Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 408 .. 720 | ||
Sunneblueme_12 nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jöööööö livipivi!!!! | ||
| ||
nikki am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) jööö livipivi chan guet novollzieh was du i dem moment gfüehlt hesch! mini beide rackers send mer au en chörzischter ziit as härz gwachse ond i möcht nöm ohni die beide si..! zodem send dini 2 wollesöili wörkli mega süess gsi aber ebe du muesches wörkli so gseh... wenn die beide ned öberd rägebogebrugg gange wäred denn hätisch iz di 2 neue schätzis ned!! | ||
Sony nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey, meine Kollegin und ich gehen am 6.10.11 nach Zürich Shoppen. Kann mir da jemand Tipps geben, wie und wo vom HB ZH aus wir in die Einkaufsstrasse kommen? | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hey sony, die bahnhofstrasse ist, wie der name schon sagt, direkt beim hb! | ||
Sony nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ja, aber hat es da dann nicht nur teure Läden? sondern auch so NewYorker, Chiccoree etc!? | ||
Proeschu am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Sony | ||
Sony nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Oki-doki. merci. Fröiä mi mega, ga zerschtä mau uf Zürich ga Shoopä | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ja je höcher ufe du gahsch, umso meh d'schickimicki-läde chömed, aber grad une bim hb sind alli de normale läde! und suscht chasch im niederdörfli au no guet lädele.... | ||
Sony nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Merci nimbini | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hey Mädels- schön hets so viel unter eu wo mich chönd verstoh ich emotionals Busimami Ja ich ha die ganz Nacht na vom Chipsy träumt und wie d lüt freud müend gha ha wo sie wieder ume gsi isch! | ||
1 .. 47 .. 92 93 94 95 96 .. 408 .. 720 |