Registrieren | Suche | Anmelden |
Bräute 2013 | ||
1 .. 1645 .. 3288 3289 3290 3291 3292 .. 3525 .. 3757 | ||
Lilly4 am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 ja gäll, das isch wüki no guet ... als wenn mer bis zum letschte tag müsst schaffe, nei danke ! finds vorallem guet das mini fa das eh bi jedere schwangere macht ... isch echt uh erliechterend ! | ||
| ||
elea am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 aso i kenns vode kolegine au so, dass di meiste so 3-4woche vor de Geburt gar nöm gschaffet hend. und alli send brutal froh gsi drum. wel si eh nöm mögge hend... | ||
sonne13 am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 elea, wenn mine maa cha mitcho (mer lueged dass ärs wenn immer möglich chann iirichte, bzw. dass mer termine so feschtlegged dass är au cha cho) denn isch är be allem debii (ussert bim bluetdruckmässe, is bächerli bisle, finger stupfe und gwicht mässe, das macht nämmli d assistentin). mine maa isch bim erschte undersuech ned debii gsii. det hed de fa en vaginale us müesse mache dass mer öppis gseh hed. aber mech hätts ned gstört wenn är debii gsii wär, esch jo nüd unbekannts | ||
snet am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 @elea: Blöd, dass die Übelkeit noch nicht besser geworden ist. Ich glaube der erste Ultraschall wird nicht komisch, wenn dein Mann dabei ist. Er sieht ja nur den Bildschirm. | ||
elea am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 ah sonne di maa esch aso mim gspröch met de fa ond so au debi gsi. eigentli no guet, so ghört er au grad alles... i go mol devo us dassi ned di erst be wode maa metnemmt und dass si eus de scho werde sege wenner wo muess he stoh :) | ||
Emma13 am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 Elea, mine isch bim erste Termin au debi gsi und chunt eigentli jedes Mal mit und d FÄ het nie blöd gluegt oder so, im Gegeteil sie isch amigs mega herzig mit ihm und gitt ihm d US Bildli demit er no stolzer isch ich han bim erste Untersuech au en vaginale gah, nacher immer über de Buch... und det isch er au hinter mir gsi, also het au nöd mitübercho was sie det une alles gmacht het :) also mach der kei Sorge, s isch nöd unagnehm :) | ||
elea am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 danke euch, das erliechteret mi mega, ha halt ned gwlsst was mi so erwartet! aber jez freu mi rechtig! | ||
Emma13 am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 Ich muess nachem Muetterschaftsurlaub chünde elea, hett wieder zude gliche Konditione zruggdörfe, also nachem Muetterschaftsurlaub im Januar wieder 100%... aber da hani nur glachet, also bitte was isch denn das für en Vorschlag!?!? | ||
sonne13 am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 elea, bim erste us hed mer ned viel gseh, so rundi "bölle" (mi maa find ufem bildli gsehts us wie zwei spiegeleier ) und zwei herzli wo gschlage hend. s erschte wo mi fa gseid hed wo er aagfange hed isch gsii: ah das sind zwei! ich ha ewig ned tscheggt was sach isch - be eifach det gläge, ha uf dä bildschirm gstarrt, nüd gseid und überleid: was meint jetzt dä? zwei was? zwei chind oder was?!? irgendwenn hed er de be de iistellige uf "2" gstellt, denn ischs mer langsam klar worde. aber so chönne glaube hanis irgendwie ned. am aafang bini scho chli gschockt gsii, aber noch churzer ziit hani mer gar nüd meh anders chönne vorstelle! mine maa hed sich denn mega gfreut und das uhhh cool gfunde und hed mi beruhigt, dass mir das scho schaffed. mir freued eus mega uf eusi zwillis und sie wärded vo ihm einzeln jede morge begrüesst und vorem is bett goh verabschiedet | ||
elea am 20.06.2014
Re: Bräute 2013 aso sorry, genau nor onder einere bedingig wörd ich das agmesse fende. wenn si d 100% bedreutig vom chend wörde zahle. genau nor denne "döfes" der das abüte. aber nei das goht gar ned.... so öpis onflexibel! esch scho hemmeltrurig wie eim stei i weg gleit werde wenns om das goht! | ||
1 .. 1645 .. 3288 3289 3290 3291 3292 .. 3525 .. 3757 |