Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 409 .. 720 | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi ja geeeenau, ich chan nüme.... | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Also ich bin gar kein Europaparkfan sind au scho mal mit ihre gsi, aber nacheme halbe Tag hanis amel voll gseh | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini- ja ich ha hüt au na nüt gesse- langsam knurrt mir de Mage wär au gern am morge gange, aber wells so schnell wie möglich het müese passiere hends kein andere Termin me gha | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihi ja han grad welle säge, also wänn eso redsch vom europapark, bisch nöd de bahne-fan ich liiiiebe ebe die schnelle bahne und vo dem her isch mir s'disney eifach zu lasch... findes det mega herzig mit dene disneyfigürli und die ganze shops etc (wobi ich prise eifach abartig finde), aber ebe, rein vo de bahne isch de europapark viel fätziger.... bin au scho in florida im disneyworld gsi und hans herzig gfunde, mir wänd das sciher mit de chind dänn emal mache, aber schlussändlich hani i de universalstudios viel meh de spass gha mit dene achterbahne defür min maa nöd, de isch dänn immer euse täschehalter, hihi! | ||
livipivi nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Schlumpf, ja vo usse kenn ichs - bin aber na nie drin gsi- gnüsses und viel Glück für din Schatz | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, ja das isch echt mischt, de lohn hani grad nach de lehr gha, aber 100% natürlich und no dehei gwohnt! scho mega krass... sött verbote si, so en lohn! ich hoffe sehr, din chef hät e besseri lösig für dich... ich han übrigens au no e bewerbig offe für en mega coole job, bringe zwar nöd alles mit, wo sie wänd, aber gopf, chan ja nöd en job mache, wo ich scho alles chan, dnän wirds mer nach eme halbe jahr wieder langwilig! sött ja au no chli useforderig ha, so en neue job.... | ||
Stella83 nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: denn bisch grad 15 min vo mir entfernt. I gang am Samstag id Shopping Arena. Also vorwiegend im IKEA. Bruched e Gstell für di neu Wohnig. | ||
nimbini am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hihi stella, das isch d'schlumpf, wo i de arena isch! ich sitze im office ide züri-bronx | ||
cosa87 am 27.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) aaahh ich freu mi grad... mir isch grad wieder igfalle das ich hüt imene Monet am 09.00 go tattoowiere gang und das mir am 14.00 üsen schlüssel überchömet vo de neue wohnig... ahhh | ||
dia nicht registriert am 27.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ohhhh cool cosa! | ||
1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 409 .. 720 |