Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Diätfrauen
Diätfrauen
 1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 38
MaLu  am 26.07.2012

Re: Diätfrauen

angiyves:
Muus:

@angiyves: GRATULIERE! Hei so kuhl. De bisch de du supper erholt, brunbrönnt und rankeschlank a dire Hochzyt! :) Krass wie viu Sport du machsch, i wett i hätt die Usduur!

LG! Muus

Danke! Jo voll! Mach wellness-Ferie und es isch super!!! Ha zerscht dänkt mir wird langwilig aber es isch super! So kani mi ganz ruhig ufs Hochzit vorbereite Jo und das mit de brüni kunnt au langsam- jetzt muesses nur no glichmässig cho
Also müed bini vom Sport nit! Glaub mögt no länger Es fühlt sich eifach sehr guet a!

tönt perfekt! so wettis de o mache
wo bisch am wellnesse?

angiyves  am 26.07.2012

MaLu:
tönt perfekt! so wettis de o mache
wo bisch am wellnesse?

Jo es isch suuuper! Viel Zit zum gmietlich alles erledige und vorbereite, chli läse, Sport, ummelige, Hundis... Also ich wellness dähäi! Für mi isch soviel Zit scho Ferie pur! Und 1 Wuche vor de Hochzit wider schaffe und denn no alles erledige! So sötts immer si!
Ha zerscht dänkt es wird nit so toll, will mi Schatz nit frei het. Hätt nit dänkt, dassi eläi scho muess luege, dassi zu Allem kum

MaLu  am 26.07.2012

hehe.. ja das stimmt.. frei ha isch eigentlich scho wellness gnue.. vor allem bi däm wetter!!
wie lang hesch denn jetzt frei gha?
i steue mir das wunderschön vor, chly bädälä, sunne tanke, ruehig no di letschte sache vorbereite. perfekt. das mag i dir de gönne!!

angiyves  am 26.07.2012

MaLu:
hehe.. ja das stimmt.. frei ha isch eigentlich scho wellness gnue.. vor allem bi däm wetter!!
wie lang hesch denn jetzt frei gha?
i steue mir das wunderschön vor, chly bädälä, sunne tanke, ruehig no di letschte sache vorbereite. perfekt. das mag i dir de gönne!!

No die nekscht Wuche!
Jo es isch super! Hänn doch no chli was zue! Muess mi no chli dra gwöhne, eläi go schwimme und so. Aber es isch suuuuper!

schmetterling84  am 26.07.2012

Dank euch, ha ig am Morge so es schlechts gwüsse becho, dass ig hüt nach em Mittag mit em Velo bi goh schaffe, bi pflotschnass aber s het guet do... do ig doch chli imenä Hügeligerä Gebiet wohn ha ig alles gha duruf durab und nur es bitzi grad...:-) aber in 20 min bi ig im gschäft gsi... (mit em AUto ha ig 5)

@angiyves... oh das freut mi für di... würd jetzt au gärn goh schwümme, ha mir no überlegt s Badkleid mitzneh zum uf em heiwäg no id Badi zgoh.. aber ebe.. Gniess es für eus mit

angiyves  am 26.07.2012

Has so richtig für uns alli gnosse

Muus  am 26.07.2012

angiyves:
Has so richtig für uns alli gnosse

"Gefällt mir!"

Ha's nümm ad Aare gschafft, bi völlig k.o. ufem Sofa blibe hange... :-/

angiyves  am 26.07.2012

Muus:

"Gefällt mir!"

Ha's nümm ad Aare gschafft, bi völlig k.o. ufem Sofa blibe hange... :-/

Kei Problem! Ich gang jo morn wider! Gniessis denn morn nomol für Di

MaLu  am 31.07.2012

guete morge ladies!
villecht schaffis hüt o mau wieder gah z schwümme!!
wär dringend nötig, da ig im moment gwichtmässig eidütig i di falschi richtig bewege und denn gahni hüt am abe no fein gah ässä mitem schatzi.. i gloube, i luege bis nächst wuche nüm uf d waag ..
und wie loufts bi euch?

angiyves  am 31.07.2012

Morge

Jo bi mir isch ok! Bi chli trurig, dassi immer wider uf knapp 53 ufekum. Gescht hani nachem Sport 51.8 ka und hüt Morge 52.9. Und ich iss jo nur die 3 Mol und nit zuviel. Am Obe nur Eiwiss und nach de 4e nüt Siesses me. Das isch chli deprimierend. Und ich trainier momentan 3 Mol ir Wuche, also immer 2 Däg drzwüsche

Oh, schwimme, so toll!!! Ich gag hüt and Birs mit mim Huni, do ligt kei Sport drin! Und morn gang i go tättowiere, denn isch eh fertig mit schwimme!

1 .. 16 .. 30 31 32 33 34 .. 38

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.