Registrieren | Suche | Anmelden |
Familienproblem | ||
1 2 3 4 5 6 | ||
nicarina1985 am 07.04.2010
Re: Familienproblem do hesch scho recht.. da hani jo au am mäntig i bin zerst ganz ruhig blibe.. bis sie halbe usgrastet isch und gmeint heg dän chöm sie nöd.. vowägä hüchler und so.. | ||
| ||
seeletaenzli am 07.04.2010
Re: Familienproblem guet ech muen der ehrlech säge, sobald min vater wör erwarte dass mini mam ned iglade esch... wör ech min vater uslade... ond omgekehrt... (aber erscht wens wörkli ke anderi lösig gäb)... den die person wo mer s'ultimatum stellt, hed i mine auge den nüt am hochziit verlore... well dere person gots ned om mini hochziit.. sondern om sech sälber... | ||
Re: Familienproblem jo so dänki au.. es isch für mi au gar nöd in frog cho zumen uslade.. i han dä vorschlag nu gmacht zum luege was sie däzue meine wür.. aber döt isch sie au nöd begeistered gsi.. | ||
Re: Familienproblem so wies tönt chasch es ehre gar ned rächt mache.. | ||
Re: Familienproblem kei ahnig i blick do langsam au nümä dure.. aber sie mag eifach kei kritik verträge und i bin eini wo nöd uf smul hockt sondern seit wenn mir was nöd in chrage passt. | ||
Re: Familienproblem was meint den din zuekönftig dezue? | ||
Re: Familienproblem Er dänkt das sie sicher cho wird.. und über sAnder hämer no gar nöd gross chöne rede.. Er unterstützt mi aber sicher i allem wiä i mi entscheid.. | ||
Re: Familienproblem ech kenn sie zwor ned, ben aber au zo 90% öberzüügt, dass sie cho werd | ||
Re: Familienproblem jo i dänks scho au das sie chunt aber sie tribt mi langsam sowit dasis scho gär nüm wött.. vilicht spricht do au gad mini wuet.. | ||
Ellie am 07.04.2010
Re: Familienproblem nicarina: schwieriger fall, deine mutter! wie wärs eigentlich, wenn dein zuküftiger (oder auch deine schwester) mal mit ihr spricht? diese menschen stehen dir nahe, verstehen das problem und sind aber selbst wahrscheinlicher weniger emotional aufgeladen als du selbst gerade. das verhalten deiner mutter ist sehr egoistisch und jemand müsste ihr das unbedingt klarmachen. nur ist es leider oft so, dass die nächsten sowas nicht sagen können, sondern es jemanden braucht, der eine gewisse "distanz" hat. | ||
1 2 3 4 5 6 |