Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 505 .. 1007 1008 1009 1010 1011 .. 2384 .. 3757
jasi86  am 12.12.2012

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels ha grad müässe lache...
Ha mer grad vor ä paar tage überleit wiä das "rauchendi"Brüt mached...(bin selber ex raucheri...)

wünsch allne brüt wo hüt hürotet en schöne tag....

Lula  am 12.12.2012

@Lus: Hoffes, ha ämu scho sMail brcho, dass er hüet no zum Versand geit... Juhui!
Oh cool, mani euch mega gönne! Chöme de jtzt aui, oder nume e Teil, aso vor Musig?

@Lady: Gseht aso sehr bequem us, Din Schueh, muessi mr mau merke, ging durchus ou für im Frühelig, wes Wetter ggf no nit so toll wäri.

@Bow: Hei die ou e Adventskalender? Sicher interessant, so ne Analyse. Sötti iwo ou no eini ha, muess iwenn mau uf Suechi.

@12.12.12: Has vori gad mit mim GG besproche, zDatum het scho öbis, aber wenn de eifach aui zgliche hei De hei mir lieber "üses eigete" Datum

LucyLu  am 12.12.2012

12.12.12: ich bin mich grad am Style, sind nämlich ans HZ Ihglade hüt

Lus

nicht registriert

am 12.12.2012

@lula
Es wird sicher nid die ganz Musig cho, schliesslech hürate mir ame Fritig und vili si haut no bruefstätig. Aber mit es paarne rächneni scho und i freue mi emu mega, finde das immer so toll!!!

@LucyLU
de wünscheni dir e schöni Fiir

LucyLu  am 12.12.2012

@ elea: de Marco Kunz kenn ich, also nöd persönlich aber mini Schwöster. Und er gseht imfall us wie de Schauspieler Ryan Gosling, würklich!

http://www.glanzundgloria.sf.tv/Nachrich...einen-Prix-Walo

Zuletzt bearbeitet am 12.12.12 13:15

Mime  am 12.12.2012

Hallo zäme

@LucyLu: dämfau vüu spass!!

@12.12.12:mir isch hütt emu scho e gschmückti limousine entgäge cho...

@me: bi geschter bir floristin gsi. die macht de ihri sach super und sehr gwüssehaft! wirde sehr e rosige struss ha, mit orange-rote und blassrosa rose. für d TZ isch no unsicher, ob si ou e struss bechunnt oder es bluemearmband, das muessi se nomou froge. mis mami wett e struss mit ere art stifmüeterli dinne, aber blassgäub. mini schwimu weiss no gar nüt vo ihrem glück, dass si e struss bechunnt, aber si hett sehr e schöne bluemegschmack, si cha de sicher guet säge, was si wott.
bide manne simer no unschlüssig. sicher mi GG und si TZ und die beide vätere bechöme astecker. i fängts no schön, wenn di 4 brüedere (ig 2, GG ou 2) ou no je asteckerli bechieme, und chlini asteckerli choschte jo nid d wäut.

elea  am 12.12.2012

@lucylu was? nei de gseht vell besser su als de ryan gosling
secher dini schwöschter kennt ehn? de chaner jo secher of dinere hochzit spele???

Bow  am 12.12.2012

Wow Ryan Gosling Aber nid dass der GG nacher no iversüchtig wird

elea  am 12.12.2012

haha, weisch wie doof wenni bide hochzit nome auge före musiker ha nenei das werd ned passiere ;)

steffi84  am 12.12.2012

Lula:
Lus: I gloub es git Brütlis us am Forum wo hürote, bi aber nit 100% sicher.

Isch aber scho chli speziell, denn e Ziggi azünde...

Bi vori gad mi WS Planer ga izahle... U hane per Mail gad dr Beleg gschickt, dass i ne nach Müglechkeit no vor Whynachte ha

Chasch de nit rasch vor Türe u denn is Schloss alüte?

Sali Lus

Dä isch im Fall super. I ha dä au grad müessä ha wonen im Internet gseh ha. Cahsch die freue. Ich mir den au Bildli vo Favoritächleider ikleppt und mitgnoh woh i is gschäft bi go probierä... Ich find dä super als Erinnerig für spöter...

1 .. 505 .. 1007 1008 1009 1010 1011 .. 2384 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.