Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 409 .. 720 | ||
nikki am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) i schlüss mi grad a livipivi.. am beschte höt nomitag.. | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) gahsch go shoppe nikki? Ui ich chan leider ned hüt- aber au söss - keeeei Geld | ||
nikki am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) nei muess jo schaffe ond gäld hani au kei aber cool wärs... | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hm ich würd jetzt lieber en chai latte vom starbucks hole und irgendwo dusse anehänge, das wärs... und billiger als shoppe in züri isch es au! aber neeeei, ich muess im büro umehänge und han wieder mal nüt ztue.... bin grad chli am hotels aluege für eusi ferie, isch eigentlich ja no e netti beschäftigung, chan mich nur nöd entscheide... ach ja und wäge de ferie hani au shopping-verbot und uswärtsässe-verbot für die nächste 2,5 mönät.... und alles woni spare, dörf ich defür i de ferie meh usgäh zum shoppe | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Au ja en Starbucks Latte Macchiato Caramel hätt ich jetzt au bock! Ich mues defür in einere Stund uf de Bus für d Spieglig, das isch au Kacke! Langsam bin ich nervös!!! | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, han grad gläse wäge dine minimoon! das isch dänn blöd! isch natürlich gnau i de herbschtferie! tuet mer uh leid, ich hoffe, ihr chönd glich no es wücheli weg eu chli go erhole... | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, oh ja, ich dänke a dich am 4i! das chunnt scho guet, dänn hsäch es nachher hinter dir und sie chönd dir hälfe... | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Jetzt lauft ja defür Feriemässig öpis bi dir oder? Mir hend im Okt. dihei e Wuche - freu mich zwar au druf aber isch halt ned s gliech. Mir mached z.b. en Velousflug mit Picknick mit sinere Tochter oder gönd mit ihre is Alpamare und einisch wend mir i d Aareschlucht go laufe..., ah ja und einisch is Kino. | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hi hi Nimbini- wie seit mer so schön zwei Dummi ein Gedanke ? Hi hi, ja du hesch recht- also jedes Jahr mues ned mal si, aber wenigstens jedes 2. Jahr wär super. | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ja ebe, aber mir gönd ja erscht mitti dezember id ferie! weiss gar nöd, wie ich die zyt bis dänn söll überstah, ich han hüt wieder mal de gröber aschiss im büro.... | ||
1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 409 .. 720 |