Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 265 .. 528 529 530 531 532 .. 2145 .. 3757
Reebee  am 21.08.2012

Re: Bräute 2013

@brides maids
nei, so was han ich nid, min GG hett au kei best men oder wie die heissed. ganz klassisch, eifach je en TZ.

@musig
es isch cool z'gseh wie jede en andere gschmack hett und so di verschiedenschte lieder zeme chömed. findi mega spannend :)

schmetterling84  am 21.08.2012

@sanis jo ig wett ebe scho so ä amrikanisch aghuchti HZ halt wie im Film.. und BM will ig eifach unbedingt wo vor mir füre laufe und ebe will i 2 schwöschtere ha, und mi schatz 3 he ig mir öbis miessä loh ifalle... und mi best fründin kenn ig sit ig 3 bi, bi mit ihre i Kindergarte, id Primarschuel, oberstuefe und is KV... meh goht nid:-) Drum macht sis ganze no vollkomme..

westlife: ig fnds lied dr hammer, und mi schatz findets so schön vo celtic women... und wo eusi sängerins i dr Chilche gsunge het isch für mi dr Fall klar gsi.. Und wenn nid a dr HZ wenn denn... So richtig schnulzig.. Immer wenn i mir d Trauuig so vorstell ha ig gänsehut.. sit neuschtem chömme mri scho d träne wenn ig kissing you ghör....

isa.bella77  am 21.08.2012

LadyWolverin mier trauend eus ebe ufem Schiff. Werdend en IPod-Player mitneh. Im Reschti hämer den en Band.

@ladywolverine... celtic women ha dis post erst nach em abschicke gseh!

Mona83  am 21.08.2012

hihi ja da bini au dä meinig dass ich ä richig kitschigi romantischi aber doch au spassigi hochziit wet.
bin au chli ami aghuuucht und het scho au gern brides maids. :-)

Reebee  am 21.08.2012

@ladywolverine

bei uns in der kirche hats anscheinend eine gute musikanlage, daher werden wir wohl eine CD brennen mit den songs drauf.

isa.bella77  am 21.08.2012

ganz en dämlichi frag...was machend den bridmaids genau?

Mona83  am 21.08.2012

@isa.bella: also ich hans mal googlet, brides maides (oder brutjungere) laufet vor dä brut und äm vater id chilä zum di bösä geister mit ihrere schönheit z verwirrä. :-) isch doch witzig

Daninici10

nicht registriert

am 21.08.2012

@schmetterling: ah ja stimmt. also i wür gern für di e lila chleid alege
häsch scho mal gluegt bi litb? händ e schöns lila
chasch ja fast jedes chleid i dere farb wähle

@Sanis: also i ha eifach tz, mini best kollegin und mini cousine isch bj

@bella also ursprünglich genau das wo d Mona gseit het.. ig wett si eifach au bim paradmache drbi ha und bi so gwüsse planigsssache.. si mini engste Mädels halt!

@mona ig wetts am liebschtä wie im film.. wäg dem will i au imenä garet hürote wie i dä ami filme.. so richtig kitschig mit rotem teppich..

@daninici merci für ä tip, ha schomol dört chli ummegluegt aber mi älteri schwöschter wetts kleid probierä... aber die anderä 2verm. 3 bstell ig dört.. aber glaub mi schwöster entscheidet sich au no um..:-) das isch ebe s tolle dra.. jedes modell i jedere farb!

1 .. 265 .. 528 529 530 531 532 .. 2145 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.