Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 515 .. 1027 1028 1029 1030 1031 .. 2394 .. 3757
valey  am 19.12.2012

Re: Bräute 2013

@ Gschänk
schänk mim GG so en guetschii wo me cha ässe und wii degustiere :) hoffe er hed freud..

Ja ich wett mal am weekend weder chli witerluege wie ich sell d Tisch aschribe
ha mer eigendli denkt.. ja s fest alles echli "Märlihaft" werd, dass mer tisch me de Disney Prinzessinne aschribet, s foti..
jedoch heds ned eso vel wie ich tisch ha jetzt mueni mer no paar schöni trickfilm prinzessinne in sinn cho loh hihihi

Daninici10

nicht registriert

am 19.12.2012

Also mir schenked enand i dem sinn nix. mir gönd ja am samstig gross go shoppe zäme

cooli idee valey mit de disney-prinzessine
wieviel tisch händer denn?

elea  am 19.12.2012

uh valey so züg öberleggi mer mega gern
döfi scho paar tips ge?
disney hesch jo alli scho demfall? do gebts no d prinzessin lilyfee, d prinzessin fiona vo shrek, prinzessin peach von super mario, prinzessin fantagiro (uh das ist zwar kein trickfilm..)..

hmm wievell musch den ha?

valey  am 19.12.2012

ja has mega herzig gfunde :)
ja aso vorussichltlich werdes öppe 15-16 tisch

bis jez hani
Jasmine, Cinderella, Snowwhite, Bell, Dornrösschen, Pocahontas, Arielle, Mulan, Merida, Rapunzel, Tiara (Froschkönig),

d.h. es fehled mer no 5 hihi

Fantaghirò wär megaa ich find die hammer
leider kei trickfilm...

Fionaa jaa das wär no danke elea..

Tipps nehmi emmer gern ahh..

Zuletzt bearbeitet am 19.12.12 14:27

elea  am 19.12.2012

uh schwerig... muss mol no öberlegge velecht fallt mer no eini i :)

valey  am 19.12.2012

hihi okk dankeee seisch eifach

be mer do scho lang am gedanke mache hihi chunt nüt meh in sinn..

aber fiona hani jez grad dezue gnue d.h. no 4 hihi

Nemo  am 19.12.2012

hey valey, lueg mal da: http://www.duckipedia.de/index.php5?titl...ssic_Collection

da häsch alli uf eim huufe

@tiscchnäme: mir fiered ja e schlosshochziit. bi eus werded tisch näme vo schlösser ide schwiiiz ha.

valey  am 19.12.2012

Danke nemooo
uf die site beni au scho glandet hehehehe...

disney hed eifach z wenig prinzessinne hihihi

das med de Schlösser findi au schöön :D

Emma13  am 19.12.2012

Ich han hüt vor di restliche Deko-Sache fürd Tischchärtli go chaufe und Papier etc. demit ich während de Ferie d Ziit chan nutze zum baschtle, wird natürli au vo mine Trauzüge unterstützt, so machts no meh Spass und suscht... sötti ide nöchste Täg d Offerte vode Floristin übercho, und muess no wäge Stüehlhussene luege... isch grad chli öpis am tue bi eus

schmetterling84  am 19.12.2012

Also über wiehnachte wett ig d chärtli fertig bastle und mit dr Deko afo (Laternli fertigmache, Prototyp baum und d Tischdeko) Weiss jetzt endlich wie ig mi Tischdekoi will, ufem Lila Läufer verteille mir so schmetterling us rinde in wiss/brun denn e glasschale mit wasser schwümmkerli und einzelni Hortensiblueme, den gits no pro tisch 2 wyhgläser mit somenä schirmli wo schmetterling usgstanzt si.. wie ig d Fleur de Lis no intregrier weiss i noni viellicht as Menukarte halter...

@valey es git doch no d Prinzessin vo "verwünscht" am afang isch si jo im Trickfilm... und isch das bi robin hood nid au e prinzessin? si heisst zwar lady marianne aber gech jo glich.. ?

Ha no e frog mached dir alli Namensastecker?

1 .. 515 .. 1027 1028 1029 1030 1031 .. 2394 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.