Bräute 2013 |
|
1 .. 1770 .. 3538 3539 3540 3541 3542 .. 3650 .. 3757
|
elea am 26.11.2014
Re: Bräute 2013
hahaha himbi GENAU SO eschs gester au gsi es esch extra eini am igang gstande wo grad gseit het "det eschs wc! det eschs ec"! ond all send wie gstört ofs wc gsecklet (i natürli au )
jo hofe au dass es gli beser wird. esch sone doofi stell, aber be froh chani jez öpis degäge mache.... de Termin esch höt genau i 8 Woche! :) hihi macht doch nüt, i muss au Emmer no froge bi allne wi wiit dass si shco send :)
|
|
himbeer am 26.11.2014
ui elea, das isch ja scho mega bald? irgendwie isch die zit jetz cheibe schnell gange... ja ich muess jedes mal lache bi dene infoabige, es isch immer uh herzig, haha.
@eve: lustig mit dine chatze... ich wird de samstig vorussichtlich au en test mache zum sicher sii. am sunntig wirdi zwar wahrschinli mini täg übercho, aber mir gönd am samstig abig au no gross in usgang will e fründin vo mir de 30igst fiired und det flüsst sicher au de alkohol ;-) machs aber meh so chli zur sicherheit, eigentlich hani nöd s gfühl dasses chönnt igschlage ha.
hüt abig gönd mer no neui esstischstüehl go poste und ich freu mi scho soooo druf!
|
Canoa am 26.11.2014
Mis Mami esch imene Verein wos e Woche lang tüend chränzle ond die Sache am Samstig am Chlousmärt verchoufed...mer döfed emmer no euses Zügs go mache! Es hed alles dete, vo Grüenzüg, Chogeli, Cherze etc. Darum weissi wies goht, ech be set Chend uf emmer go zügs bastle dete! =) Aber muess ehrlech säge mini Schwöster heds scho besser im Greff als ech! =)
Elea guet besch es go zeige! Muess sechs chline scho dreihe? Ech ha jo kei Ahnig!
Mi Ma seid letschtmou im Coop inne, hey du muesch no es Chlousseckli mache för dis Gottechend! Ond ech neiii är cha jo das no gar ned ässe...de seider aber de Papi vom Leon scho!
Schwanger si: also ech be nonie schwanger gseh ond ech weiss au ned öbi das jemous darf wärde, aber ech dänke es esch au bezli en Istelligssach. Esch jo met allem so! Ond zum Glöck esch es jo "nome" e Zuestand för 9 bzw. 10 Mt ond ned en blibendi Chrankheit!
|
himbeer am 26.11.2014
ah jetz hani erst gseh, dasses ja no anderi iträg gha hät wiiter vorne... bi grad nüm drus cho warum d canoa jetz vo adventschränz reded, hahaha. ich machen au immer selber mit mim mami, aber dasjahr gits nur en minimalistische: es metallgstell mit 4 cherze, hihi.
ich find au, dass d schwangerschaft sicher nöd für jedi frau schön isch. die einte händs ja würkli au nöd eifach. ich ha chürzlich mit einere greded gha wo bi beidne schwangerschafte 9 mönet jede tag mehrmals kotzed hät. beidi mal hät sie müesse im spital mehrmals ufpäppled werde will sie absolut nüt hät chöne bi sich bhalte, und das bis im chreissaal. trotzdem liebt sie ihri chind ja nöd weniger, obwohl sie würkli zwei horrormässigi schwangerschafte gha hät. und wenns eim nöd guet gaht oder wenn eim die körperlich veränderig belastet, denn söll mer das au dörfe säge.
|
elea am 26.11.2014
ja gel himbi zitt raset mega, verschrecke amigs selber! ui jo wend weisch dass eh trenksch fendi dass guet vorher zor secherheit e test zmache. so oder so! deseweg denksch de ganz obe dra "was wäre wenn" und de chasches jo au ned gnüsse!
ou so cool! of da wördi mi au freue wiso wender den neui? eifach so?
canoa, wend det chasch go und alles material scho parat esch, esch natürli cool! ha emer denkt, soscht wers jo mega vell zom alles poschte wo nötig wer före chrank!!!¨ er het jez no 2 Woche ziit zom sech dreihe. mini fa meint bes Woche 34 wers guet wenner sech dreiht. natürli bestoht no e chlini Chance dass er sech nachetene no cha dreihe, aber wi gseit halt nor no e chlini. falls er sech bes i 2 Woche ned dreiht werde mer eifach mol dröber rede wege de Geburt.... i mache mer aber eigentli ke sorge. de chlii macht eh waser wet
jo e teil esch istelligssach, das stemmt. aber wennd zb 40woche lang schmerze hesch, do chasch auä de positivscht mönsch ever si, do musch eifach mol bez mötzle. und ebe mötzle döf me Emmer fendi. het jo ned automatisch öpis met ned wertschätze ztue... und paar hend velecht au e tüferi schmerz Empfindlichkeit wi anderi. was för di einte Peanuts esch, esch för die andere d höll... neulech hani eini troffe, de seit si zomer "ah ebsch schwanger?" jo i has bejot, de sie "gell dasch e mega schissdreck?" i ha sooo müse lache!!!! si het mer de verzellt dass si 2 ganz schwerigi schwangerschafte gha het und bi beidne fast 40woche het müsse nome legge und schmerze etc.... aso wörkli alptraum! abr ebe, has so loschtig gfonde wi direkt si gsi esch
|
Eve777 am 26.11.2014
Hei so cool Canoa wägem Chranz mache jo denn wördis allwäg au sälber mache weni so neume anechönt .
Himbi ohhh denn drück ich dir d Dume wägem Test am Samstig .
Hei Leute mol ganz e anderi Frog, finde dirs au so schwer für euchi Vätere Wiehnachtsgschänk z bsorge? Man ich stoh jedes Johr vorem gliche Problem, was mache dir so für Sache?
|
elea am 26.11.2014
eve, allgemein Männer fendi so schwerig zom schänke! bide fraue schänki eifach da wo mer wörd gfalle aber manne? ke ahnig!!!!!!!
|
Canoa am 26.11.2014
Klar das gehts au, dass mer werklech 40 Woche werklech onde döre muess, aber sowie das jo jetzt do im Forum esch, hed das niemert müesse! Also chönd eigentlech alli meh oder weniger dankbar si för das! Oder gsehni das Falsch?
Eve jo das esch emmer mega schwerig fendi au! Letscht Johr heds eifach es HZ Album fört Eltere gäh! =) Das esch eifach gseh! Aber das Johr?!? Kei Ahnig....
|
elea am 26.11.2014
nei Gott sei dank het niemert do em Forum so e schlemmi ss gha!!!und gleb es send alli (egal ob s Baby scho do esch oder no schwanger) unglaublech dankbar deför dass si hend döfe schwanger werde. ebe wi do di meischte scho schriebe, werds halt gege schloss astrengend und de send di meischte den scho froh wenn si de entli ehres bebe chöne im arm ha. i be (i mine auge emo) nonid hoch-hoch-schwanger, aber glich muesssi mengisch bez mötzle wenn de rögge weh dued :) ond me cha sech jo au ned Emmer ade andere messe. dasch wie wenn eine s bei broche het, zo dem wörd me jo au ned sege "bes froh hesch wenigstens no es bei". es geht Emmer serig wo verschessner dra send as eim selber.... dasch wi die wod himbi gschrebe het wo sone schlemmi ss gha het. en anderi wos chend verlohre het wörd jetzt denke "wiso motzet die, die het wenigschtens ehres chend no".... es goht eim jo ned besser, nor wells andere schlechter goht...
|
himbeer am 26.11.2014
mir tüend i de familie immer lösle, ich bi drum dasjahr vo dem problem verschont... aber ich find mim papi au immer am schwierigste.
wäg de stüehl: euses einte büsi häts nöd so lustig gfunde das mer 3 wuche id ferie sind und hät eus uf de eint stuehl kackt da die aber eh scho recht duregsesse und verfärbt sind, gibts jetz eifach grad alles neui. das wird s wiehnachtsgeschenk a eus selber :D
@eve: haha danke fürs dümli drucke. ich würd mi natürli freue wenns klappt hät, aber ich weiss ja nonig mal öb de zyklus wieder so lang isch wie de letzt oder öb sichs jetz denn würkli mal ipendlet. ich gspür au nix usser zwicke und zwacke, aber das cha ja alles mögliche sii. jänu wenns nöd klappt hät denn chani mir es paar drinks gönne, das hät ja au öpis guets :D
|
|
1 .. 1770 .. 3538 3539 3540 3541 3542 .. 3650 .. 3757
|