Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 1976 .. 3757
bergeri  am 13.04.2012

Re: Bräute 2013

@Glacetorta: i han miar au immer sona torta gwünscht! aber mini kollegin wo bäckerin hesch het miar drvo abgrota eba genau usem grund wegem verlaufa.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

LucyLu  am 13.04.2012

Hoiii Zäme

Uiii da mussi aber grad viel a kommentiere / beantworte:

@ bergeri: also mir werdet Tellerservice mache und bim Dessert es Buffet. Ich persönlich finds nid so gmüetlich wenn die ganz Ziit es gläuf isch. Ich find es git ä gwüssi unrueh wenn all immer ufstönd zum Esse go hole. Aber ich denke das chunnt sicherlich auf ufd Ahzahl Gäst druf ah und schlussentlich muss es für's Bruutpaar stimme.

@ Chind: mir möchtet kei Chind am Hochziit däbi ha...

@ Location: Mir werdet au alles am gliche Ort mache: Trauig, Apero und Abigesse/Fest. Für's organisatorische findis sehr praktisch. Da mümer denn nur na de Apero und s'Esse ussueche

@ Polterabig: ich bin gern im Usgang so ab und zue aber trinke tuni eigentlich fast nie, wenn den 1,2, Drinks und das wärs denn. Ich wür au gern es Mädels-Weekend mache oder in Europa-Park findi auch na ä cooli Idee. Mal gügsle, eifach öpis speziells wär scho na lässig. Aber da chani mi ja nachli Inspirier lah

@ HZ-Turte: ha soebe für de 28.4 en Termin abgmacht für ä Besprechig / Offertebstellig für ä Cupcake-turte, freuiii miii Bin ebä überhaupt nid de HZ-Turte-Typ drum hämer üs für die alternative entschiede..

@ Suee: ich weiss nanig ob ich Bruetfüeherinne nimme, Du? Wenn ja wie willsch häsch?

Sodeliii wünsche Euch allne es schöns Weekend. Ich muss Morn Morge leider schaffe aber ha däfür de ganz Mentig frei (am Namittag wegem Sechsilüüte).

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

Sterndli04  am 13.04.2012

Hallöchen mitenand

So, bin au wieder mal da und ha doch es biz müsse nacheläse

@ HZTorte: Mer hend ade HZ-Mäss in ZH mega kuuhl gseh. Das isch au sonen Etagere wie e Cupcacke-Torte, aber es sind nicht Cupcackes sondern alles chlin zwoistöckigi HZ-Tortene. mega kuuhl. Und das chan mer i verschiedene gschmäcker mache und es hend all es chliises Hochziitstörtli ufem Täller. Mir hend das beidi mega herzig gfunde und hend eus für das entschiede..

@Esse: Mer hend ja en Caterer. De Apero werdet so verschiedeni beileiti Brötli, Canapes, Chips und Nüssli sii. Zum Hauptgang machet mir es Grillbuffet. Es gibt 10 verschiedeni Fleischsorte, 10 verschiedeni Salöt und Backet Potatoes. Das mehreri Grills und Grilleure werdet sii, denk ned, dass es mega sProblem mitem warte isch.. und so hemmer gseit, de chan mer au 2 oder 3 mal hole, je nach dem wie mer Hunger het Und mer wennds ebe ned ganz so "stier" ha.. (Aso ned das ich es Resti ned schön finde ) Und so gibs sicher au öpis für jede.. Und wenn mer denn am 01.00 Uhr nomal hunger het, chan mer denn nomal e Bratwurst oder so hole
Nachem Hauptgang machet mir es Dessertbuffet mit verschiedene chline Sache, HZ-Torte und Candybuffet. Aso bi eus wird seeehr vell gässe

S Trinke bstellet mir seperat bimene Getränkehändler. Wenn mer nämli zvell hend, chömers de eifach umegeh und die hend die gliche Priise wie Coop oder Migros.. Aso es Mineral 1.80... 8 Fr. fendi extrem vell, ned??

So, sorry für de lang Text, han aber dänkt, i schribe mal alles, welli mi scho länger num zu Wort gmeldet han

Suee

nicht registriert

am 13.04.2012

@Sterndli
das tönt ja mega härzig mit dene mini Hochzits-turtene...!! gits da es bildli devo???

ou grille isch natürlich ou der hammer....dir tüet dusse fyre nöime?

@LucyLu
mir wette ou keni chinder am hochzit debi ha...;O) also ad trouig ir chile döfe si gern cho und mini nichteli werde ou bluememeitli si aber am abig wettemer kinderlos...und vode cupcake torte gits ou es bildli?? bi drum ou nid so der klassisch hochzitsturte-fan...

wieder gseht hani gad chli enzug vo fotis;O);O)

hmm i wirde äuä e Trouzügin ha und mindischtens 2 Bridesmaids am Fescht. evlt. spanni no e gueti fründin i fürs polterweekend oder was de immer z organisiere...weiss no nid so wienis mache.....isch no schwierig findi weme gad paar het wome sehr gern het...?!

@ Suee: Mer hend e Trotte gmietet. Aso de Apero wird hoffeni dusse sii, aber ässe nacher dinne

Da no es paar Fotis:

Mmmhh... Han grad Hunger

ma84ma  am 13.04.2012

Hallo zämä

@cassi: Wiukomme bi de 2013.

@ Polterabend: Eg chamers im Moment no ned so vorsteue...E chli gmüetlich oder e Tanzobig. Wett eifach ned so pinlechi Sache müesse mache. éppe es Schnäpsli nimeni scho, aber ned grad überbordä :-). E gloube, das muess eg de mau ganz gnau met dr Trouzügin aluege.
Wer duet me eigentlich aues so Iladä?

@Ching am Hochzit: Mer wei üser Nichte u Neffe uf jede Fau derbi ha. Das weri sösch ned komplett :-). Das weri 3 vo mire Site (Auter 15,13 u 10), u die vo mim GG (Auter 11, 9 u 4). Ner natürlich no ar Kollegi ire chliin (2), dert dörfe die 2 seuber entscheide, öb si 2 oder 3te chöme :-).

us: Am Week end düemer weder chli bouä..Mer mache es grosses Chliiitiergheg.

Liebi Grüess

Verlobt sit em 4.4.2012

LucyLu  am 13.04.2012

Für Suee

Ha mir so öpis i dere Art vorgstellt eifach den ih oisne Farbe

*Mir fieret oise grossi Tag am 06.07.2013*

Zuletzt bearbeitet am 13.04.12 19:49

Mmmhh.. Bei den vielen Fotos, bekomm ich gleich hunger
Ich finds eben noch gut, dass es oben immer eine kleine Torte hat, dass man trotzdem was zum Anschneiden hat

Zuletzt bearbeitet am 13.04.12 19:51

LucyLu  am 13.04.2012

@ Sterndli04: Ja genau, diese kleine Torte oben drauf möchten wir gerne auch um diese anschneiden zu können.

ma84ma  am 13.04.2012

Die gseh guet us...Mer bruche eue de o öppis mehrstöckigs, wiu mer hei i Sache Turte absolut ned dr glich Gschmack :-)

Verlobt sit em 4.4.2012

1 .. 96 .. 190 191 192 193 194 .. 1976 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.