Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 408 .. 720
Sunneblueme_12

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jöööööö livipivi!!!!
mir hei o so 2 megasüessi fellknäuel daheim und ig chönnt nüm si ohni!!! äs isch scho fasch chli schlimm, aber für üs sie die zwöi wie eigeti ching und i gloub meeeega verwöhnt...
defür isches immer so schön u härzig we mir vom schaffe hei chöme und die zwöi miauend uf üs zueloufe...
leider het mi schatz ä Hunde- und Chatzehaar-Allergie u darf se drum nid auzu fescht hämpfele aber sogar är chönnt nid ohni die zwöi läbä... so härzig!

14. Juli 2012



nikki  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jööö livipivi chan guet novollzieh was du i dem moment gfüehlt hesch! mini beide rackers send mer au en chörzischter ziit as härz gwachse ond i möcht nöm ohni die beide si..! zodem send dini 2 wollesöili wörkli mega süess gsi aber ebe du muesches wörkli so gseh... wenn die beide ned öberd rägebogebrugg gange wäred denn hätisch iz di 2 neue schätzis ned!!

- 2.9.11 - hand in hand... ein leben lang - 2.9.11 -



Sony

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey, meine Kollegin und ich gehen am 6.10.11 nach Zürich Shoppen. Kann mir da jemand Tipps geben, wie und wo vom HB ZH aus wir in die Einkaufsstrasse kommen?

merci

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey sony, die bahnhofstrasse ist, wie der name schon sagt, direkt beim hb!

lg nimbini



Sony

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja, aber hat es da dann nicht nur teure Läden? sondern auch so NewYorker, Chiccoree etc!?

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



Proeschu  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sony

Nei, es hed de jeeeeensti Läde, au so Chiccoree ond so! eifach de Menschemassene hindenochelaufe, denn chasches ned verfähle!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Sony

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oki-doki. merci. Fröiä mi mega, ga zerschtä mau uf Zürich ga Shoopä

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja je höcher ufe du gahsch, umso meh d'schickimicki-läde chömed, aber grad une bim hb sind alli de normale läde! und suscht chasch im niederdörfli au no guet lädele....



Sony

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Merci nimbini


Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels- schön hets so viel unter eu wo mich chönd verstoh ich emotionals Busimami Ja ich ha die ganz Nacht na vom Chipsy träumt und wie d lüt freud müend gha ha wo sie wieder ume gsi isch!

@Sony- Züri Bahnhofstrass- uiui früher hani det immer düre müese ufe Zug und bin nie ohni öpis z kaufe heicho. SUCHTGEFAHR Und ja es het ganz viel normali Lädä- mues glaub au wiedermal gah

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 408 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.