Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2013 | ||
1 .. 966 .. 1930 1931 1932 1933 1934 .. 2846 .. 3757 | ||
elea am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 was? ou manokasa das tönt aber nach emne bez schwerige pfarrer!!! | ||
| ||
Manokasa am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 Nei i han nid highway to hell welle hihihi.. Ich han ganz klassisch s Canon in D welle.. Es isch em nur drum gange das er findet wemer scho live musik het sell mer nid au no cd laufe la.. Ich weiss nid, er het eifach so viel regle, vorallem bi Fotograf und ebe au bi de Lieder.. Das es immerno en Gottesdienst isch und das es Gebet und sägnige git isch mir ja völlig klar und ghört sich au so, aber er isch keis bizli flexibel.. Mis eine Lied woni han welle isch Halleluja vo de Alexandra Burke.. Das heter jetzt ersetzt zu you raise me up.. Weiss nid mal vo wem das isch.. Und den ebe no die ganze chile lieder womer singe müend.. Ich han mi so uft trauig gfreut, isch ja s wichtigste... Aber jetzt hani chli en dämpfer becho.. :( nid nur ich, min schatz au.. | ||
Canoa am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 Guete Morge zäme | ||
elea am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 da cha ehm doch eigentli glich si ob das lied live esch oder ned. meine ehr zahlet jo d musiker ond ned ehr! ond i fende halleluja es super schöns und passends lied för en traugottesdienst. i has gfüehl er wet eifach sini vorstellige vonere trauuig dorre boxe. aber eigentli set doch da s schöne si, dass jedi trauuig anderst und persönlech esch! ond au da metem fotograf esch schwerig... meine ehr zahlet ehn deför... ond di meiste fotografe send absoluti profis ond wösed sech zbeneh wärend de trauuig! i has bes jez emmer so erlebt dass die oft hocket ond de ifach zwösche dorre chli am rand omeschliche ond unuffällig fötelet. ha nonie eine gseh wo wie weld omegompet ond faxe macht | ||
Emma13 am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 Oh Manokasa, das tönt nöd super... findi echt Schad dass de Pfarrer so druf isch! Spielt doch schlussendli kei Rolli weli Lieder und öb ab CD/Sängerin oder was au immer... chani echt nöd nahvollzieh (soferns ja ebe normali Lieder sind) Meinsch das isch fix so? Chönder nöd nomal drüber rede? Au mich wür das trurig mache, find d Trauuig öpis speziells und find dass sie würkli au echli s Brutpaar sött wiederspiegle... Ich hoffe würkli dass euse Pfarrer uf eus zuechunt, bim Kennelerngspröch isch er recht easy gsi, wür würkli gern eusi Lieder chöne inebringe... | ||
Manokasa am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 Er hets rise me up nur usgwählt wegem titel.. I sim Gebet chunt öpis vor vowege mer tuet enand ufehälfe oder so öpis und den heter de titel passend gfunde.. er kennts lied nid emal.. Ja ich denk mir redet nomal mit ihm, mir sind im Moment nid so zfride demit wies gloffe isch.. Eue Pfarrer het ja en super ihstellig, so sets sii! :) | ||
Canoa am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 mer hend eusi Lieder eifach usgsuecht ond scho zum üebe witergäh, euse Pfarrer cha gar nüt meh mache! =) Aber es befröndets Päärli esch letscht Johr vo ehm trout worde ond sie hend säuber au chönne säge was för Lieder darum beni mer totau secher dasses keis Problem werd si... | ||
Kat am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 Hallo Manokasa | ||
elea am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Rkkw8RhH9ck | ||
elea am 10.05.2013
Re: Bräute 2013 kat du hesch scho recht.. iverstoh scho wiso so vell lüt us de chele ustrette ond ine frei chelle wechsle. es geht so vell lässigi frei chelle wosi sogar rechtig rockigi musig hend ond dezue cooli englishi lobeslieder senge!klar tradition esch wechtig aber es bezeli mues me au met de zit go... oder em minimom halt offe för kompromess ond neus si!!!! | ||
1 .. 966 .. 1930 1931 1932 1933 1934 .. 2846 .. 3757 |