Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 409 .. 720
nikki  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

i schlüss mi grad a livipivi.. am beschte höt nomitag..

- 2.9.11 - hand in hand... ein leben lang - 2.9.11 -



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

gahsch go shoppe nikki? Ui ich chan leider ned hüt- aber au söss - keeeei Geld

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nikki  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nei muess jo schaffe ond gäld hani au kei aber cool wärs...

- 2.9.11 - hand in hand... ein leben lang - 2.9.11 -



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hm ich würd jetzt lieber en chai latte vom starbucks hole und irgendwo dusse anehänge, das wärs... und billiger als shoppe in züri isch es au! aber neeeei, ich muess im büro umehänge und han wieder mal nüt ztue.... bin grad chli am hotels aluege für eusi ferie, isch eigentlich ja no e netti beschäftigung, chan mich nur nöd entscheide... ach ja und wäge de ferie hani au shopping-verbot und uswärtsässe-verbot für die nächste 2,5 mönät.... und alles woni spare, dörf ich defür i de ferie meh usgäh zum shoppe



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Au ja en Starbucks Latte Macchiato Caramel hätt ich jetzt au bock! Ich mues defür in einere Stund uf de Bus für d Spieglig, das isch au Kacke! Langsam bin ich nervös!!!
Ferie wird ich und min Schatz wieder mega lang kei ha- mir chönd üs das höchstens all 2-3 Jahr leiste

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, han grad gläse wäge dine minimoon! das isch dänn blöd! isch natürlich gnau i de herbschtferie! tuet mer uh leid, ich hoffe, ihr chönd glich no es wücheli weg eu chli go erhole...

ja ich freu mich mega uf mini reis, gaht aber leider no 12 wuche und ich bin ja soooo ungeduldig! aber ja, ohni spare gaht nöd, aber isch ok, h an gmerkt, dass ich vor allem chan spare, wänn ich mir de zmittag wieder mitnimm, det gaht bi mir am meischte geld flöte! isch gsünder udn billiger, also machi das wieder... und ebe nüt meh go chaufe gah....

han vorher grad emal mini agenda vom letschte jahr agluegt, vor eme jahr bini no total nervös gsi wäge vegas und gnau vor eme jahr hät bi eus die spannendi zyt agfange, hach wie ich das vermisse.. isch immer öppis gloffe!



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, oh ja, ich dänke a dich am 4i! das chunnt scho guet, dänn hsäch es nachher hinter dir und sie chönd dir hälfe...

oh nur all 2-3 jahre ferie? ui nei, das tuet mer leid.... ich wird amigs scho nervös, wänni es halbs jahr nöd weg chan, bin det dure uh schlimm! ich hoffe, du findsch bald en aständige job mit eme guete lohn, dänn chönd ihr eu das villicht au jedes jahr leiste....



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jetzt lauft ja defür Feriemässig öpis bi dir oder? Mir hend im Okt. dihei e Wuche - freu mich zwar au druf aber isch halt ned s gliech. Mir mached z.b. en Velousflug mit Picknick mit sinere Tochter oder gönd mit ihre is Alpamare und einisch wend mir i d Aareschlucht go laufe..., ah ja und einisch is Kino.
Letzt Jahr sind mir mit ihre im Disneyland Paris gsi- isch au voll cool gsi, aber saustreng
Ja und mir wüssed halt ebe ned wenns wieder Ferie chan ge, evtl. wenns mal endlich mit mim Job besser wird. denn chani wieder spare

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi hi Nimbini- wie seit mer so schön zwei Dummi ein Gedanke ? Hi hi, ja du hesch recht- also jedes Jahr mues ned mal si, aber wenigstens jedes 2. Jahr wär super.
Danke fürs nacher dra denke- glaub wenn ich denn mal dra chume bin ich nüme so chribblig- würd am liebste scho gah, die warterei hass ich!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja ebe, aber mir gönd ja erscht mitti dezember id ferie! weiss gar nöd, wie ich die zyt bis dänn söll überstah, ich han hüt wieder mal de gröber aschiss im büro....

hey wänn ich ferie dehei mache, bruch ich im fall immer meh geld als wänn ich is usland gange! wil die ganze usflüg etc chostet ja au... oder ich wär dehei udn wär die ganz zyt am puffe und mache und tue, wär ja dänn au kei ferie! drum versuech ich, so 4-5 wuche im jahr weg z'gah, wil ebe, ich würds geld dehei au usgäh....

oh jö, disneyland isch natürlich herzig! bini au mal gsi, woni in paris en sprachufenthalt gmacht han! isch aber halt scho eher für chind, da gangi lieber in europapark, det häts no es paar fätzigi bahne! hey europapark wär doch au mal was für eu und die chli... weisch wie cool! ich liiiiebe de europapark, mir gönd jedes jahr es wucheend... und jetzt im herbscht händs no so halloween-deko dusse, weisch wie cool!



 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 409 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.