Diätfrauen |
|
1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 30 .. 38
|
MaLu am 31.05.2012
Re: Diätfrauen
@ kate und angiyves, jöh danke schön!
@ biotta... gred bäum usriisse wär auso grob übertriebe. irgendwie isches mir gred z letschte mau viel besser gange. ha geng no chopfweh und füehle mi ziemlech tilt. ha aber o gred scho kilo verlore, womer villecht fähle mitem glust geits hüt aber bessser, luege de giele eifach nüm bim ässe zue
- 22.06.2013 -
|
|
Chatzezuengli am 31.05.2012
Super Malu witer so..
no 3 mau Schlafe när dörfimer Zwiback ässe
** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **
|
MaLu am 31.05.2012
danke chatzezüngli! merke gred, wie oft mini teenies am tag ässä... isch ja schlimm
- 22.06.2013 -
|
angiyves am 31.05.2012
Chatzezuengli: Super Malu witer so..
no 3 mau Schlafe när dörfimer Zwiback ässe
mhmmmmmmmmm
Liebe Grüsse
Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!
|
happy83 am 01.06.2012
@biotta guet morge zämä gesterabig hani serscht mal bitz müäh gha, eifach so gluscht uf alles wommer vor d`auge cho isch Jetzt bini aber motiviert au die letschte 2 Täg no zschaffe... Ich wünsche eu viel Energie, und Durchhaltigsvermöge
gli hämmers gschafftzwieback tönt super
|
Chatzezuengli am 01.06.2012
Gute Morge Biottagirls
no hüt u morn.. jeeeeeeeeeeeee! Mir chöi auso Stouz uf üs si
@Malu ja gäu di Teenis stopfe aus i sech iche
@happy83 Danke für die Motivationsstoss
|
MaLu am 01.06.2012
@ biotta, yep, itz zieh mirs düre! trotz glüscht und mampfende teenies
danke happy für die motivationskick... (ja chatzezüngli, das isch würklech so, ganz ganz abartig , mindestens 8 mahlzyte am tag... )
machet dir när o safttäg? und wie isch das, fastet me eifach e tag, oder macht me gliich e vorbereitigs und e ufbautag? ha z gfüehl, das täti mir no guet, wenni gseh, wie fest müeh i ha gha
- 22.06.2013 -
|
happy83 am 02.06.2012
@biotta Ich zieh die Sach no chli witers...so bis mitti nächscht Wuche...Es gaht mer sehr guet und nachher hani denkt, dassi au so einzelni Safttäg wött mache...aber ich weiss au nid wies am schlauschte isch...öb mit oder ohni vorbereitigstag... Ich han`s gfühl, dass gaht guet ohni vorbereitigstag....??? grüessli
|
Chatzezuengli am 02.06.2012
@ biottagirls
Trinke its ganz gnüssläch mis letschte Tomatesäftli. Girls bi stouz uf üs Weiss no nid obi när zwüschiche no ei Tag mache. itzim Summer würdi äue efach am Abe z'Tomatesäftli trinke.
|
Chatzezuengli am 02.06.2012
happy83: @biotta Ich zieh die Sach no chli witers...so bis mitti nächscht Wuche...Es gaht mer sehr guet und nachher hani denkt, dassi au so einzelni Safttäg wött mache...aber ich weiss au nid wies am schlauschte isch...öb mit oder ohni vorbereitigstag... Ich han`s gfühl, dass gaht guet ohni vorbereitigstag....??? grüessli
Ha mer o no überleit zum witermache, ha mi its aber drgäge entschide wüu i zgfüeu ha dasi me schwitze aus süsch. Drum lanis
|
|
1 .. 10 .. 18 19 20 21 22 .. 30 .. 38
|