Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 447 .. 892 893 894 895 896 .. 2327 .. 3757
Daninici10

nicht registriert

am 07.11.2012

Re: Bräute 2013

@valey: no 44 täg

also mir gönd am 23.11. verbi. denk scho das klapped

MsJenaya  am 07.11.2012

Budgetmässig hei mer eigentlech well bi ca. Fr. 10'000.- si. Aber es zeichnet sech ab dases eher gäge 15'000 wird cho. Mini Muetter het gmeint sie gäb üs öppis ad Hochzyt hab aber no kei Ahnig i welem Rahme sech das wird bewege. I rächne jetz mau ohni dä zuestupf und mir probiere alles sälber zfinanziere.

Lula  am 07.11.2012

@Sanis: Danke

@Fotograf: I finde das haut eifach e sehr wichtige Poschte, zumau das es Läbe lang blibt. Es git ja Päärli wo nach 15-20 Jahr dRinge wächsle, wüu si sech mega abtreit hei, u das isch sicher schön, aber nach paar Jahr dFotis nomau mache, wüu si nit überzüge...

@Lus: Meinsch nit, Du chöntisch mit dr tüürere Fotografin guuge, ob me am Priis was cha mache, gad wenn Dir e Teil vom Agebot nit weit?

elea  am 07.11.2012

@Lus denke au chli ähnlich wie du wege de Köste vom Fotograf... Es esch halt scho extrem vell Geld. D frog esch halt de emmer obs eim da wert esch. Ond i denke emmer, s wechtigste send d Erennerige wod hesch a de Tag! Und usgseh wersch of de Belder för 2000.- genau glich guet wie of dene för 1000.-

himbeer  am 07.11.2012

hallo ihr alli... ihr sind ja mega flissig hüt :-)

ich denk scho das eusi eltere nochli öpis dra zahled, gseit händs aber no nüt und mir rechned au nöd demit. mir lönd eus mal überrasche :-)

bis jetz isch d kosteufstellig so bi 22'000 franke... det sind aber s kleid, d ring und d flittis nöd iiberechned. und grad d flitterwuche werded sehr tüür. im budget sind au nonig all pünkt fix, ich ha bi de meiste sache eifach mal e schätzig inegno.

Lus

nicht registriert

am 07.11.2012

@Lula
Im Agebot vor Fotografin steit äbe, wemer das Päckli nähm wo mir brüchte, sigi das Love-Story-Shooting "gschänkt". De chani äue schlächt säge, i wöus nid und defür chli weniger zahle

@elea
Mir si schöni föteli scho wichtig. Aber i mues nid x exklusivi pose ha oder i x verschidnige farbtön etc etc. eifach schöni, normali föteli. Das si vieu ehnder mir u weni dra dänke, wie sehr mi GG ds Fötele hasset....hihi.. de fahremer mit em eifachere Agebot besser. Zumau i bi dere Fotografin - i kennese persönlech - weiss, dass si uuu sympathisch isch. und das isch doch ou scho e huufe wärt!

Lula  am 07.11.2012

@Lus: Wenn i Di Kommentar a d'elea lise, hani zGfüehl Dini Entscheidig isch scho troffe?!

himbeer  am 07.11.2012

hihi das hani au denkt bim läse :-)

elea  am 07.11.2012

@lus jo bi eus eschs ähnlich. mi rönd hasst fötele, dorom werde mer ganz of ned fotoshooting verzechte. mer wette eifach das de tag no of belder festghalte esch :)
ond jo ebe wie d lula scho schribt, dini eintscheidig esch jo i dem fall scho gfalle? :)

Lus

nicht registriert

am 07.11.2012

@lula / Himbeer
Hm nein nid zu 100 %
Aber mängisch hiuft eim hie schribe sehr bim Entscheidig träffe
Mi GG und Ig si ehnder eifachi, normali Lüt Und werum sötte mir üs de bide Föteli ganz "exklusiv" gäh ?
Klar spielt dr finanziell Aspäckt ou e Rolle, isch aber zwöitranging....
Mir si föteli wichtig, wo üs widerspiegle und nid es paar womer ime katalog chönnt abbilde
Ach i weiss doch ou nid

1 .. 447 .. 892 893 894 895 896 .. 2327 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.