Bräute 2013 |
|
1 .. 1355 .. 2708 2709 2710 2711 2712 .. 3235 .. 3757
|
Lus nicht registriert am 15.08.2013
Re: Bräute 2013
valey: ohh jeee lus hoffentli passiert ned so was..
wo mer de Vorfilm gmacht hend hed eus de typ verzellt er isch amene hz go fötele de sends am fötele gsi uf einist chunts voll afo fest rägne d brut isch ganz nass worde und de sends grännt zum i schärme.. de sends über de dräck isch sie voll gsi dräck unde gsi
ach du meine güte... das wär für mi dr momänt, woni es churzes chleid oder es buchfreis chleid würdi drusmache weisch wie blöd - i würd mi äue die ganz zyt ufrege
|
|
Lilly4 am 15.08.2013
wow fraue chume nüm nah, da händer hüt aber vollgas gäh!
also bim esse wäri au däbi
haha lus, du bisch di geilscht !!
apropo chleid, bin ja mis am sa. go hole, isch es no z gross gsi, händs mi scho so halbe agmacht ob ich abgnoh han, däbi alles no tupf genau glich wie afangs jahr (händ mi dänn ebe nomal gmesse) uf jedefall binis dänn die wuche entlich go hole und hans aber mega eng gfunde, ok, han e corsage, aber es isch scho uhuere eng ... geschter hanis dihei nomal agleit und mis mami hät dänn dä rissverschluss bitz offe lah und t chnöpf drüber eifach zue (gseht mer nüd) isch viel besser gsi, glaub das muessi dänn im reschti awende suscht hät ja gar kei esse platz ! hät öpert vo eu au e corsage? isch es bi eu au so abartig eng? mein gott, han mi gfühlt ...
|
ha grad gläse das backofereiniger würdi häufe bi charreschmieri.... ab mit so eim is bruttäschli
|
@lilly4 i ha ou e corsage..... die isch uuuu bequem stützt sehr guet (f95 hani), drückt nid bim hocke... da mis chleid nid gschnüeret wird mueses scho guet häbe, aber isch no agnähm bi mir heisi gseit, es sigi bau normau dass e brut ufs hz zu no bitz abnimmt.... aber isch guet, wenn du e lösig hesch wäge dere corsage, cha ja nid siii dass de nüt chasch ässe und muesch höckle aus hättisch e stock im füdle
|
valey am 15.08.2013
jaa Plastiksack isch glaubs gschider ufem kopf mini Frisur isch ebe scho chli gross :-/ die chunt grad as kleid here
jaaaa wär Horror so was voll nass sie und dräckig...
hahahahah bachofereiniger die geilst
min schwigerpapi hed s Auto hüt zum poliere brocht de setts denn suber si hoffi :))
Lilly halloo ich ha au corsage :D finds aber mega cool
|
elea am 15.08.2013
chlini frog (ha halt ke ahnig), wiso hend ehr denn no en corsage under em chleid? meistens esch jo s chleid scho sehr figurformend? oder wie esch das?
|
Lilly4 am 15.08.2013
aber dis isch ja au zum schnüere valey, gäll? das isch no praktisch ... mis ebe nöd und es isch sooo eng, aber ebe, notfalls eifach bitz dä rissverschluss offe lah wenns nöd anderscht gaht! ich denk ebe nöd das ich no abnäh wird, bin immer glich, sit jahre und iss au immer glich! hmmm ... aber wär scho nöd schlecht, obwohl ich nöd müsst abnäh, aber das mer t corsage wieder bitz bequemer isch oder eifach paar täg vorem hochziit am abig kei pasta meh esse
|
http://www.heiraten.ch/forum/board/nach-...auto-28_25.html
|
Lilly4 am 15.08.2013
und dandi: wünsch eu e wunderschöni hochziit, gnüssets ganz fescht! viel schöni moment freu mich scho uf din bricht ... hihi
|
@elea wenni ke corsage hätti, de würdi d büppi äue uf de chnöi mitschleipfe
|
|
1 .. 1355 .. 2708 2709 2710 2711 2712 .. 3235 .. 3757
|