Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1686 .. 3370 3371 3372 3373 3374 .. 3566 .. 3757
snet  am 11.07.2014

Re: Bräute 2013

Juhuuu und dann noch eine Mieze-Katze

@dandi: Ja, wahrscheinlich solltest du schon noch zum Arzt gehen und vor allem abklären, ob es ansteckend ist... Ich wünsche dir auf jeden Fall gute Besserung!

@Internet-Buchungen: Statistiken zeigen, dass die Preise an einem Dienstag oder Mittwoch im Internet zum Urlaub buchen am Geringsten sind. Je näher es ans Wochenende zugeht, desto höher steigen die Preise, wegen der vielen Zugriffe. Versuchs einfach am Di noch einmal Canoa.

dandi78  am 11.07.2014

Be grad schnäu uf Manta Reisen go luege. Helengeli gits ab 1390.-. Das esch haut eifach wöu jetz nid Saison esch. Mir hei im März 2000 pro Person für 10 Täg Helengeli zahlt. Im April und Mail hätt me sogar für unter 1000 pro Person chönne go. Die Insle esch haut eifach nid so luxuriös und eher für Taucher geeignet.

himbeer  am 11.07.2014

oh das isch würkli sehr günstig. helengeli würdi au gern mal, haha, genau wägem tauche :D
ich bi scho uf fihalhohi 2x gsi, eimal angaga und eimal chaaya reef ellaidhoo.

Canoa  am 11.07.2014

Uf fihalhohi beni au gseh ond vo zwe Woche ein Woche chrank im Bett gseh!
Horror gseh...ned mou en Arzt uf de Insle gha...

dandi78  am 11.07.2014

Snet, das hani gar nid gwüsst wäge de Internet-Buechige. Das esch no interessant zwüsse. So guet!
Ou jo säg nüt, das sötti unbedingt abkläre obs asteckend esch. De frogi au no grad, ob das es Problem für schwangeri Fraue chönt si. Sind jo morn es paari derbi. Nid dasi euch de no astecke! Hoffentlich eschs nüt schlimms, nid dasi de wäge däm nid cha cho

snet  am 11.07.2014

Jep, die Internetpreise sind halt sehr schwankend und berechnen sich aufgrund der Zugriffe darauf. Deshalb immer brav am Di oder Mi buchen, da sieht es am Besten aus.

@Dandi: Ach, wird schon schiefgehen. Sonst kann ich dir eine von meinen sexy Filtermasken mitbringen

dandi78  am 11.07.2014

himbeer, aso helengeli söu würklech wunderschön si zum tauche. mir hei es päärli kenneglehrt wo tauchet het und sie si begeisteret gse. tauchplätz si vor allem sehr schnell erreichbar und me mues nid no stunde mitem dhoni fahre. und me gseht schinbar sehr vöu und verschiedeni tier. und s'ässe esch fantastisch gse. wo mir dört gse si hei si aber d'insle grad verchauft. d.h. vermuetlich wird dört drus jetz de au sones luxusressort entstoh. falls aso no wotsch go, muesch evtl. pressiere.

himbeer  am 11.07.2014

echt ein guter tip, danke snet! ich beobachte wohl nächste woche einfach mal die angebote. buchen können wir ja dann immer noch. leider ist weihnachten hochsaison... die alternative wäre wellnessferien irgendwo. das wäre schon auch schön.

himbeer  am 11.07.2014

oh danke canoa... das tönt würkli guet. vo chaaya reef bini tauchtechnisch au mega begeistered gsi. aber d insle isch jetz au nöd meeega schön, also wenn mer nur will bade und schnorchle gits schöners. haha und ich weiss ja nonig öbi denn würkli cha tauche ;-)

Canoa  am 11.07.2014

ech wörd nie go Touche ech hät angst! =O Bim Schnorchle gsehni scho gnueg! =)

1 .. 1686 .. 3370 3371 3372 3373 3374 .. 3566 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.