Registrieren | Suche | Anmelden |
Chat - hier wird über alles diskutiert.. | ||
1 2 3 4 5 6 .. 15 | ||
seeletaenzli am 22.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. @sabs | ||
| ||
sabs am 22.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. Ich han mis Chleid gfunde:-) Es het e Herzusschnitt und ich loh e Neckholderträger mache, es ischs Gegeteil vo dem woni ha wölle:-) es richtigs Prinzessinekleid, mit Rieseschleppe und Unterrock.... Bi sunscht sehr e praktisch veralagti, aber es het mi grad gno:-) | ||
seeletaenzli am 22.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. sabs, dass esch bi mer genau glich gsi... han au ganz es anders chleid gnoh, als erwartet... | ||
sabs am 22.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. ha dir es mail gschickt | ||
peja am 22.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. ja das gaht glaub no vielne brütlis so.. mer isch äs au so gange.. han ä vorstellig gah, bin aber schlussändli mit ganz eme andere chleid usegloffe... u han sooooo freud! | ||
seeletaenzli am 23.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. @peja | ||
calla am 23.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. @aaprob - chan eu so nahfühle.... | ||
peja am 23.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. ja i chan mis im april no go abhole u freu mi jetzt scho.. ;-) jetzt bin i nach langem hin und her, würkli total zfriede.. si sind mer sehr entgägecho mit em priis fürs chleid, mit änderig, unterwösch, reiferock u dschueh.. ha sehr freud! | ||
Franziska nicht registriert am 24.03.2010Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. Hallo Zäme, | ||
schusseli am 24.03.2010
Re: Chat - hier wird über alles diskutiert.. Hihi Franziska, mir geht es bei diesem Wetter genau gleich wie dir! Ich war über den Mittag am See und hab nur so vor mich hin geträumt und gedacht, wow, die Zeit vergeht so schnell und der Tag rück immer näher. Bin ganz chribbelig | ||
1 2 3 4 5 6 .. 15 |