Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 406 .. 720
Seechind84  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels....

Wenn ich eu so läsä, denn chönted ihr min Ex zum Maa ha.. Immer, aber würkli immer z'spot, ich renne für ihn ume und er vergisst mol öppis für mich zmache. Ich putz ihm di ganz Wohnig, obwohl mir nonig zämä gwohnt händ und choche z'nacht und zum Dank chunnt er 2 (!!) Stund z'spot us de Werkstatt. Das isch leider meh als oft vorcho. Irgendwenn han i den amigs nur no afange choche wenn er dehei gsi isch, aber denn händ mir regelmässig erscht so gege di 9i am obig g'ässä und das isch mir eifach z'spot. A jo, und SMS schribe isch jo luxus. Es isch denn eskaliert wo mir eines Tages heted sölle am Obig zu mir (han dött no bi de Eltere gwohnt) hei, er isch natürlich wieder so spot am Obig erscht cho, dass mir am nöchste morge gfahre sind. Und au dött isch er wieder nöd us de Hefe cho. An sich wär das nöd sooo s'Problem gsi, aber min Vater isch a dem Morge gstorbe no bevor mir dehei gsi sind. Ich han das mim Ex niä verzeihe chöne.

Für mich isch das es absoluts KO-Kriterium und min Schatz isch sehr pünktlich. Ich mues oft mol länger schaffe und wenn ich mich nid mälde, denn schribt er immer es sms und froget öbs mir guet goht. Mengsmol isch er scho fascht überpünktlich, meistens wenn ich mich richte tuen ich no chli umetrödle. Und denn isch er vor mir fertig, obwohl er noch mir agfange hät. Aber er weiss es und isch sehr geduldig mit mir.



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi Seechind

pünktlich isch minä ja au- aber wenn ich mal ned uftauche (has extra scho testet und bin nachem schaffe eifach in usgang mit de Kollege und ha nüt gseit), de macht sich nie sorge und fragt mal nache wo ich steck. Er meint immer: Ja du chunsch denn scho wend hei wetsch und wieso söll ich dich kontrolliere- was ja herzig isch- aber echli me interesse dörft er scho zeige und mal beunruhigt si ob ich irgendwo im Grabe ligge...
Da verstah ich dich Vikunija mega guet, ich mach mir nume so u schnell sorge wenn er ned heichunt und mir nüt gseit het- ha immer s Gfühl es seg ihm was passiert.

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Seechind
Das dued mer leid met dim Papi


@All
Aso mer schriebed ois eigentli emmer sms oder düend alüte, wenn mer vo de Arbeit los fahred, well ich amigs ned gnau weiss, wenn er cha go. Denn weissi, dasser ca. 20 min spöter deheime esch... Eigentli... aber s'letschtmol hed er aglüte, dass er abfahrt, denn esch en Halbstond verbi, en Stond, einehalb Stond.... ich han ehm öppe 5x of sNatel aglüte, er hed nie abgno.... ha scho voll Schiss gha... noch 2 Stond chonnd er hei ond seid ganz scholdbewuust: weisch, ich be be dine Eltere gsi ond denn hämmer gschwätzt, ond gschwätzt ond gschwätzt, denn hani chli Ziit vergässe.....
Ha ehm denn ned lang chönne bös si (ha eifach es paar Minute bruucht, zom vo mim Angst-Trip obenabe z'cho... ), well ich fendes mmeeeeeeeeeeegaaaaa schön, dass er so supertrupper guet uschonnd met mine Eltere

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Sunneblueme_12

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jaja die Manne… i cha o sones Gschichtli verzeuä.
Am Afang wo mir no nid zämä gwohnt hei isch mi Schatz mau bi mir gsi u het gseit är müess no schnäu i sini Wohnig angeri Schueh gah holä (är het denn öppä 5 Min. mitem Outo vo mir entfernt gwohnt). Nach 1.5 Stund isch är immer no nid zrügg gsi u i ha ihm denn scho x-mau probiert azlüte – nie abgnoh! Ha mer när mega afa Sorge machä u glichzytig mega hässig wordä u när bini i mis Outo gstigä u zu ihm gfahre. Uf haubem Wäg chunnt är mir entgägä u luegt mi usem Outo fragend a.
Womer när beidi wider daheim si gsi u chum usem Outo gstigä si hani ihm ä mega Szene gmacht!
När het är gseit är heig vorem Igang wo är wohnt ä chlinä Bueb troffä wo sis Chätzli heig wöuä vomenä Boum holä, äs heig nüm vo säuber abä chönnä. Är heig ihm när ghulfä u sig ganä Leitere holä u heig när vo luter Herrje z Natel gar nid ghört. Sig ä mega Sach gsi bis das Chätzli wider dungä sig gsi u drum sigs so lang gangä…
Has när irgendwie mega härzig gfunge aber trotzdäm hätt är ja denn churz chönne alüte u Bscheid sägä…



livipivi

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jööööööööööööööööööööööö also Sunneblueme ich verstah dich voll- aber jöööööööööööööööö

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Seechind84  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Pröschu: Isch scho oke, isch jo nid erscht geschter gsi.

Ich chume eifach nid demit klar, das öppert so viel verspötig chan haa und sich nid emol meldet.
Ich bin froh, dass min Schatzi so pünktlich isch. Ich bin durch das au viel pünktlicher worde. Es git sicher a jedem vo üsene Manne e Macke wo mir üs chönd drüber ufrege. Und jedi vo üs hät e Macke wo sich de GG drüber ufregt. Aber das macht üs doch au speziell und wenn me mit dere Macke chan lebe, denn isch es guet.



dia

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jööööö Sunneblueme, das isch jo mega härzig!!! (aber au erst im nochhinein wenn mes weiss, ich wär do au mega hässig worde, wenn 5 min uf eimol 1.5 Stund wärdet)!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooo meine lieben!
Ich habe jetzt Feierabend und ich wünsche euch allen ein schönes Wochenende mit euren liebsten!
Ich gehe jetzt 2 Tage in Fox town shoppen, ohne GG! Juhuuuuuu! SHOPPPEN!!!

Bis Montag...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

happy weekend dia udn viel spass beim shoppen!



dia

nicht registriert

am 23.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke, Tschüüüüssssiii....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 45 .. 88 89 90 91 92 .. 406 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.