaaa ja so isch mine au ! frögt mich, ob ich parat bin udn dänn säg ich "ja ich scho und du?" und er meint, ja ich warte uf dich und ich säge, ja aber ich han d'schueh schnäller a als du.... und zudem hock ich scho e viertelstund uf em sofa! aber er hät amigs s'gfühl, wänn ich das chan mache, dänn chan er das au... aber er hät eifach kei zytmanagement, er weiss nach 33 jahre nonig, wie lang er zum dusche und alege hät.... bescht s'bispil:

ich lüte ihm a, wo bisch? er so, i ch bin i 10 min dehei.... ich so aha ja, aber wo bisch! er so vor em gubrischt... und ich so häää? aber dänn bisch sicher nöd i 10 minute dehei, vom gubrischt bis zu eus hei sinds sicher no fascht 20 min?! so züügs macht mich amigs wahnsinnig! ich weiss genau, wielang ich für was bruuche, aber er hät kei ahnig....



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uuhhhh jetzt weiss ich wieso s heisst fraue vo de Venus und männer vom Mars das matcht eifach ned i gwüsse sache

@Kate: Jogge über Mittag chönt ich jetzt ned und nacher stresse mit dusche und so- uh nei. Da lieb ich defür grad nachem Schaffe zum abefahe

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Vikunija  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ok, min Maa, isch 40 spat an Paarshooting cho UND wo mir scho 5min spöter als vorgseh ade Traulocation acho sind und scho all gsesse sind und gwartet händ bis d Trauuig los gaht, het er zerscht na gmüetlich eis graucht und sich denn mal langsam in bewegig gsetzt,,,

Bide Arbet isch er immer super pünktlich aber ide Freiziit. Den sait er mir immerna: Chum obenabe! Uaaaaaaaaaa, das bewirkt gad s Gegeteil!!! Wenn er zspat chunt ok, aber wenn ich au debi bin hassi das! Und er isch denn die Ruhe selbst.


Ah und das mit nie Bscheid per sms geh, au das kenni zu genüge! Dezue chunt ebe na, das min GG Diabetes het und ich au immer Angscht han er chent e unterzuckerig ka ha und zämekait si.....
Und chas sicher si, er gaht denn nöd as Telefon, will ers irgendwo ligge het! Grrr



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich ha mim gseit, er heig nur zwei ufgabe a de hochzyt.... pünktlich si und ja säge *g*! han ihm gseit, er müessi e halb stund vor de trauuig bi de location si und wänn nöd, dänn löss ich mich scheide, hehe! han au sin trauzüge und d'frau uf ihn agsetzt (wobi sin trauzüge no viel unpünktlicher isch, aber zum glück isch sini frau debi gsi)..... schlussendlich bin ich dänn 10 min zspat gsi, wil mir no gäscht gseh händ ufelaufe und gwartet händ... aber so hät er wenigstens mal dörfe uf mich warte (hehe gits keis smiley mit tüüfelshörnli *g*)



sniffi  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hach Mädels - es tönt so heimelig zum eu zuezlose - ich kenne fast jedes "Problemli" und "Mödeli" au.........aber es isch echt unterhaltsam

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 406 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.