Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 555 .. 1108 1109 1110 1111 1112 .. 2435 .. 3757
Manokasa  am 16.01.2013

Re: Bräute 2013

Schmetterling

Und din Maa, de het eifach ein TZ?

kischta  am 16.01.2013

schmetterling - mein Beileid. Es ist immer schwer einen geliebten Menschen gehen zu lassen. Ich wünsche dir und deiner Familie viel Kraft.

Ehevorbereitungskurs muss man aber nur machen, wenn man kirchlich heiratet oder?

Emma13  am 16.01.2013

Kischta, das vom Standesamt ist obligatorisch, (heisst aber Ehevorbereitungsverfahren) ist aber nicht einen "Kurs" es ist glaub ich nur ein Gespräch wo man vor allem feststellen will, dass es keine Zwangsehe oder ähnliches ist...

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 15:58

toluwu

nicht registriert

am 16.01.2013

@Lilly4; hast Du schon was vom Schloss gehört??

schmetterling84  am 16.01.2013

@manokasa
nei er het so männlichi BM die dörfe alege was si wei aber mir chaufe lila Krawatte... aber frog mi nid wer er will.. und vorallem wieviel. halt klassisch wie i de Filme.

kischta: Merci viel viel mol. jo s Losloh isch s schwierigschte au wenn du weisch de moment chunnt und du di druf vorbereitisch.. es isch nid eifach... So blöds tönt aber bi echt froh, dass mi au um d HZ muess kümmere das lenkt ab...

Lilly4  am 16.01.2013

@toluwu: so lieb, danke für s nachfragen
sie haben geschrieben dass das andere brautpaar wirklich vor uns vorreserviert und die dies irgendwie im system nicht gesehen haben oder sogar nicht eingetragen und
daher auch noch unsere reservation entgegengenommen haben sie werden uns
mit einem rabatt entgegenkommen und die zweite gesellschaft wird den apero erst eröffnen
wenn WIR schon auf dem weg zum restaurant sind, vo dem her, ist es noch in ordnung, jedoch
bin ich immernoch einbisschen sauer und vorallem enttäuscht! sie haben sich dann tausend
mal entschuldigt etc. etc. ... jaja wir lassen es jetzt so stehen ... das schloss hat uns
dann drin (falls schlecht wetter) einen raum angeboten! wir hoffen jedoch auf schönes wetter
dann können wir vor dem schloss den apero machen, das wäre für uns die beste und schönste
variante, nur leider kann man sich ja in der schweiz nicht sehr aufs wetter verlassen !?!
aber im gegensatz zu gestern habe ich mich wieder ein bisschen beruhigt

valey  am 16.01.2013

ohh jeee Lilly isch aber echt blöd wie so fehler bi dene chönd passiere

hoffentli send die denn scho dure med em apero wenn ehr chömed..

steffi84  am 16.01.2013

Hallo zämmä

Ich ha au mol wieder Zit zum schriebe. Ihr gebet jo alli voll Gas mit schriebe. An alli "neuä" Brütlis: herzlich Willkomme. Isch echt eini vo euch usem Baselbiet?

@Schmetterling: Duet mir mega leid weg dim Grosi. Ich hoff sie het chöne friedlich ischlofe...

Bridesmaid: Ich ha 6 Stück Mir wohne ca. 30m wit ä wäg vo dr Chile und ich mach mich dä heimä fertig. Darum han ich gfunde ich möcht ä agmessenä "Uftritt" ha und darum will ich mini Mädels um mich umä ha... Ich ha mine Mädels gseit ich fänds toll äs Chleid in irgend emä violett - Ton, öb Aubergine oder Lila isch mir egal hauptsach sie passe chli zämmä. Ich find das git super Fotis. Ich möcht den au chli spezielli Fotis mit ihne mache. Nit nur so stief im Egge stoh und lächle. Heit dir au öbis spezielle vor?

fürs Update: Ich ha dr Termin bi minerä Couffeusä ka und die isch eifach nur super. Ich ha sie hüt sersti Mol gseh und ich ha s Gfühl ka mir kennä uns scho ewig...
Hützobe hei mir no d Besprächig mit dr Fotografin (ä Kollegin vo uns) was und wie und wo genau gfötelet sött werde. Zudem mache mir grad no Fotis für unsi Homepage und unseri Iladigä. D Iladig hei mir eigendlich ä konkreti Idee jetz müend mir no luegä wie mir das chöne umsetzte...

UUUUUUUND..... am Samstig gönge mir au uf St.Galle und viellich finde mir jo den au no ä Ring. Bi scho chli nervös...

kischta  am 16.01.2013

wie bekomm ich denn die Werbung auf der Seite ausgeblendet?

also wenn wir vor der Heirat zum Termin zum Standesamt müssen, dann wird dort festgestellt, dass wir keine Zwangsehe schliessen?

Lilly4  am 16.01.2013

ja scho valey, so sache dörftet nöd passiere naja ...
mir chönds jetzt ja eh nöd ändere, müemer s bescht drus mache!

ah nei, MIR sind zerscht det am apero, die andere chömet dänn erscht
nach eus, wenn mier eigentlich scho ufem weg is reschti söttet si

1 .. 555 .. 1108 1109 1110 1111 1112 .. 2435 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.