Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 410 .. 720
trinidattli  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Livipivi, willkommen im Club Ha mini fasch 6 Johr mit mer umetreit. Sisch im Fau nid soo schlimm. Klar die erscht paar Täg nach de Op bisch froh wenn die nid z fescht muesch bewege. Aber eg ha mer das schlimmer vorgschtöut. Ha vor de Op au Wuche mind 2-3mou Buuch oder Rüggeweh gha u ab u zue e Kollik. U sit de Op hani no nie Buuch oder Rüggeweh gha. Ha gar nümme gwüsst wie schöns cha si ohni Buuch u Rügge weh. Drum nach de Op gspürsch es no es paar Täg u Sport geit es Ziitli ou nid, aber s lohnt sech! Chunnt im Fau scho guet.
Mini Galleblase muess rächt schiiter usgseh ha, gföut bis e Rand mit Steine und chronisch entzündet u das äuä scho lengers. De Doc het nach de Op uf au Fäu gmeint s sigi höchschti Ziit gsi, dass sie usecho sig. U das mit 25gi.

Zuletzt bearbeitet am 27.09.2011



livipivi

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje Trinidattli- ach du hesch au Gallestei gha- ha gar nüme gwüsst wieso du hesch müese ufe OP-Tisch... Ups ja glaub so tragisch sötts bi mir na ned si, es het zwar einigi Stei gha ufem Ultraschall, aber gfüllt na längst ned.
Du ich bin eifach froh hends de Grund gfunde und mir chönd öpis mache- zerst hani echt denkt ich bin Gaga wo er gseit het de Mage gsächi super us...
Ha s Gfühl gha ich bildi mir das i und mües zum Psychiater oder so- drum bini eigentlich froh hends doch öpis gfunde wo mer chan entferne..
Sött morn oder übermorn de Termin übercho

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Schlumpf79  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Stella: cool, de beni demfall ganz idr Nächi vo der gsi! het üs nu guet gfalle! Sind drnah nu wiieter uf Bregenz!

@Chiccalina: bisch demfall nu hüfig dört?

@Livipivi: zum Glück weisch jetz endli was di plaget, obwohl Gallestei au ned toll tönet! Hoffe chasch dä Igriff schnell mache, damets dr naher wiedr richtig guet gaht!!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



Stella83

nicht registriert

am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf: Isch e schös Ikaufszentrum gäll. I mag de Coop au. De isch echt monströs.

@livipivi: I hoff für di das die OP schnell hinter di bringe chasch und das denn nie meh so Schmerze ha muesch.

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*



Schlumpf79  am 27.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Stella: ech ben ehrlich gseid nur ide Chleidr-und Schuehläde gsi! Und natürlech im Starbucks! Bi nur knapp e Stund det gsi, ha de mi GG vom Vorstelligsgspräch müsse abhole! Aber bi secher ned slegst mal döt gsi!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



trinidattli  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi, das gloub eg dir, dass du froh bisch ändlech z wüsse vo wo die Schmärze chöme. Mir isches drum ähnlech gange. Woni de mi Muet zäme gnoh ha zums lo Abkläre, hets be mir chli lenger bruucht, bis si mer mit sicherheit hei chönne säge, dasses nume Gallestei si u nid no öppis angers. Erst nachemene CT si si sech sicher gsi... Hüt sis genau 3 Wuche här, sit de OP.
Wünsche dir emu scho jetze aues gueti für die bevorstehendi Op, das chunnt guet!

Judihui, nume no 3 Täg schaffe u de d Ferie gniesse fröie mi.



Proeschu  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi
Au wenns ned de Mage esch, emmerhin weisch jetzt, was der "fehlt" (bzw. zvell hesch )! Das fendi emmer besser, denn besch der secher, dass du ned zom Psycholog muesch, sondern wörkli öppis hesch
Wönsche der, dass du schnell en Termin öberchonnsch ond nochher dis Läbe weder chasch gnüsse!!

@Schlumpf
Wie esch sVorstelligsgschpröch gsi vo dim GG??

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Vikunija  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi: Kopf hoch! Jetzt weiss wenigschtens was es isch und me chans entferne. Das isch ja hützutags nüm e allzu grossi Sach und Routine. Aber ich weiss scho, für eim selber isch zwüsse me muss operiere en Schock und ja OP isch OP! Aber nacher isch denn alles wieder guet und du fühlsch dich au wieder so!

Hoffe du chunsch gli en Termin über! "Druckdi"



Kate82  am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@trinidattli: dir dämfall no gueti Besserig nach diner OP, oder isch alles scho wieder guet?

@livipivi: wünsch dir au, dass du gli e Termin bechunsch und s'de wieder besseret..

@Schlumpf: dim Maa *daumendrück*



PrinzessinN

nicht registriert

am 28.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Bin froh, dass sie usegfunde hend, was es isch. Und wie d Vikunija seit...en OP isch für eim zerst en Schock. Aber wenns dir nochher so viel besser goht, denn lohnt sich das scho. Hoffe du hesch gli en Termin!!! Drück dich!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 49 .. 96 97 98 99 100 .. 410 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.