Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 406 .. 720 | ||
sniffi am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihihi.....@nimbini - ich kenn das au - min Maa hett meistens länger als ich im Bad debi han ich die längere Haar und bin ä Frau.........mer sött meine Manne sind da schneller und unkomplizierter - denkste ich gibe fengs au a, dass mir ä viertelstund oder so vorher parat sind....meistens gömmer dänn pünktlich (also mitere viertelstund verspötig) *grins* | ||
| ||
Sony nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @sniffi: oh doch | ||
dia nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Mine wär eigentlich schnäll im Bad! Aber wenn mir öbbis abmache und ich gang mich mol go parat mache e halb stund früener, dass ich denn uf d Zyt fertig bin, denn wartet er bis ich fertig bin, erst denn macht er sich parat und so wart ich uf ihn und kömme z spot. Er git denn mir d schuld, dass ich z lang im Bad ka han, drbi hän mir 2 Bäder!!!! Anstatt, dass er sich au zur Zyt parat macht... | ||
Sony nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) dia: das tönt fasch nach mim. we mir beidi müässä duschä, de ga zersch ich, nimä mis schminkzüg mit i sis bad u machä mi dert fertig. ig bi i 20 Minutä fertig und zum Huus us. är bruch numä soviu für ds duschä und sich adslegä. | ||
Leanda am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hehe...min isch genau glich I sag au immer e friehneri Zyt als mr abgmacht hän damit mr pünktlich zum Huus us kömme. Und ich bi scho e Mensch wo gärn pünktlich isch. Ha das gar nit gärn wenn me z spoht isch Und ich bi schnäller trotz desse dasi unsere Sohn no parat mach und sini Sache pack etc. Männer halt | ||
nimbini am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hahhaaaa ja so isch mine au ! frögt mich, ob ich parat bin udn dänn säg ich "ja ich scho und du?" und er meint, ja ich warte uf dich und ich säge, ja aber ich han d'schueh schnäller a als du.... und zudem hock ich scho e viertelstund uf em sofa! aber er hät amigs s'gfühl, wänn ich das chan mache, dänn chan er das au... aber er hät eifach kei zytmanagement, er weiss nach 33 jahre nonig, wie lang er zum dusche und alege hät.... bescht s'bispil: | ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) uuhhhh jetzt weiss ich wieso s heisst fraue vo de Venus und männer vom Mars das matcht eifach ned i gwüsse sache | ||
Vikunija am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ok, min Maa, isch 40 spat an Paarshooting cho UND wo mir scho 5min spöter als vorgseh ade Traulocation acho sind und scho all gsesse sind und gwartet händ bis d Trauuig los gaht, het er zerscht na gmüetlich eis graucht und sich denn mal langsam in bewegig gsetzt,,, | ||
nimbini am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ich ha mim gseit, er heig nur zwei ufgabe a de hochzyt.... pünktlich si und ja säge *g*! han ihm gseit, er müessi e halb stund vor de trauuig bi de location si und wänn nöd, dänn löss ich mich scheide, hehe! han au sin trauzüge und d'frau uf ihn agsetzt (wobi sin trauzüge no viel unpünktlicher isch, aber zum glück isch sini frau debi gsi)..... schlussendlich bin ich dänn 10 min zspat gsi, wil mir no gäscht gseh händ ufelaufe und gwartet händ... aber so hät er wenigstens mal dörfe uf mich warte (hehe gits keis smiley mit tüüfelshörnli *g*) | ||
sniffi am 23.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hach Mädels - es tönt so heimelig zum eu zuezlose - ich kenne fast jedes "Problemli" und "Mödeli" au.........aber es isch echt unterhaltsam | ||
1 .. 45 .. 87 88 89 90 91 .. 406 .. 720 |