Bräute 2013 |
|
1 .. 238 .. 473 474 475 476 477 .. 2117 .. 3757
|
Lus nicht registriert am 15.08.2012
Re: Bräute 2013
@Sanis Jaja i wohne schön zwünsche Thun und Bärn Irgend ame örtli wärde ou mir hürate ;-) u schliesslech sis ja nid nume d orte und d rüüm wos usmache, sondern vor allem die lüt womer gärn het dases dr schönscht tag wird :-) Ds Apero weisi no nid wo (heschmer e tipp? ) und ässe wärde mer de wahrschindlech am Thunersee
|
|
Sanis nicht registriert am 15.08.2012
Mir wohnä o zwüschä Thun und Bärn...
Hmmm Apero...isch haut um Thun umä chli a Budget frag... äs giäb da z Schloss Schadou odr Oberhofä
Kollegä heis im Gwattzäntrum gmacht und si mega happi gsi.. aber mä ghört vrschidänäs
Location für am Abä heit dir de scho? Tüät dir i däm Sinn klassisch mit Apero und Bankett z Nacht?
|
Hei Sanis Ha grad gseh das i im nachberdorf vo öich wohne :-) lustig Ja z gwattzänturm isch üs ou empfhole worde und da wotti itze de mau ga probeässe :-) oder d holinde isch ou bekannt... ds schloss schadau isch mer eifach z tüür. we de irgendwie 5 häppli pro person chum zaubar si.. phuuuu :-) ds schloss oberhofe wär ou super, zumau mer dete ja ou grad gäbig cha hürate ;-) Mir gö ir nöchste zyt mit üsne trouzüge d möve in fulesee ga aluege. d trouzüge hei gmeint: es restaurant wo e hafe het für boot wäri ideal... hmmm ;-)) mir fiire mit wenige lüt (ca 20) ganz normau ds standesamt, apero und am abe eifach es gmüetlechs nachtässe ohni grossi party. u ca. 60 lüt chöme eifach nume zum apero. wüsse das mir hürate dües afange mis mami und mini schwo und ganz weni fründe. s wird langsam zyt ds schwigermami in spe und mi vater ou izweihe ;-) wo düet dir de fiire?
|
Luschtig Luschtig äs Brütli us mir Gägend...
Holindä.. der vercherä minär Eutärä öpä... isch leider mitlerwilä o mega Tür.. .Stuckis wüssä eifach nüm wasi wei höischä... aber d ussicht und z Lokau isch natürläch dr hammr...
Mir gö mit dä Brüätschä, Eutärä u Grosseutärä ufä Ziviler am Nami... und o mit ihnä gö mir ga ässä... wüssä no nid wo... irgenwo zwüschä Interlakä und Münsigä...
Am Abä hei mir z Felix (ex. Coloseo) z Münsigä gmiätät und de hei mir de di grossi Party mit ca. 100 Lüt.
|
Darfi frage, bisch du scho dete wode itze wohnsch ufgwachse? Da mir dr glich Jahrgang hei simer allefalls scho zäme id schueu? Öies Fest tönt ou guet, s isch natürlech super we dir ds Felix grad heit chönne miete! mir si äbe gar nid so die Partylüt u drum wettemer eifach es gmüetlechs Nachtässe :-) u i wott ou nid aui tante und unggle oder lüt am ganze fest derbiha woni eigentlech schüsch ke kontakt ha! drum simer eigentlech nume es chliiises grüppeli :-)
|
Nei bi z Belp ufgwachse... und hiä kenni leider eigätnlich no niämr ussärt di diräktä Nachbarä.
Mir hei äs riesä umfäud... u därum machä mir när ä party... mir vrmögäs eifach chlicht wäg nid aui zum Bankett ässä itzladä... u glich wetti irgendwiä aui drbi ha... därum ischs itz so cho
Wenn hüratät dir scho wieder?
|
üs geits ähndlech.. mir hei am würkelche fest aui die derbi vo zum änge familie- und fründeskreis ghöre.. .(ca. 20) aui andere dörfe eifach as apero cho. s ischis ou z tür und irgenwie mani nid über 7egge verwandti lüt derbi ha bim ässe weni schüsch ou ke grosse kontakt ha :-) mir wette ca. imene jahr hürate, aso Juli/August 2013 :-) itze geits de scho gli as chleiderusläse :-) ha gläse dass du ou eini vo dene Brütlis mit chli grössere Oberwiti bisch... u i frage mi scho die ganzi zyt: het es trägerloses chleid würklech?
|
Ja tragä 85 E ...
Ig ha scho äs trägerloses abächleid und das isch apasst wordä und het auso supr.. o bim tanzä.
aber itz bim Brutchleid lani no ä Neckholder la machä... Mis Chleid het im Dekoltee ganz vou Strass und de ungerbricht dr Neckholder no chli... aber häbä tuäts sichr o ohni...
Mit wäm geisch ga usä läsä?
|
Hiä no ä Link zum Thema Berner Standesamt...
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/W...raten--26196862
Isch auso nid nur üs chli komisch igfahrä dä Standort...
|
jasi86 am 15.08.2012
hallo mädels....
ich bin so happy wir haben gerade unser hochzeitslied (1.tanz) ausgewählt..... das heisst mein schatz hat es ausgewählt....
aerosmith i dont want miss you....
|
|
1 .. 238 .. 473 474 475 476 477 .. 2117 .. 3757
|