Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2009 aus dem Aargau
Bräute 2009 aus dem Aargau
 1 2 3 4
Kaz  am 03.04.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Muen jo ned mol id Hose öppis, sonder eifach das womer erwartet ned in Erföllig go... Aber ich werde jede Tag weder chli zueversechtlicher und freu mi weder druf!!

Stemmt, sHochziitschleid esch en Traum!! Ich han mer jo no en Bolero näie loh derzue und höt hanen zäme met em Chleid aprobiert!! Eifach meeeeeeeega cooooool!! Hesch vollkomme rächt!!

Ja mer händ ebe au no so "schischizüg" aber ebe, meh nomol dradänke zom luege werd alles gmacht und klappets!! Au wechtig!
Da het dä di Schatz freud, wenn die liste uufhänksch... mini het emel

Zeremonie bi eus emel werd en halb stund go... oder vellecht au 3/4 aber vermuetlich dänn meh weller usschweifft und ebe eus kännt... Glaube so en halb stund chöner au rächne... Chöner gspnnt druuf si!!

Vell spass no und merci förs chli freud abgäh!!

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Fiorina  am 04.04.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Wow! Du hesch das extra näie loh!? Xeht secher super us! I ben mer au noni ganz secher, wieni das mache met Bolero-Jäggli-Siideschal-Schleier... Chont ebe au chli ufs Wätter druufah und do ide Schwiiz muesch eifach mit allem rächne.

Hesch du das mache loh, eifach für öpis öber d'Schultere oder defür, dasses der warm geht? Du hürotisch im Mai gäll?

Mini Kollegin het höt ghürote. Gooooooottttt het die super Wätter gha. Das wünschi mer au! Aber s'wichtigst esch jo eifach, dasses ned rägnet.

6. Juni 2009 ist es soweit



Kaz  am 04.04.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Ja gäll... tönt nach Luxus... aber ich han en kollegin wo Dameschniideri esch und dä Stoff hämmer zuefällig grad no gha. Wobi ich zahle au no 300.- Fr. Ben aber asolut kei Fän vo Stolas... Dä Bolero esch wörklich au nor dänkt als im falls Chüel esch... und evektive nor dassi öppis öber dScholter han.

Wenn het dini Kollegin Ghürate, höt?? Ja dä hetsis ned schlächt breicht!! Wechtig esch wörkli nur ned räge... aber känne eini wos dä Ganz Tag nur gsrääts het, und sie seit, es esch trozdem dä Schönsti Tag i erem Läbe!!

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Fiorina  am 23.05.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Jetzt hani das Thema jo rechtig müese go sueche....

Hey Kaz... Wie esches gange? Velech hesch irgendwo beschrebe aber es esch soviel gange do...

Wer esch denn no do wos au no vorsech het und usem Aargau chont?

6. Juni 2009 ist es soweit



surri  am 24.05.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Sali Fiorina

I has au no vor mir! Mir hürote jo mitti August und händ scho eigentlich fast alles erledigt.
s' nächste wo bi üs astoht isch dr Polterobe und uf das freu i mi!

Cu surri

Und wie gsehts bi Euch us?



Kaz  am 26.05.2009

Re: Bräute 2009 aus dem Aargau

Hallo Fiorina
Keine Angst, du hast noch nichts verpasst... Wir gingen gleich am Montag in die Ferien und da kahm ich vorher nicht dazu noch ein berichtli zu schreiben... welches ich gleich noch nachhole

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.