Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 125 .. 247 248 249 250 251 .. 2004 .. 3757
Valeria01  am 10.05.2012

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

haiaiia sind ihr wieder flissig...ich bin gnervt
min fründ hett ei^mal i de Wuche Match aber i dere Saison isches nümme uf ein Tag fixiert sondern immer wieder versch.
Gester hett er wieder gha und ich han ihm gseit er söll fröge wenns neggscht week hend da mier neggst week en Termin mitem Musiker hend welle mache aber er chans mer nöd gnau sege und verstaht nöd werum ich mich ufregg...

naja...

@ Tanzkurs
mier mached momentan en Salsa kurs und wennd anstatt Walzer Salsa tanze aaber ich weiss nonig obs ghat wegem Kleid... Suscht mussi schnell unuffällig uferenne is Zimmer mich mit de Trauzüügin umzieh und wieder abe und das wer denn für all ee überraschig... aber nacher würdi mi wieder go azieh
weisses nonig aber sicher tanzed mier kein Walzer

MaLu  am 10.05.2012

@ valeria, das verstahni seeeehr guet.. bi mim schatzerl isches ja o so, dassme nie länger als knapp 2 wuche im vorus cha plane mit sim job und das nervt mi amigs o chly....

@ bergeri, ja de passts ja.. übrigens singeni o überau - aber äbä falsch

@ tanzkurs, also am liebste würd i o e latinamerikanische standard-tanzkurs mache und denn - wenn überhaupt hochzytstanz - so eine näh... aber am fest säuber wetti das recht spontan mache und nid so fest iplanet. es söu denn cho, wenns gred passt

- 22.06.2013 -

bergeri  am 10.05.2012

@valeria&Malu: Do min GG au immer Schicht schafft (eimol vum morga am 5i bis am mittag am 1, eimol vum mittag am 1 bis am obet am 9 und sus vum morga am 7 bis am nomitag am 4). aber er chan immerhin d'schicht schiaba mit öppertem, wenn miar an termin hen, das isch no guat.

@valeria: das mim salsa findi au mega cool.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Valeria01  am 10.05.2012

ja er versuechts scho zschiebe aber mich nervts eifach... ich mache 99% vo dere HZ (wie glaubs all Fraue) und denn chumt numme de Dumm spruch ja werum reggsch di jetzt uf... hahahha
mega luschtig... irgendwie verstaht er nöd was für en Uufwand dehinder steckt....

Ich mach jetzt en Termin ab und den muss er eifach mitcho!
laugh::

Ja Salsa findi cool aber ebe mitem Kleid mal luege obs ghat... suscht ziehni mi würkli umm.... ziehn es schöns farbigs Kleid ah... tanze und denn verschwindi wieder mis HZ Kleid go azieh :)

Sterndli04  am 10.05.2012

Guete Morge zäme

@Ziviles: Da mir ja nur zivil hüratet, sind mer no ned so mega sicher, wer alles debii si wird. Aso sicher dFamilie und TZ und ev. no die ängste Kollege. Vellecht aber au grad alli. Will i eusem Standesamt hend 70 Lüüt zum Hocke Platz. Da dümer eus denn nochli überlegge. Es wer schono schön, wenn mer nacher all vom Standesamt zude Location würdet fahre mit vell gehupe und Füürstei und so

@ Tanzkurs: Das wird extrem schwer. Ich frag min GG öpe sit 8 Jahr, ob mer mal eine machet und er esch vollkomme degege, er wett au ken Hochziitstanz ha.. Aso scho tanze, aber onhni Choreo und so... Mal schauen. Mega wichtig isch es mir au ned

@Gschänkli an GG: Würd ihm au gern was schänke, aber nüt mega Materiells, sondern eher was persönlichs. Ich han scho 1 / 2 Idee, aber muess da no luege

@Training: Jaja, das kenn ich doch. Min Fründ het Mi und Fr ame Training und am So denne Match und denn isch aber no Cup und und und. Aber zum Glück weiss ichs ame scho im Vorrus, wenns isch

Hmm.. Ich han emmer nochli Problem mit de Deko Idee. Han ebe dänkt, wenn ich jetzt scho so lang diheime bin, denn chönti doch was mache, abe ergendwie luege mega vell Bildli ah, aber i bi vo kem überzüügt...

So, en halbe Roman gschribe, sorry

bergeri  am 10.05.2012

@Sterndli: Min GG het au immer gseit er well nid tanza. Vor ca. zwei Wucha seit er, das khört doch eifach drzua

@valeria: I macha au viel für d'HZ selber, aber min GG hilft recht guat, er het alli Iladigskärtli und STD-Kärtli zuagschnitta und gfaltet. Aber i bin froh, dass i z'meista chan macha so hani das wo i (miar) wenn und nid eifach öppis.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

Sterndli04  am 10.05.2012

Hehe, bergeri. Ev. chunts no ja

Valeria01  am 10.05.2012

naja ich han ez eifach neggst wuche (MI) de Termin mit eusem Musiker abgmacht... jetzt seggis ihm und denn söll er luege...

Ich möcht au shco afange bastle... aber momentan hani sooo viel umd Ohre... :( gange ez denn de neggst Monet mal chli im Düütsche dbastelläde go uusrume :)

Reebee  am 10.05.2012

@musiker
also mir hend provisorisch öper reserviert. allerdings isch nonig sicher, öb nid evtl. zwei bekannti vo eus ide chile werdet musiziere. mir hend eus nonig entschiede, aber beidi optione findi cool.

i han gad hüt morge chöne de termin fix mache fürs zivile :) es gilt etz also ernscht, imene jahr genau wird ghürate :D

was zahled ihr für d'trauig ufem standesamt? mir zahled etz 200 fr. für d'location.

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

jasi86  am 10.05.2012

Guguseli...

So ez bi i au weder mol online.... ha vell z tuä mit em neue job

tanzkurs... wäri dringend nötig...

zivile.... mer sind 10 pers... trauzüge und eltere

gschenkli für GG... i werd ihm es halschetteli schenke wo zu sim ring passt...( er
cha sin ring ned zum schaffe aziäh)

ha ez glaub uf alli theme gantwortet

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

1 .. 125 .. 247 248 249 250 251 .. 2004 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.