Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 409 .. 720
nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi ja geeeenau, ich chan nüme....
ich finds vor allem so doof, dass du erscht am 4i chasch gah, im normalfall macht meh das ja am morge, wil ja ebe 12 stunde nüt dröfsch ässe... wäääähhh dänn gsehsch nachher no de zmorge umeschwümme uf em bildschirm, hihi

@prinzessin, ja gäll, ich bin det dure au so schlimm! aber weisch, cih freue mich, wänn dänn kiddies da sind, zum mal wieder uf südfrankrich gah oder uf italie oder go skifahre oder eifach mal wieder chli in europa umereisle, das isch doch au mega schön! mir sind früehner immer mit em wohnwage id ferie, wo ich chind gsi bin, ich hans gliiiiebt.....



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich bin gar kein Europaparkfan sind au scho mal mit ihre gsi, aber nacheme halbe Tag hanis amel voll gseh
übrigens hets im Disneyland au viel Bahne für Erwachseni, mir hend immer es paar mit de Kiddis müese warte damit die andere uf die krasse Bahne hend chöne
Also klar- es isch scho me für Kind, aber mir gfallts viel besser als de Europapark Aber ich bin au ned sooo de Bahnefan und ha meistens me Spass a dene Bahne wo d Chind au chönd gah
Und d Ufmachig isch halt scho meeega schön det.
Also ich bruche amel dihei im Fall fast kei Geld- aber mir mached au ned so tüüri Usflüg. Velofahre und wandere z.b. kostet ned viel
Chönt mir das ned leiste so viel weg z gah, aber mit netto 3700.- isch halt au ned viel möglich gell

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini- ja ich ha hüt au na nüt gesse- langsam knurrt mir de Mage wär au gern am morge gange, aber wells so schnell wie möglich het müese passiere hends kein andere Termin me gha

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi ja han grad welle säge, also wänn eso redsch vom europapark, bisch nöd de bahne-fan ich liiiiebe ebe die schnelle bahne und vo dem her isch mir s'disney eifach zu lasch... findes det mega herzig mit dene disneyfigürli und die ganze shops etc (wobi ich prise eifach abartig finde), aber ebe, rein vo de bahne isch de europapark viel fätziger.... bin au scho in florida im disneyworld gsi und hans herzig gfunde, mir wänd das sciher mit de chind dänn emal mache, aber schlussändlich hani i de universalstudios viel meh de spass gha mit dene achterbahne defür min maa nöd, de isch dänn immer euse täschehalter, hihi!

oh je, ja livipivi, da bliebt ändi monat würklich nüt meh übrig! also mir würdi das au nirgends anelange! aber ich bin mir sicher, wänn du en neue job findsch, mit eme fixe lohn, wirsch ja scho grad rasch mal über 5 verdiene, dänn gsehts au wieder rosiger us bi dir.....



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf, ja vo usse kenn ichs - bin aber na nie drin gsi- gnüsses und viel Glück für din Schatz

@nimbini: Ja ich gange z.b. gern uf de EuroSat oder ufd EuroMir aber das isch es denn öpe vo de Gfährlichkeit her, da die neuere sind gar nüt für mich
Ja tüür isch s Disneland scho- aber halt au mega schön, üsi Trauzüge gönd das Jahr scho wieder- die gönd Jährlich und sind im fall au voll Bahnefans

@Prinzessin: Er chunt am Donnstig zrug us de Ferie- mal luege wenn er denn mal Ziit het für mich Ha na e Bewerbig offe bime andere Gschäft, aber die isch au scho vor einere Wuche gschickt worde und ha na nüt ghört

Gell nimbini, huere wenig Lohn- guet isch de 80% Lohn, aber ebe, sit April hani nur na de becho S Lauft eifach ned so wend Wirtschaft Mühe het

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, ja das isch echt mischt, de lohn hani grad nach de lehr gha, aber 100% natürlich und no dehei gwohnt! scho mega krass... sött verbote si, so en lohn! ich hoffe sehr, din chef hät e besseri lösig für dich... ich han übrigens au no e bewerbig offe für en mega coole job, bringe zwar nöd alles mit, wo sie wänd, aber gopf, chan ja nöd en job mache, wo ich scho alles chan, dnän wirds mer nach eme halbe jahr wieder langwilig! sött ja au no chli useforderig ha, so en neue job....



Stella83

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: denn bisch grad 15 min vo mir entfernt. I gang am Samstag id Shopping Arena. Also vorwiegend im IKEA. Bruched e Gstell für di neu Wohnig.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



nimbini  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi stella, das isch d'schlumpf, wo i de arena isch! ich sitze im office ide züri-bronx



cosa87  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

aaahh ich freu mi grad... mir isch grad wieder igfalle das ich hüt imene Monet am 09.00 go tattoowiere gang und das mir am 14.00 üsen schlüssel überchömet vo de neue wohnig... ahhh

sorry.. het grad mösse sie.. :)


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



dia

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhhh cool cosa!
Was machsch für es Tattoo???
Das reizt mi doch au grad wieder eins z mache...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 48 .. 94 95 96 97 98 .. 409 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.