Bräute 2013 |
|
1 .. 625 .. 1248 1249 1250 1251 1252 .. 2505 .. 3757
|
Canoa am 18.02.2013
Re: Bräute 2013
Valey wie wärs met - Chäs und Trube Spiessli - Melone ond Schenke Spiessli
Hani grad ufere Liste gseh vomene Apéroservice...
|
|
Lus nicht registriert am 18.02.2013
Froue, i ha Hunger Hmmm super Idee mit de Trube/Chäs und Melone/Schine spiessli!!!!!!!
|
valey am 18.02.2013
Canoaaaaaaa danke grad notiert
de heddi dett chli fleisch dra bim melone... de ebe die fleischkügelis... und de frogi mal obs goht med de fleischspiessli xD velecht no en dattle dezwüsche?!
hihihi chume jez au grad hunger über
|
snet am 18.02.2013
Also unser Apéro besteht aus: -Meatballs -Tomaten/Mozzarella-Spiesschen -Pouletspiesschen -Baguette mit Dill-Senfsauce und Riesencrevette -Tomatenbrot mit Sauerrahm und Auberginenkaviar -Flammkuchen Original & Forestière -Chips & Nüssli
Ui, jetzt krieg ich auch gleich ziemlich fest Hunger!
Bei mir zeigt der Countdown noch 53 Tage an - wow!
Wir haben uns eigentlich nicht wirklich ein Budget aufgestellt, aber wir sind momentan bei CHF 18'500 für alles (inkl. Kleid, Dankeskarten, etc.). Aber da unsere Eltern das glücklicherweise schon finanziert haben, können wir uns noch über erneute Flitterwochen Gedanken machen
|
Lilly4 am 18.02.2013
chume au grad hunger über !!!!!!!!!!!! aber muess euse apero jetzt glich au no dri schriebe
parmesanstückchen marinierte oliven frühlingsrollen panierte crevetten schinkegipfeli chäschüechli grissini mit rohschinke zum trinke: wasser orangesaft prosecco bier
da euse apero nur ca. 1 1/2 stund gaht hämer nöd z viel und z maschtigs welle offeriere, nachher gits dänn en 5 gänger im reschti :) müend t lüüt scho no möge ... hihihi
|
valey am 18.02.2013
fein fein fein :))
Aso so chääschüechlis, Mini Pizzas, Schinkegipfeli gihts bi eus no... und ebe jez wetti no die chline Brötlis mache..
und ebe chips, nüssli, grissini...
bruschette
und die spiessli wo ehr mer agrote hend :D
und do hani no paar idee gsammlet xD
|
Manokasa am 18.02.2013
Ayyy vale du chasch doch nid eifach so bilder poste.. Jetzt hani hunger!
het öperd vo eu jemals en brioche turm gse? Euse Metzger bütet das ah (verschiede beleit).. Cha mir leider gar nüd drunder vorstelle..
|
valey am 18.02.2013
hehehe xD
Brioche Turm?? aso i ha schomal beleiti Brioche brötlis gässe send uu fein aber als Turm? kenni gar ned
|
schmetterling84 am 18.02.2013
Wow, euchi Aperos töne jo alli mega fein..
Am liebschte het ig alles so chlini Gläsli mit sache dine aber bi sooo vielne Lüt isch das eifach gspunne... Mir zahle öbbe Fr. 15.- pro Person denn chunnt no s Personal drzue drfür schenke si denn au i und mir dörfe d Getränk selber bringe. Findet dir die Getränk länge: Mineral, Osaft, Moscato und Prosseco? Bruchts no öbis siesses?? Bier??
|
elea am 18.02.2013
@valey, usgsuecht hemmers nonid aber es geht folgendi zor uswahl: Tomaten-Mozzarella Crepe-Schnecken mit einer Kräutermoussefüllung Schinken-Käse-Pralinen Mascarponemousse im Olivenmantel Poulet-Früchte Fleischstrudel Käsestrudel Lachsmousse mit Meerrettichschaum Melonen-Rohschinken Hauspastete mit Cumberlandsauce verschiedene Käse-Lollis Blätterteigkonfekt
@schmetterling aso mer werde secher no bier abiete. wel di meischte männer hend doch leber as chüels bier als es cüpli! emo eusi kolege ;)
|
|
1 .. 625 .. 1248 1249 1250 1251 1252 .. 2505 .. 3757
|