Bräute 2013 |
|
1 .. 755 .. 1508 1509 1510 1511 1512 .. 2635 .. 3757
|
Lus nicht registriert am 18.03.2013
Re: Bräute 2013
Hihi ja so hochzytströim si super Ds schönschte dra isch, dases äbe würklech nume e Troum isch Ir letschti hani aber grad ke so troum meh gha, wird de öppe wider zyt
No öppis anders: A üsem HZ isch ja d Musig vo mim GG ou iglade, die chöme de cho spile. Das freut üs sehr! Dr neu Präsident u sini Frou si so haubi Kollege vo üs, mir si a ihrem Hochzyt iglade gsi (werum weisi eigentlech ou nid....). Uf au fäu si die beide hyperaktiv und gö vieune chli uf d Närve... Si isch e gueti Kollegin vo mire TZ und het ihre de scho gseit, ja si chömi de mit dr musig cho spalierstah ufem standesamt u düege de disi und eini spili organisiere.... Mir wünsche üs aber, dass d Musig wie ou die andere Aperogest erst bim Restaurant si u nid scho bim Zivilstandsamt. ou wetti bim apero keni (oder ganz weni) spili wüu d zyt schüsch cho chli churz bemässe isch und i weiss, dass spili bi ihne eifach so gaga sache si wo niemer schüsch luschtig findt. Mini TZ kennt üs ja guet und het ihre rächt is gwüsse gred si söu so sache nid mache und het ihre weis wie gseit was mir üs wünsche und was nid. aber so wies usgseht fruchtet aues nüt... mues säge s schisst mi chli ah. i ha itze eifach angscht dass die e hönne sach wott mache mit so doofe spili.... u mir das ja eigentlech gar nid würklech wette.... u äbe, aues säge bringt ja nüt chli müehsam!
|
|
himbeer am 18.03.2013
häsches denn ihre persönlich au scho gseit? ich finds so frech wenn öpper eifach nöd wott lose was s dbruutpaar sich wünscht.
|
üsi TZ gö nöchst wuche zu ihne ga ässe und rede nomau mit ihne. wes immer no nid fruchtet redeni de mit ihne no säuber, s dünkt mi aber s müesst eigentlech nid nötig si settigs! s erinneret chli a mini arbeitskollegin wo unsverrecke ou is standesamt wott cho, si chönn sech ja de ineschliche. und i söu de ja gnue apero bsteue, si heig de hunger.... und öbsisech äch schön mües alege oder öb churzi hose ou io sige? hmm aus so sache wo mi chli närve
|
himbeer am 18.03.2013
haha das isch ja würkli mega frech... gwüssi wänds glaub au eifach nöd verstah. bis jetz händ mer einigermasse glück mit de gäst. nur euse nachbar isch beleidiged gsi will er unbedingt hät welle tafelmajor sii. er isch sehr luut und dominant und das wär echt de letscht woni für de job usgsuecht hett. ich hanem au gseit mir bruched das gar nöd will mer trauzüge händ und bi eus d gäst nöd so müend gfüehrt werde wie vilicht bi anderne hochzite. und denn hätter gmeint, ja er wüssi ja denn eh erst so 2 wuche vorher öb er überhaupt wott cho.
|
Canoa am 18.03.2013
Snet: Das gloubi der das es dech belastet wäge de OP. Ech wönsche der vo Härze dass de Körper alles säuber cha regle, damet ned no de Stress vo de OP hesch!
Was för en Baum esch do gmeint? Chume ergendwie grad ned drus, hesch es Föteli?!?
Lus: jo das gloubi dass dech so züg närvt, wörd mech auso au!
Mer send jo am Fritig amene Zivile gseh, es hed vöu zvöu Lüt i dem Saal enne gha, auso mi GG ond ech hend grad gseid, be eus hed niemert öbis zueche i dem Rum enne, nome TZ ond Familie thats it!
Zuletzt bearbeitet am 18.03.13 11:09
|
@himbeer Gäu gwüssi lüt hei eifach vorstellige und si när uuu enttüscht wes nid so isch! E so e dominanti person wetti emu i däm poschte ou nid. Dä wär ja die ganz zyt nume am umebrülle und är wär de d houptperson wener sech so würdi i vordergrund drücke... näää müessti ou nid ha
@snet I drücke d d düüüme, das aues wider guet chunnt!
|
elea am 18.03.2013
himbeer i weiss es ebe nöme. woni ufgwachet be het das ganze kei senn me gmacht!
snet i hoffe das reglet sech no vo elei bis zor hochzit! i wönsche der das wörkli vo herze! denke dor d hochzitsvorbereitige esch me jo allgemein bez gstresst und i sonere situtaion dud sech de körper secher scho echli schwerer zom so öpis selber zregle. weisch wini meine? wenn me doch e fixe termin het wome wet dass alles weder oke esch de füehlt sech de körper auä gstresst ond macht de secher ned das wome vo ehm wet! i dröcke der of all fäll ganz fest düme!
ha vorher grad freud gha... mini TZ het jo sösch nonid so vell gfrogte weg eusem HZ aber jez het si mi gfrogt ob mer gern speli hette ond was es no-go för eus wer ond het au nach enre liste vo allne gäst gfrogt! so lässig! :)
lus hoffentli lossets of dini TZ ond respektieret wass er wend (oder ebe ned wend)
|
himbeer am 18.03.2013
ja genau lus, er wär denn echt de star vom tag und das wotti echt nöd ha. aber ebe, vilicht chunnter ja denn au spontan nöd, haha.
@snet: wo häsch denn de baum bstellt? uf jede fall drucki dir au d duume, verstah dass dich das belastet. es chunnt sicher bald alles wieder guet.
|
snet am 18.03.2013
@Canoa: Vielen Dank für die Gensungswünsche. Ich glaube ich kann mich besser damit arrangieren, wenn ich weiss woran ich bin, also OP oder nicht.
Der Weddingtree ist so eine Art Gästebuch, bei dem man mit dem Fingerabdruck "unterschreibt". Den hier wollte ich bestellen: http://www.printsonalities.de/index.php/...uck-inkl-rahmen
Hmm, also bei uns werden an der zivilen Hochzeit auch viele Leute dabei sein, da wir nur so heiraten und ich zu meiner Familie nicht so einen guten Draht habe. Deshalb sind auch hauptsächlich Freunde von mir dabei.
@Lus: Also ich würde mich davon nicht stressen lassen. Auch wenn diese Personen gegen deinen Willen auftauchen, wird dir das wahrscheinlich an deinem Hochzeitstag eher egal sein oder nicht? Ich glaube wir müssen uns irgendwie damit arrangieren, dass nicht alles kontrollierbar ist, vor allem nicht das Verhalten von Menschen. Es ist ja nie böse gegen einen gemeint, viele Menschen die Grenzen überschreiten, verstehen das gar nicht und sehen das nicht so (oder Ihre Grenzen wurden schon von früher Kindheit an überschritten und somit machen sie das Gleiche...)
|
himbeer am 18.03.2013
sieht toll aus, snet. aber das sollte man doch verschicken können? sie verschicken es ja sonst sicher auch innerhalb von deutschland?
|
|
1 .. 755 .. 1508 1509 1510 1511 1512 .. 2635 .. 3757
|